Markerile lisaks on ka NDB majakast glissaadi kontrollimisel abi, sest selle kohal pöördub ADF raadiokompassi osuti järsult 180 kraadi ja on teada kui kõrgel lennuk sel hetkel peab olema. Ja Tu-154 peaks kindlasti olema varustatud raadiokõrgusmõõtjaga. Kui selle näit läheneb nullile, kuid raja ees olevast NDB-st pole veel üle lennatud, on asi mäda ja lähenemine tuleb katkestada.bensiin kirjutas: b) NDB majakad. Tavaliselt on protseduur üles ehitatud kahele raja sihis paiknevale majakale, mis moodustavad justkui sihiku - lennates nii, et majakad on otse ees ja kohakuti, liigutakse raja sihis. Kauguse kohta informatsioon puudub. Reeglina on kaugeimale majakale paigaldatud lisasüsteem (marker), mis ülelennul kokpitis helisignaali vallandab. Sealtmaalt alustatakse sobilikus tempos laskumist.
Võimalik, et piloot tegi ülelennu, nägi rada ja otsustas visuaalselt maanduda, kasutades ka NDB majakat. Vertikaalnähtavus oli vast hea, kuid kald- ja horisontaalnähtavus vilets. Ainsast NDB-st lendas ta täpselt üle, kuid suund ja glissaad olid valed.