vaoinas kirjutas:
Mootorrataste tootja on Kawasaki, põhineb mudelil KLR650, mis on peale täiendamist M1030M1. Ning täiendus puudutas mootori ümberehitamist, et see oleks võimeline töötama erinevate kütuste, peamiselt diisliga.
Akf vaoinas saab 9,9 punkti 10-st. 9,9 seepärast, et USA mariinide algne nõue oli, et masin peab töötama JP-8 peal, mis maakeeli tähendab reaktiivkütust ehk lennukipetrooli. Mida tarbib ka kogu ülejäänud US Army ja NATO liikuv ja seisev tehnika, vähemalt meerikamaal, põhjus lihtne - kütuselogistika maksimaalne lihtsustamine. See, et tsikkel edukalt ka diisli ja muude sarnaste kütustega hakkama saab, on teisejärguline. Kodanik nimega Fred Hayes töötas oma firma ja Cranfieldi Ülikooli koostöös KLR 650 mootoril põhineva multifuel mootori välja ja müüb seda edukalt. Sisuliselt jäi algsest mootorist alles korpus ja käigukast, ülejäänu on Hayes Diversified Technologies'i omatoodang. Tsikkel on väga ökonoomne ja on võitnud mitmeid ökonoomsussõidu auhindu, keskmine kütusekulu ca 3l/100km. Kui algselt oli plaanis tsiklist ka tsiviilversioon välja lasta, siis sellest mõttest tuli loobuda, kuna sõjameestele hakkas too tsikkel hirmsasti meeldima ja firmal (sisuliselt väike perefirma) on tõsiselt tegemist, et sõjaväe tellimusi täita. Ning minu andmetel on M1030M1 siiani ainus seeriatootmises diisel/petroolmootorratas.
Akf vaoinas jätkab.