www.militaar.net

Militaarteemad minevikust kaasaega
Tänane kuupäev 19 Okt, 2019 6:12

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 71 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Vene lennunduse eripärad.
PostitusPostitatud: 14 Aug, 2014 7:23 
Eemal
Liige

Liitunud: 07 Dets, 2005 16:53
Postitusi: 987
Asukoht: Lõuna-Eesti
Uurimine lõpetati seoses piloodi surmaga
http://www.vesti.ru/doc.html?id=1353710&tid=98194

_________________
Osalenud Eesti piirivalve ülesehitamisel. Raadioside. NLiidu sõjaväes 40. tankidiviisi 75.motolaskurpolgus Gussevis 1970-1972. Lasketiiru elektrik. 50a. metsas ja soodes jooksnud.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Vene lennunduse eripärad.
PostitusPostitatud: 16 Aug, 2014 20:48 
Eemal
Uudistaja

Liitunud: 14 Aug, 2014 19:42
Postitusi: 21
Asukoht: Põlvamaa
EOD kirjutas:
Paistab, nagu oleks küllaltki suure nurga all maasse tulnud, kuna puid suht vähe murtud ja tiivad kere küljes.
Kas kukkus pöörisesse või tegi vigurlendu väikesel kõrgusel ja ei tulnud pikeest välja. Igatahes paistab küll sedamoodi, et mindi tegema huvilendu lennuvälja lähedal.:roll:
Mootori seiskumisel oleks saanud minimaalsel kiirusel puulatvadesse maanduda ning inimesed oleksid tõenäoliselt väikeste vigastustega pääsenud. An-2 automaatselt avanevad eestiivad võimaldavad parašüteerivat maandumist ("kõht ees" asendis).



Veidi küll OT, aga olen kuulnud, et kui AN-2 läheb strooporisse, siis sealt väljatulemiseks on kõige parem moodus lasta juhis lahti ja ta tuleb sealt ise välja. Vastab see tõele?


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Vene lennunduse eripärad.
PostitusPostitatud: 18 Aug, 2014 7:49 
Eemal
Liige

Liitunud: 12 Jaan, 2006 16:57
Postitusi: 4422
Asukoht: Tallinn
Ahilleus kirjutas:
EOD kirjutas:
Paistab, nagu oleks küllaltki suure nurga all maasse tulnud, kuna puid suht vähe murtud ja tiivad kere küljes.
Kas kukkus pöörisesse või tegi vigurlendu väikesel kõrgusel ja ei tulnud pikeest välja. Igatahes paistab küll sedamoodi, et mindi tegema huvilendu lennuvälja lähedal.:roll:
Mootori seiskumisel oleks saanud minimaalsel kiirusel puulatvadesse maanduda ning inimesed oleksid tõenäoliselt väikeste vigastustega pääsenud. An-2 automaatselt avanevad eestiivad võimaldavad parašüteerivat maandumist ("kõht ees" asendis).



Veidi küll OT, aga olen kuulnud, et kui AN-2 läheb strooporisse, siis sealt väljatulemiseks on kõige parem moodus lasta juhis lahti ja ta tuleb sealt ise välja. Vastab see tõele?

Põhimõtteliselt küll, kuna An-2 on suure stabiilsusvaruga. Seda tingimusel, et massitsentreering on paigas. Kui näiteks raske koorem on paigast liikunud, siis ei päästa miski.
Teine moment on kõrgusvaru. Potentsiaalset energiat (kõrgust) saab muuta kineetiliseks (kiiruseks) ja vastupidi. Kui aga pole ei kiirust ega kõrgust, ongi "prassai, roodina". Lennuk laseb varisedes nina alla ja sööstab kiirust kogudes maa poole, väljavõtmiseks aga kõrgust enam pole. :(


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Vene lennunduse eripärad.
PostitusPostitatud: 19 Aug, 2014 10:54 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 28 Juul, 2005 16:35
Postitusi: 26729
Tsiteeri:
Veidi küll OT, aga olen kuulnud, et kui AN-2 läheb strooporisse, siis sealt väljatulemiseks on kõige parem moodus lasta juhis lahti ja ta tuleb sealt ise välja. Vastab see tõele?


Taolisi juhtumeid ajalugu tunneb, taoline masin oli ka Il-2, mille kohta katsetuste kokkuvõttes olevat kirjas olnud umbes nii:
"Piloteerimine on äärmiselt lihtne. Koordineerimata viraazidel pöörisesse ei lähe, pöörisest väljub ise (ilmselt lastes juhis lahti). Maandub gaasi mahalaskmisel ise (ilmselt tänu suht tagumisele tsentreeringule, taolisel telikuga on suurim oht kapoteerimine). Lihtne nagu taburet." :)

_________________
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Vene lennunduse eripärad.
PostitusPostitatud: 08 Sept, 2014 21:15 
Eemal
Uudistaja

Liitunud: 14 Aug, 2014 19:42
Postitusi: 21
Asukoht: Põlvamaa
See pole küll õige teema aga ei leidnud hetkel paremat... Üks huvitav lend Moskvast Tallinna/Hämarisse. Ekraanipilt umbes 10 sekundit enne lennuki kadumist.
Ehk siis meie kella järgi umbes veerand tundi tagasi (20:58). Huvitav kes ja miks. Võimalik, et ärimehed aga siis oleks tahtnud näha veidi teistsugust kutsungit ja jõudmist Tallinnani.


Manused:
GLF5_3.JPG
GLF5_3.JPG [ 239.61 KB | Vaadatud 3020 korda ]
Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Vene lennunduse eripärad.
PostitusPostitatud: 09 Sept, 2014 0:39 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 17 Mär, 2008 12:12
Postitusi: 1050
Asukoht: Tallinn
Miks arvad, et Ämari? Otse edasi ja ilus sujuv parempööre TLL 08 rajale.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Vene lennunduse eripärad.
PostitusPostitatud: 09 Sept, 2014 6:41 
Eemal
Uudistaja

Liitunud: 14 Aug, 2014 19:42
Postitusi: 21
Asukoht: Põlvamaa
Hydrazine kirjutas:
Miks arvad, et Ämari? Otse edasi ja ilus sujuv parempööre TLL 08 rajale.


Ei arvagi, et Ämarisse. Lihtsalt kaks võimalikku kohta maandumiseks kuna seda lennukit FR edasi ei näidanud.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Vene lennunduse eripärad.
PostitusPostitatud: 09 Sept, 2014 13:15 
Eemal
Liige

Liitunud: 15 Jaan, 2010 21:36
Postitusi: 1452
Ja mis sellel kutsungil häda on?

_________________
toomas tyrk See peab ikka üks meeletu edevus ning hea enesearvamus olema, mis sunnib sellist möla sellistes kogustes tootma. Siis nüüd tekib üha rohkem ja rohkem tunne, et ju ikka keegi maksab selle eest.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Vene lennunduse eripärad.
PostitusPostitatud: 21 Juun, 2015 17:34 
Eemal
Liige

Liitunud: 15 Mär, 2008 0:34
Postitusi: 341
Asukoht: Harjumaa
Hullem kui "Metsik lääs" :scratch: http://www.delfi.ee/news/paevauudised/v ... d=71756085

_________________
Tahad joosta õpi kõigepealt käima !


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Vene lennunduse eripärad.
PostitusPostitatud: 21 Juun, 2015 17:55 
Eemal
Liige

Liitunud: 11 Aug, 2008 10:25
Postitusi: 1693
Zuslik kirjutas:


Pealkiri on õõvastav :P Esimesel hetkel arvasin, et tegu on 9/11 sarnase sündmusega.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Vene lennunduse eripärad.
PostitusPostitatud: 02 Juul, 2015 7:17 
Eemal
Liige

Liitunud: 19 Juul, 2014 19:18
Postitusi: 717
isakene kirjutas:
Iseenesest oleks huvitav teada, kui paljudel kunagi Siberist jalgalaskmine on õnnestunud?

Selle teema lk2'l oli selline küsimus.

Oli au tunda hr Kaljo Veber'it, nüüdseks juba kümmekond aastat manalamees. 55ndal aastal põgenes Komi ANSV Vorkutlagist, 59ndal aastal arreteeriti uuesti. Oli ka soomepoiss. Ma ei oska arvata kas Petšoora kant kvalifitseerub "päris-Siberina". Üsna kireva minevikuga muhe papi oli. Sorry OT pärast.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 71 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 8 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Eestikeelne tõlge phpbb.ee poolt