Ehk täpsustad?Borja kirjutas: Padruni kaliibrist jutt või
Viktoriin
Re: Viktoriin
Re: Viktoriin
Bondi tulenui tarbis väidetavalt 7,65x17 moona...
Re: Viktoriin
Küsimuses oli ju juttu ka Frolovkadest, aga nende kaliiber kõikus ju 32-28-ni...
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Re: Viktoriin
On PPK-d toodetud mitmes kaliibris, smuti ka Berdankasid ja Frolovkasid. Enimlevinud vast PPK puhul 7,65 mm ja valvuripüssil 13,3 mm. Tuleb ära?
Re: Viktoriin
Krt ei saa ju olla vastus nii lihtne, et 7,65mm= .32
Konks peab ju ka kuskil olema
Konks peab ju ka kuskil olema
Re: Viktoriin
Ei saa jah, aga näed ikka on.
Küsisin neid relvi ühendavat numbrit.
7,65 mm on 0,32 tolli ehk kaliiber .32
Valvuripüssi enimlevinud kaliiber on 32GA. Tähendab, ühest naelast (453,6 g) pliist saab 32 rauaõõne läbimõõduga ümmargust kuuli.
Kaliibri määramise ja tähistamise viis on erinev, kuid number sama. Mäletate vast veel aega, kus ajakirjanikud tõsimeeli kirjutasid, et kurjategija kasutas 38 millimeetrist revolvrit (tegelikult muidugi .38 kaliibrilist ehk 9 mm).
Borja sai ilmselt esimesena pihta, kuid ei seletanud mõtet tädi Maalile arusaadavalt ära. Telc´i vastus igati õige.
Küsisin neid relvi ühendavat numbrit.
7,65 mm on 0,32 tolli ehk kaliiber .32
Valvuripüssi enimlevinud kaliiber on 32GA. Tähendab, ühest naelast (453,6 g) pliist saab 32 rauaõõne läbimõõduga ümmargust kuuli.
Kaliibri määramise ja tähistamise viis on erinev, kuid number sama. Mäletate vast veel aega, kus ajakirjanikud tõsimeeli kirjutasid, et kurjategija kasutas 38 millimeetrist revolvrit (tegelikult muidugi .38 kaliibrilist ehk 9 mm).
Borja sai ilmselt esimesena pihta, kuid ei seletanud mõtet tädi Maalile arusaadavalt ära. Telc´i vastus igati õige.
Re: Viktoriin
Kusjuures see "küsimus ühest numbrist..." ma sain alguses aru, et selle numbri all sa herr 007-t mõtlesidki ja "ühise" teemal numbrite poole ei vaadanud...
aga Beretta oli Bondil esimene taskupüstol, hiljem vahetus see PPK vastu. Raamatutes on tal tihti ka midagi tummisemat, .45 käepärast, kas siis autos või padja all jne.
aga Beretta oli Bondil esimene taskupüstol, hiljem vahetus see PPK vastu. Raamatutes on tal tihti ka midagi tummisemat, .45 käepärast, kas siis autos või padja all jne.
Re: Viktoriin
Kusjuures Bondi näitlejate relvad on lausa mehekaupa ää toodud.
http://www.longmountain.com/just-for-fu ... anConnery/
http://www.longmountain.com/just-for-fu ... ogerMoore/
http://www.longmountain.com/just-for-fu ... thyDalton/
http://www.longmountain.com/just-for-fu ... y/brosnan/
Daniel Craig on paraku puudu...
http://www.longmountain.com/just-for-fu ... anConnery/
http://www.longmountain.com/just-for-fu ... ogerMoore/
http://www.longmountain.com/just-for-fu ... thyDalton/
http://www.longmountain.com/just-for-fu ... y/brosnan/
Daniel Craig on paraku puudu...
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
-
- Liige
- Postitusi: 1239
- Liitunud: 08 Sept, 2005 0:35
- Asukoht: Tallinn, Õismäe
- Kontakt:
Re: Viktoriin
Küsin taas ühe küsimuse, millele vastust ei tea.
Kas ja kuidas toimib suurtel reisilaineritel veojõureverseerimine? Lendasin lennukiga Hiina ja maandudes on tunda, et lennuk mitte ainult ei pidurda ratastega.....see kõlab isegi minusugusele võhikule liiga rumalalt......vaid mootorite häält kuulates on selge, kuidas nad teevad tohutult tööd.
Ja seda miinusmärgiga.
Aga mingeid plekke-klappe küll mootorite taga ei näha polnud, mis gaase ettepoole suunaksid, nagu sellel "Tornadol".
Kas on nad ära peidetud, või on kasutusel mingi muu kaval nõks.
Kas ja kuidas toimib suurtel reisilaineritel veojõureverseerimine? Lendasin lennukiga Hiina ja maandudes on tunda, et lennuk mitte ainult ei pidurda ratastega.....see kõlab isegi minusugusele võhikule liiga rumalalt......vaid mootorite häält kuulates on selge, kuidas nad teevad tohutult tööd.
Ja seda miinusmärgiga.
Aga mingeid plekke-klappe küll mootorite taga ei näha polnud, mis gaase ettepoole suunaksid, nagu sellel "Tornadol".
Kas on nad ära peidetud, või on kasutusel mingi muu kaval nõks.
-
- Liige
- Postitusi: 383
- Liitunud: 25 Jaan, 2009 15:13
- Kontakt:
Re: Viktoriin
Tarmo Männard kirjutas:Küsin taas ühe küsimuse, millele vastust ei tea.
Kas ja kuidas toimib suurtel reisilaineritel veojõureverseerimine? Lendasin lennukiga Hiina ja maandudes on tunda, et lennuk mitte ainult ei pidurda ratastega.....see kõlab isegi minusugusele võhikule liiga rumalalt......vaid mootorite häält kuulates on selge, kuidas nad teevad tohutult tööd.
Ja seda miinusmärgiga.
Aga mingeid plekke-klappe küll mootorite taga ei näha polnud, mis gaase ettepoole suunaksid, nagu sellel "Tornadol".
Kas on nad ära peidetud, või on kasutusel mingi muu kaval nõks.
Ikka mingi klapi avamisega. Siin on eri mooduseid näha. Lühidalt, põhimõte on kõigil suurtel ventilaatoritel sama, gondlisse tekitatakse ava, mille kaudu ventilaatorilt tulev õhk ette poole suunatakse.
http://www.airliners.net/search/photo.s ... et%2F&ref=
Re: Viktoriin
Mootori küljel olevate klappidega töötab reeglina High-Bypass mootori reverser, sest nendes mootorites tekitab esimene kompressorilaba juba päris suure tõukejõu, mille avatava klapiga ette suunata.
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 40175
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Viktoriin
Boeing 737-l on mingi analoogne süsteem, aknast vaadates on maandumisel juba rajal veeredes näha, kuidas mootori peal mingi luuk avatakse, maandumisglissaadil käib mootor suht väikestel pööretel, aga rajal peale ninaratta maha panekut lükatakse seal mingid luugid lahti ja mootorid pannakse üürgama uuesti.
Viggen oli isenesest lennumasin, mis kukkus tänu mootorile välja Rootsi vajaduste jaoks "natuke liiga suur ja raske", sellest vast ka igasugu ekstraordinaarsed lahendused, sh seesama veojõu suunamine, et pidurdada raskemat lennukit. Kui paljud teist teadsid, et Viggeni saba on kokku klapitav nagu tekilennukitel? Tegelikult on selle põhjuseks vajadus mahutada kõrgem lennuk Drakenile arvestatud angaaridesse (vaadake kui madal on Draken).
Viggen oli isenesest lennumasin, mis kukkus tänu mootorile välja Rootsi vajaduste jaoks "natuke liiga suur ja raske", sellest vast ka igasugu ekstraordinaarsed lahendused, sh seesama veojõu suunamine, et pidurdada raskemat lennukit. Kui paljud teist teadsid, et Viggeni saba on kokku klapitav nagu tekilennukitel? Tegelikult on selle põhjuseks vajadus mahutada kõrgem lennuk Drakenile arvestatud angaaridesse (vaadake kui madal on Draken).
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: Viktoriin
Pakuks Glock ja noad. Field knife 78 ja Survival knife 81.
Ainus, mida me ajaloost õpime, on see, et keegi ei õpi ajaloost midagi.
Live for nothing or die for something.
Kui esimene kuul kõrvust mõõda lendab, tuleb vastu lasta.
EA, EU, EH
Live for nothing or die for something.
Kui esimene kuul kõrvust mõõda lendab, tuleb vastu lasta.
EA, EU, EH
Re: Viktoriin
Kurja, oleks numbrid natuke teised, pakuks Saabi
Saab 91 - lennuk
Saab 92 - auto
Saab 91 - lennuk
Saab 92 - auto
Re: Viktoriin
Saab 9-3, 9-2, 9-5...?Pole ju teps mitte militaarne.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 51 külalist