www.militaar.net
http://militaar.net/phpBB2/

Vene lennunduse eripärad.
http://militaar.net/phpBB2/viewtopic.php?f=25&t=27516
5. leht 5-st

Autor:  alax [ 14 Aug, 2014 7:23 ]
Teema pealkiri:  Re: Vene lennunduse eripärad.

Uurimine lõpetati seoses piloodi surmaga
http://www.vesti.ru/doc.html?id=1353710&tid=98194

Autor:  Ahilleus [ 16 Aug, 2014 20:48 ]
Teema pealkiri:  Re: Vene lennunduse eripärad.

EOD kirjutas:
Paistab, nagu oleks küllaltki suure nurga all maasse tulnud, kuna puid suht vähe murtud ja tiivad kere küljes.
Kas kukkus pöörisesse või tegi vigurlendu väikesel kõrgusel ja ei tulnud pikeest välja. Igatahes paistab küll sedamoodi, et mindi tegema huvilendu lennuvälja lähedal.:roll:
Mootori seiskumisel oleks saanud minimaalsel kiirusel puulatvadesse maanduda ning inimesed oleksid tõenäoliselt väikeste vigastustega pääsenud. An-2 automaatselt avanevad eestiivad võimaldavad parašüteerivat maandumist ("kõht ees" asendis).



Veidi küll OT, aga olen kuulnud, et kui AN-2 läheb strooporisse, siis sealt väljatulemiseks on kõige parem moodus lasta juhis lahti ja ta tuleb sealt ise välja. Vastab see tõele?

Autor:  EOD [ 18 Aug, 2014 7:49 ]
Teema pealkiri:  Re: Vene lennunduse eripärad.

Ahilleus kirjutas:
EOD kirjutas:
Paistab, nagu oleks küllaltki suure nurga all maasse tulnud, kuna puid suht vähe murtud ja tiivad kere küljes.
Kas kukkus pöörisesse või tegi vigurlendu väikesel kõrgusel ja ei tulnud pikeest välja. Igatahes paistab küll sedamoodi, et mindi tegema huvilendu lennuvälja lähedal.:roll:
Mootori seiskumisel oleks saanud minimaalsel kiirusel puulatvadesse maanduda ning inimesed oleksid tõenäoliselt väikeste vigastustega pääsenud. An-2 automaatselt avanevad eestiivad võimaldavad parašüteerivat maandumist ("kõht ees" asendis).



Veidi küll OT, aga olen kuulnud, et kui AN-2 läheb strooporisse, siis sealt väljatulemiseks on kõige parem moodus lasta juhis lahti ja ta tuleb sealt ise välja. Vastab see tõele?

Põhimõtteliselt küll, kuna An-2 on suure stabiilsusvaruga. Seda tingimusel, et massitsentreering on paigas. Kui näiteks raske koorem on paigast liikunud, siis ei päästa miski.
Teine moment on kõrgusvaru. Potentsiaalset energiat (kõrgust) saab muuta kineetiliseks (kiiruseks) ja vastupidi. Kui aga pole ei kiirust ega kõrgust, ongi "prassai, roodina". Lennuk laseb varisedes nina alla ja sööstab kiirust kogudes maa poole, väljavõtmiseks aga kõrgust enam pole. :(

Autor:  Kapten Trumm [ 19 Aug, 2014 10:54 ]
Teema pealkiri:  Re: Vene lennunduse eripärad.

Tsiteeri:
Veidi küll OT, aga olen kuulnud, et kui AN-2 läheb strooporisse, siis sealt väljatulemiseks on kõige parem moodus lasta juhis lahti ja ta tuleb sealt ise välja. Vastab see tõele?


Taolisi juhtumeid ajalugu tunneb, taoline masin oli ka Il-2, mille kohta katsetuste kokkuvõttes olevat kirjas olnud umbes nii:
"Piloteerimine on äärmiselt lihtne. Koordineerimata viraazidel pöörisesse ei lähe, pöörisest väljub ise (ilmselt lastes juhis lahti). Maandub gaasi mahalaskmisel ise (ilmselt tänu suht tagumisele tsentreeringule, taolisel telikuga on suurim oht kapoteerimine). Lihtne nagu taburet." :)

Autor:  Ahilleus [ 08 Sept, 2014 21:15 ]
Teema pealkiri:  Re: Vene lennunduse eripärad.

See pole küll õige teema aga ei leidnud hetkel paremat... Üks huvitav lend Moskvast Tallinna/Hämarisse. Ekraanipilt umbes 10 sekundit enne lennuki kadumist.
Ehk siis meie kella järgi umbes veerand tundi tagasi (20:58). Huvitav kes ja miks. Võimalik, et ärimehed aga siis oleks tahtnud näha veidi teistsugust kutsungit ja jõudmist Tallinnani.

Manused:
GLF5_3.JPG
GLF5_3.JPG [ 239.61 KB | Vaadatud 3334 korda ]

Autor:  Hydrazine [ 09 Sept, 2014 0:39 ]
Teema pealkiri:  Re: Vene lennunduse eripärad.

Miks arvad, et Ämari? Otse edasi ja ilus sujuv parempööre TLL 08 rajale.

Autor:  Ahilleus [ 09 Sept, 2014 6:41 ]
Teema pealkiri:  Re: Vene lennunduse eripärad.

Hydrazine kirjutas:
Miks arvad, et Ämari? Otse edasi ja ilus sujuv parempööre TLL 08 rajale.


Ei arvagi, et Ämarisse. Lihtsalt kaks võimalikku kohta maandumiseks kuna seda lennukit FR edasi ei näidanud.

Autor:  mx77 [ 09 Sept, 2014 13:15 ]
Teema pealkiri:  Re: Vene lennunduse eripärad.

Ja mis sellel kutsungil häda on?

Autor:  Zuslik [ 21 Juun, 2015 17:34 ]
Teema pealkiri:  Re: Vene lennunduse eripärad.

Hullem kui "Metsik lääs" :scratch: http://www.delfi.ee/news/paevauudised/v ... d=71756085

Autor:  Some [ 21 Juun, 2015 17:55 ]
Teema pealkiri:  Re: Vene lennunduse eripärad.

Zuslik kirjutas:


Pealkiri on õõvastav :P Esimesel hetkel arvasin, et tegu on 9/11 sarnase sündmusega.

Autor:  aht0 [ 02 Juul, 2015 7:17 ]
Teema pealkiri:  Re: Vene lennunduse eripärad.

isakene kirjutas:
Iseenesest oleks huvitav teada, kui paljudel kunagi Siberist jalgalaskmine on õnnestunud?

Selle teema lk2'l oli selline küsimus.

Oli au tunda hr Kaljo Veber'it, nüüdseks juba kümmekond aastat manalamees. 55ndal aastal põgenes Komi ANSV Vorkutlagist, 59ndal aastal arreteeriti uuesti. Oli ka soomepoiss. Ma ei oska arvata kas Petšoora kant kvalifitseerub "päris-Siberina". Üsna kireva minevikuga muhe papi oli. Sorry OT pärast.

5. leht 5-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/