Tsiteeri:
Seal käis ka Tapalt mingi (lennuvälja?) sõjaväetehnika teid lahti lükkamas ja põrutas sellele Žigulile sisse.
Tapal asus miski insenerivägede (ehk stroibati) õppekeskus ja roomikmasinad olid ilmselt siis sealt, mitte lennuväljalt.
Lennuväljadel minumeelest neid väga ei pruugitud, kuna nende metallroomikud lõhkusid radade betooni.
Seda pidid asendama suur hulk sahkasid, lumepuhureid ja rajasulatusmasinaid (viimasel oli mingi vana reaktiivmootor kukil).
Mida opereeris veel suurem hulk ajateenijaist juhte (iga lennuväepolgu juurde oli kinnitatud oma üksik lennuvälja teeninduspataljon).
Vene lennukid muidu olid suhteliselt ilmastikukindlad ja sõitsid edukalt läbi lumehangede (F-16 oleks seal hoobilt mootori lund täis tõmmanud), ainult stardirada tuli hoida lumest ja jääst puhas, kuna kiirused olid tohutud ja lennukide rehvid olid suht siledad.