Kriku kirjutas:
Ma ka väga tagasihoidlikult juhiks tähelepanu, et tehnika eluiga arvestatakse ikka töötundides või sõidukilomeetrites, mitte eluaastates nagu kahe- või neljajalgsetel..
Tehnika eluiga mis on loodud enne tarbimisühiskonna teket loetaksegi aastakümnetes. Endalgi üks liikur mille vanus on kohe-kohe 100 aastat ning ei näita kuskilt väsimuse märke. Ilmselge saast ju?

Miskipärast usun et 40-50 aastaseid ladasid või mossesid kohtab sagedamini tulevikus kui samavanuseid Superbe või Passateid, parandage kui eksin. Viimased ei ole lihtsalt projekteeritud niikaua kestma. Ning sõlmi mis neil saab pe....e minna on neil ikka kilodes rohkem kui ladal või mossel. Samuti ei oma nad mingit investeerimisväärtust kui võimalikud youngtimerid. Ning kumb on saast e. kumb omab paremat tarbimiskvaliteeti ei oma mingit tähtsust - ladasid ei saagi suberbidega võrrelda mingis ergonoomikas, passiivses ohutuses või tarbimiskvaliteedis, lihtsalt niivõrd erinevas kontekstis loodud sõidukid. Omas ajas olid nad siiski samm edasi võrreldes muu liikurpargiga. Ladasid pärandatigi isalt pojale, kas ka Superbide puhul see õnnestub, kahtlen....

Pigem püütakse 10 aasta möödudes sellest vabaneda a lá hallmetallikdiisel.