2. leht 4-st

Postitatud: 28 Jaan, 2010 13:16
Postitas Feeliks_Jalgraud
full-on highest B7-level of armoured protection costing xxxxxx before further optional extras are added.

B7-t siiski enne tellimuse saamist valmis ei tehta.
Sinna võid siis ise extrana tellida mida tahes. Kasvõi paksu neegrivanamuti koos mullivanniga.

Postitatud: 28 Jaan, 2010 13:30
Postitas Feeliks_Jalgraud

Postitatud: 28 Jaan, 2010 13:33
Postitas vanahalb
hillart kirjutas:
Ja kodumaal me lihtsalt ei suuda korralikku soomukit valmistada lähiaastail. Et suudaks varuosigi toota või põhjalikult moderniseerida, läheb vist veel aastaid. Samas, kui suudakski, oleks käive ikka nii väike, et hind tuleks kosmiline. ... ... ...
..., siis siin on tegu lihtlabase õpitud abituse sündroomiga, rüütagu me oma mittemidagitegemist siis ükskõik kui särava sõnavahuga. Nii lihtne see ongi. :twisted: :twisted:
Kodumaise soomuki valmistamine ei tohiks tehniliselt võimatu olla. Ma küll ei tea, kes relvad müüks, aga ülejäänu koha pealt - sillad ja käigukast ostetakse nagunii tuntud tootjatelt, mootor ka (keegi ei tee sellist asja ise) Koha peal tuleb lihtsalt karp kokku keevitada ja see on soomlaste mõistes keskmisele sepikojale jõukohane. Soomusteras on samuti tsiviilkama, aga võib ka lasta nn hardoxist karastada.

Probleem võib tulla patentidega, sest vähegi kavalamad tehnilised lahendused võivad olla patenditud. Muidugi ei pruugi nad olla sellises agraarriigis nagu Eesti :) patenditud kuid kui asjaks läheb, siis küll jõutakse.
Saab teha ka nagu hiinlased, et ostame ühe saksa soomuki ja kopeerime üks-ühele kuid seda kiljumist siis ei jõuaks keegi ära kuulata.

Postitatud: 28 Jaan, 2010 16:24
Postitas Kapten Trumm
Ma arvan, et meie APC kogemus lahinguoludes pole eriti kehvem kui sakslastel.

Seepärast pole mingit vajadust sakslastelt midagi 1:1 kopeerida, pigem võiks ette võtta Pasi ja mõelda, kuidas saaks selle teha odavamaks, väiksemaks, töökindlamaks ja kuida säilitada tema tugevad küljed.

Postitatud: 28 Jaan, 2010 17:42
Postitas vanahalb
Ei peagi 1:1 kopeerima, piisab kui teha "äratuntav koopia" (kasvõi Pasist) , et juristide hordid käsi pikal ligi tormaksid.
Muidugi , kui kõik pikalt saata ja oma tarbeks nikerdada on kisa vähem. Hiina ja Venemaa sugused suurriigid võivad ka müügiks teha ja "avalikule arvamusele" vilistada.
Kui keegi selle poole enda peale võtab, siis tehnilise poole pealt eesti masinaehitajad saavad hakkama.

Postitatud: 28 Jaan, 2010 21:58
Postitas hummel
Selle Kombati juures jääb silma ebalahinguline disain. Samas turvaautoks tundub küll muidu hea.
Afganistani jaoks on hädavajalik suurem kliirens ja natuke V-kujuline põhi. Läbivus ja veermiku vastupidavus muidugi on ka väga olulised. Samal ajal ei ole väga olulised nii suured küljeaknad ja loomulikult luksus.
Eeskuju võiks taolise tootmise juures võtta pigem Dozor-B -st.

Muidugi afgaanidele pidi soomustransportöör rohkem psühholoogilist mõju avaldama, kui lihtne auto.

Postitatud: 28 Jaan, 2010 22:27
Postitas Feeliks_Jalgraud
Sellist varianti vist Eestist ei saa :roll:
also available G1 protection level, it includes protection from 12,7 mm bullet(heavy machineguns), this level of protection not available to any armoring passenger vehicles and using for light tank.
Tabel:

Pilt


http://dartz.eu/en/dartz_site_bankz/cash-in-transit-car

Postitatud: 29 Jaan, 2010 21:14
Postitas snipershot
No mis me siin ikka kritiseerime ja ilgume.Minu meelest ikka tubli saavutus,paljudes riikides tähelepanu äratanud.Tublid poisid igatahes ja tuult tiibadesse.Kui seda masinat jõudsasti edasi arnedada,võib sellest väga suur n.ö.hitt saada.Ja mõelge ise raha jääb ju riiki,mis väga suur pluss kogu selle kupatuse juures.

Postitatud: 29 Jaan, 2010 21:20
Postitas Arnold
Kes see ilkus? Ja kritiseerimine ei ole kuidagi samal pulgal asetsev tegevus ilkumisega. Igasugune tootmine - eriti kui seda saab veel väljapoole müüa - on hea. Olgu siis puust mänguasjad, arvutiprogrammid vai kuulikindlad linnamaasturid! Meie valitud saavad saadud maksude eest teha igatsugu huvitavat - plinkivaid majakaid Vabaduse platsile elik osta helkureid töötutele :wink:

Postitatud: 29 Jaan, 2010 21:52
Postitas kalleb
majakad võivad olla ka teemärgid ufodele...

Postitatud: 29 Jaan, 2010 22:00
Postitas Arnold
Kalleb, ma hakkan Sinu pärast muretsema - kuidagi see ufuteema on Sind vallanud! Mul on Võrus üks tuttav, kes raskematel aegadel võitles kah nendesamustega - hetkel on tervenenud :roll:

Postitatud: 29 Jaan, 2010 22:34
Postitas kalleb
äkki külma ilma viga :)

Postitatud: 30 Jaan, 2010 3:56
Postitas Tarmo Männard
hillart kirjutas:)
Ja veel! Ka siinsetes postitustes võime alatasa lugeda, et - ... lähima 10 aasta jooksul ei ..., lähima 15-20 aasta jooksul ei saagi olema, jne. ...
Tegelikult olen ma seda juttu juba 15-20 aastat tagasi kuulnud.

1989 a novembri alguses olla N. liidu suursaadik Berliinis öelnud, et: "See müür seisab siin veel sada aastat"

Postitatud: 30 Jaan, 2010 6:44
Postitas kalleb
arvad et tulevad massid kuvaldadega ja kõrvaldavad majaka et vältida tunukate invasiooni...

Postitatud: 30 Jaan, 2010 11:23
Postitas hummel
Mis veel pähe torkab, on, et Combat Armoring võiks ette võtta ka sarnaste mittesoomustatud autode tootmise. Auto disain iseesest on hästi õnnestunud ja selline iseloomulik-ülbe. Eriti stiilsed on need "kurjad silmad". Läheb kokkuvõttes paljudele matshodele peale.

Kui mootor samaks jätta, aga auto kaalu 1 t võrra vähendada, oleks tegemist ikka hullu loomaga. See läheks kindlasti kaubaks veel paremini, kui miski tuumalöögikindel kaalupomm. Ma arvan, et see garanteerib ka firmale käibe ja edu pikas perspektiivis.
Lisaks võiks välja arendada lühendatud teljevahega masina ja tõstetud masina. Selle riista maastikuläbivus on just nende kahe teguri hetkemõjul pehmelt öeldes suhteliselt silmapaistmatu. Arvan, et viletsam, kui Hummeril. Eespool viidatud video järgi võiks öelda, et ka see Žiguli, mis seal taustal korra vilksatab, saaks samuti 95% kohtade läbimisega vähegi arukama sõidustiili ja normaalsete rehvide juures hakkama.
Soomuse raskuse puudumine, vähemalt u 0,5 m lühem baas ja tõstetud vedrustus teeksid masinast aga päris hea metsamaasturi. Tonn kergem kaal lubaks sõita ühtlasi B-kategooriaga. Ja hinna saaks ka ilmselt mingi arvuga jagada.

Hr setule meeldib igasugu arvutipilte teha, saaks oma annet näidata. :)


Selleks, et tast miskit armeemasinat (pigem Araabia rinde jaoks siis) teha, tuleks kogu see taevalik luksus muidugi esmalt välja visata, siis samuti kliirensit tõsta ja ehk veidi teljevahet väendada. Aknaid pole niipalju vaja ja olemasolevatele võiksid olla metallkatted võtta. Mahutama peaks vähemalt 1 + 9 lahinguvarustusega. Mingisugune torn ka katusele.