Kliimamuutustest
Re: Kliimamuutustest
Miks siis kohe kisa... Ükski autoomanik lihtsalt ei ostaks sinna korterit.
Miks Venemaa Ukrainas sõdib?
Kas Ukraina kaotab?
2015 jaanuari pealetung
Karmi käega valitsus Ukrainale?
Islamiterroristide hord tuleb?
Moskva jaoks ei võimutse separatistid mitte Donetskis ega Luganskis, vaid Kiievis.
Kas Ukraina kaotab?
2015 jaanuari pealetung
Karmi käega valitsus Ukrainale?
Islamiterroristide hord tuleb?
Moskva jaoks ei võimutse separatistid mitte Donetskis ega Luganskis, vaid Kiievis.
Re: Kliimamuutustest
Auto omamine pole siinmail mitte inimõigus vaid privileeg, mille kasutamist piiratakse edaspidi üha aktiivsemalt. Kuna alternatiivi lihtsalt pole siis peale auto polegi muid võimalusi.
Elu on liiga lühike et raisata seda lollide peale tõestamaks et nad on lollid /道德经 (Dàodéjīng)/
Parem olla tark ja rikas kui loll ja vaene...
Parem olla tark ja rikas kui loll ja vaene...
Re: Kliimamuutustest
Hiina tossab umbes sama palju kui USA ja EL kokku. EL ainsana on saavutanud absoluutarvudes märgatava vähenemise, aga EL rahvaarv pole ka niimoodi kasvanud nagu USA-l, Hiinal või Indial.
Venemaa tossab tulevikus sama palju kui kunagi kogu NSVL. See on ilmselt autostumise tulemus.
https://heureka.postimees.ee/6838278/kl ... t-libisema
Venemaa tossab tulevikus sama palju kui kunagi kogu NSVL. See on ilmselt autostumise tulemus.
https://heureka.postimees.ee/6838278/kl ... t-libisema
Miks Venemaa Ukrainas sõdib?
Kas Ukraina kaotab?
2015 jaanuari pealetung
Karmi käega valitsus Ukrainale?
Islamiterroristide hord tuleb?
Moskva jaoks ei võimutse separatistid mitte Donetskis ega Luganskis, vaid Kiievis.
Kas Ukraina kaotab?
2015 jaanuari pealetung
Karmi käega valitsus Ukrainale?
Islamiterroristide hord tuleb?
Moskva jaoks ei võimutse separatistid mitte Donetskis ega Luganskis, vaid Kiievis.
Re: Kliimamuutustest
Keegi veel mäletab seda noort rootslasest aktivisti, kes käis ÜROs pahandamas? Tuleb välja, et tema väidetavalt "süsiniku-neutraalne" reis sinna (New Yorki) polnudki nii neutraalne. Selleks, et purjekas tagasi Euroopasse saada, tuli kaks inimest New Yorki lennutada. Lisaks sellele, pidid kaks algset meeskonnaliiget koju saamiseks samuti lennukile hüppama.
https://abcnews.go.com/Technology/wireS ... t-65021301
Nüüd ta pidi kuidagi vist veel Portugali saama.
Palju süsiniku-neutraalsem oleks olnud see kurjustamine Skype'i kaudu teha.
https://abcnews.go.com/Technology/wireS ... t-65021301
Nüüd ta pidi kuidagi vist veel Portugali saama.
Palju süsiniku-neutraalsem oleks olnud see kurjustamine Skype'i kaudu teha.
Re: Kliimamuutustest
Hiina vähendab toetusi taastuvenergiale ja võtab kasutusele rohkem kivisõe elektrijaamasid. Euroopa punnitab ennast lõhki keskkonna hoius ja muudab ennast konkurentsivõimetuks.
https://heureka.postimees.ee/6840409/hi ... uvenergiatHiina põletab aastas umbes poole maailmas kasutatavast sõest. Aastatel 2000-2018 riigi süsinikuheide peaaegu kolmekordistus ning nüüdseks on see kõikide riikide aastakogusest ca 30 protsenti.
Ainus, mida me ajaloost õpime, on see, et keegi ei õpi ajaloost midagi.
Live for nothing or die for something.
Kui esimene kuul kõrvust mõõda lendab, tuleb vastu lasta.
EA, EU, EH
Live for nothing or die for something.
Kui esimene kuul kõrvust mõõda lendab, tuleb vastu lasta.
EA, EU, EH
Re: Kliimamuutustest
See Thunberg on nüüd juba muideks ajarändurnimetu kirjutas:Keegi veel mäletab seda noort rootslasest aktivisti, kes käis ÜROs pahandamas?
https://elu24.postimees.ee/6830308/inte ... -ajarandur
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 40072
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Kliimamuutustest
Hiljuti jooksid ka meediast läbi eestikeelsed kiljatused, et peame kliimapoliitikas olema ambitsioonikamad.
Ei tea kohe, kas nutta või naerda selliste lolluste peale. Kliima on avatud süsteem ja kui miljard hiinlast, miljard hindut ja 300 miljonit ameeriklast tossavad vanaviisi, siis pole selle 500 miljoni eurooplase "ambitsioonikus" eriti kasulik ega ka tark.
Sellises keskkonnas hakata piirama maal elavate inimeste liikumist (kus ühistransporti pole) on kaunis küüniline ja mitte meie huvides.
Kui sa meenutad seda puidurafineerimistehase tsirkust, siis seal andsid tooni analoogsed ullikesed, kelle peamised oskused seisnevad Facebookis tati pritsimises (ja kelle arust paber kontoritarvete poest tuleb).
Minuarust tuleks sissejuhatuseks korralikult maksustada lennuliiklus (mis naudib praegu ka EL-s püha lehma rolli), sest reisilendudest on kindlasti nii pool lennud, milleks puudub eluline vajadus (isegi mitte tööülesanded, mis tingivad). Inimesed lihtsalt omavad piisavalt raha ja lendavad oma lõbuks. Eestimaal saab ka suurepäraselt puhata ja raha jääb ka siia. Ei meeldi siinne kliima, siis koli minema. Autoga sõitmine (mida EL hirmsalt ahistab) on aga enamasti tööks või eluks siiski hädavajalik ja lõbureise on seal vähe.
Ei tea kohe, kas nutta või naerda selliste lolluste peale. Kliima on avatud süsteem ja kui miljard hiinlast, miljard hindut ja 300 miljonit ameeriklast tossavad vanaviisi, siis pole selle 500 miljoni eurooplase "ambitsioonikus" eriti kasulik ega ka tark.
Sellises keskkonnas hakata piirama maal elavate inimeste liikumist (kus ühistransporti pole) on kaunis küüniline ja mitte meie huvides.
See ongi puukallistamise traagika. Sellega tegelevad inimesed, kelle arvates tuleb elekter seinakontaktist ja bensiin bensiinijaamast. Nemad muudkui "pahandavad". Kui tahetakse peale neid kärpeid ka normaalselt elada, peavad selliseid protsesse juhtima ikka asjatundjad, mitte isehakanud "pahandajad", kes ei saa isegi sellest aru, et lennuliiklus on transpordireostuse üks ohtlikumaid vorme (kuna sellega puistatakse kasvuhoonegaase suurele kõrgusele, kus nende efekt on palju suurem kui samadel gaasidel maa ligidal).Keegi veel mäletab seda noort rootslasest aktivisti, kes käis ÜROs pahandamas?
Kui sa meenutad seda puidurafineerimistehase tsirkust, siis seal andsid tooni analoogsed ullikesed, kelle peamised oskused seisnevad Facebookis tati pritsimises (ja kelle arust paber kontoritarvete poest tuleb).
Minuarust tuleks sissejuhatuseks korralikult maksustada lennuliiklus (mis naudib praegu ka EL-s püha lehma rolli), sest reisilendudest on kindlasti nii pool lennud, milleks puudub eluline vajadus (isegi mitte tööülesanded, mis tingivad). Inimesed lihtsalt omavad piisavalt raha ja lendavad oma lõbuks. Eestimaal saab ka suurepäraselt puhata ja raha jääb ka siia. Ei meeldi siinne kliima, siis koli minema. Autoga sõitmine (mida EL hirmsalt ahistab) on aga enamasti tööks või eluks siiski hädavajalik ja lõbureise on seal vähe.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: Kliimamuutustest
Aga mina käin tööl lennukiga. Autojuhilube mul ei ole ja ma ei vaja autot väikelinnas elades. Nii et minu mätta otsast vaadates oleks mõistlik autosõitu piirata. Mis see minu asi on, et sul on midagi vaja?
Siin on varem ka selliseid toredaid ideid välja käidud, arvestades ainult enda isikliku elu ja kogemustega. Näiteks et reservõppekogunemiste nimel peaks inimesed nagu nõukaajal ennast politseis registreerima, kui kaheks päevaks kodust ära lähevad. Halloo, tulge maa peale, ausalt.
Siin on varem ka selliseid toredaid ideid välja käidud, arvestades ainult enda isikliku elu ja kogemustega. Näiteks et reservõppekogunemiste nimel peaks inimesed nagu nõukaajal ennast politseis registreerima, kui kaheks päevaks kodust ära lähevad. Halloo, tulge maa peale, ausalt.
Re: Kliimamuutustest
Vähe veel sellest, lisaks on tal Venemaal temast 6 aastat noorem kaksikõde : https://www.ohtuleht.ee/983110/uskumatu ... b-venemaalFucs kirjutas:See Thunberg on nüüd juba muideks ajarändurnimetu kirjutas:Keegi veel mäletab seda noort rootslasest aktivisti, kes käis ÜROs pahandamas?
https://elu24.postimees.ee/6830308/inte ... -ajarandur
Kirves pole mänguasi, raiuge see omale pealuu sisse!
"Suured inimesed on ikka tõesti imelikud," ütles ta endamisi lihtsal moel, kui ta oma teekonda jätkas.
"Suured inimesed on ikka tõesti imelikud," ütles ta endamisi lihtsal moel, kui ta oma teekonda jätkas.
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 40072
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Kliimamuutustest
Tühja sa käid, jutuks hea küllsadist kirjutas:Aga mina käin tööl lennukiga. Autojuhilube mul ei ole ja ma ei vaja autot väikelinnas elades. Nii et minu mätta otsast vaadates oleks mõistlik autosõitu piirata. Mis see minu asi on, et sul on midagi vaja?
Siin on varem ka selliseid toredaid ideid välja käidud, arvestades ainult enda isikliku elu ja kogemustega. Näiteks et reservõppekogunemiste nimel peaks inimesed nagu nõukaajal ennast politseis registreerima, kui kaheks päevaks kodust ära lähevad. Halloo, tulge maa peale, ausalt.
Kindlasti on selliseid, kes käivad, aga selliseid, kellele on vaja autot lapse kooli viimiseks, poodi või apteeki sõiduks (sest buss on "optimeeritud") on väga palju rohkem kui nii kõvasid mehi, kes business jeti või L-39-ga iga päev sõidavad.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: Kliimamuutustest
Meremehed muidugi käivad lennukiga töölKapten Trumm kirjutas:Tühja sa käid, jutuks hea küll
Autoga Eestist Lõuna-Aafrikasse või Ladina-Ameerikasse ei sõida.
Tavaline madrus lendab küll jah harvem, 5-6korda aastas. Ma loodan, et Greta Thunberg, seda nüüd ei loe, aga on ka sellised mehed nagu laevamootorite avariimehaanikud, kes istuvad kodus valmisolekus ja vajadusel lendavad kolmeks päevaks teisele poole maakera mingit riket eemaldama. Siis lendavad koju tagasi, on mõned päevad ootel, ning uuesti paariks-kolmeks päevaks kusagile teise riiki. Meeletult saavad lennata ikka.
Mul omal on rekord 22 000 lennumiili kuu ajaga.
Re: Kliimamuutustest
OT aga eestlastest laevaehitajad käivad üle maailma lennukiga tööl - Nassau, Miami, Singapur, Cadiz, Papenburg on mõned märksõnad. Ning sadade kaupa käiakse. Kvaliteetset tööd osatakse hinnata.Kapten Trumm kirjutas:Tühja sa käid, jutuks hea küll
Elu on liiga lühike et raisata seda lollide peale tõestamaks et nad on lollid /道德经 (Dàodéjīng)/
Parem olla tark ja rikas kui loll ja vaene...
Parem olla tark ja rikas kui loll ja vaene...
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 40072
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Kliimamuutustest
No sa ei käi juba igapäevaselt, aga autot on maainimesel vaja pea iga päev.
Need lennukiga käimised Miamis 3 kord aastas elab ka ehk üle.
Kuigi ma ei saa aru, milleks on vaja käia hotelli administraatoriks Miamis, kui on vaja natuke jalad tagumikust võtta, veits õppida ja pakkuda oma kvaliteetset tööd Eestis.
Taoline välismaale vurtsimine on enamasti inimese mugavusvalik. Eestis on võimalik täiesti normaalselt ära elada, kui viitsid jalgu tagumikust välja võtta.
Enamik eestlasi, kes välismaal tööl käib, käib seal (sealses mõistes) madalapalgalistel ja madala kvalifikatsiooniga kohtadel (ehk lihttöötajad). Juurde õppida ja kvalifikatsiooni tõsta ei viitsita, siis minnakse lihtsalt kergema vastupanu teed.
Need lennukiga käimised Miamis 3 kord aastas elab ka ehk üle.
Kuigi ma ei saa aru, milleks on vaja käia hotelli administraatoriks Miamis, kui on vaja natuke jalad tagumikust võtta, veits õppida ja pakkuda oma kvaliteetset tööd Eestis.
Taoline välismaale vurtsimine on enamasti inimese mugavusvalik. Eestis on võimalik täiesti normaalselt ära elada, kui viitsid jalgu tagumikust välja võtta.
Enamik eestlasi, kes välismaal tööl käib, käib seal (sealses mõistes) madalapalgalistel ja madala kvalifikatsiooniga kohtadel (ehk lihttöötajad). Juurde õppida ja kvalifikatsiooni tõsta ei viitsita, siis minnakse lihtsalt kergema vastupanu teed.
Sa raamatut nimega "Tanklaev Derbent" oled lugenud?nagu laevamootorite avariimehaanikud
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: Kliimamuutustest
Alles hiljuti sai tubli kolmveerand elanikkonnast ( palju meil vene ajal autosid oligi?) ilma autota hakkama ja nüüd äkki ei saa? Puhas mugavus ja laiskus Inimesed peaksidki rohkem jala käima ning poekotte tassima, saaks ülekaalu probleeme ka vähendada ühtlasi
Ma teen enda unistuste tööd ja kindlasti mitte ainult raha pärast või mugavusest. Eestis seda tööd teha ei saa.
Ma teen enda unistuste tööd ja kindlasti mitte ainult raha pärast või mugavusest. Eestis seda tööd teha ei saa.
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 40072
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Kliimamuutustest
Vene ajal oli Eestis asustus ja ühistransport natuke teiste reeglite järgi. Ühistransport käis igas väikekülas ja infrastruktuurita kesapõldudele keegi mingeid arendusi ja tehnoparke ei ehitanud. Võis elada terve elu autota. Täna on seis natuke teistsugune. Eluase seal, kus on töö (Suur-Tallinn, Suur-Tartu) on muutunud tavainimesele kättesaamatult kalliks, sestap elatakse seal, kus jaksatakse osta. Sealt aga peab kuidagi tööle ju saama. Lisaks mõeldi siis sellele, et töökoht oli saada elamise ligidal. Tööstus oli igas linnas, igas maa-asulas oli kolhoos või selle osakond. Seda täna pole.
Ma käisin suviti kolhoosis malevas, hommikul linnast maale ja õhta koju. Töökoht asus enamasti pommiaugus, aga kohalikus bussipeatuses üle tunni ootama ei pidanud. Ikka tuli mingi buss ja viis sind koju tagasi. Kui ma sealt sõitsin eelmine aasta mööda, polnud seal enam peatusi, rääkimata bussidest.
Need suured väljakutsed, kus on tingimata vaja lennukiga sõita 10 000 km, et tööl käia, pole just teab mis kliimasõbralikud. Eks ta peaks olema lahendatud nii, et selline luksus on piisavalt kallis, et osaline mõtleb 3 korda, et vahest leiab midagi südamelähedast ka kodu ligidal. 50% lennuliiklusest on ilma otsese hädavajaduseta kütuse põletamine. Ja lõbureisiga sama jutt - kui lennunduse maksusoodustuste tõttu maksab puhkus Kanaaridel samapalju kui Eestis, on ilmselgelt maksupoliitika vale. Selleks, et selle kliimateemaga midagi juhtuks, peavad inimesed oma mugavustsoonist välja tulema. Ja ega loosungite või üleskutsetega ei tulegi, raha räägib.
Ma käisin suviti kolhoosis malevas, hommikul linnast maale ja õhta koju. Töökoht asus enamasti pommiaugus, aga kohalikus bussipeatuses üle tunni ootama ei pidanud. Ikka tuli mingi buss ja viis sind koju tagasi. Kui ma sealt sõitsin eelmine aasta mööda, polnud seal enam peatusi, rääkimata bussidest.
Need suured väljakutsed, kus on tingimata vaja lennukiga sõita 10 000 km, et tööl käia, pole just teab mis kliimasõbralikud. Eks ta peaks olema lahendatud nii, et selline luksus on piisavalt kallis, et osaline mõtleb 3 korda, et vahest leiab midagi südamelähedast ka kodu ligidal. 50% lennuliiklusest on ilma otsese hädavajaduseta kütuse põletamine. Ja lõbureisiga sama jutt - kui lennunduse maksusoodustuste tõttu maksab puhkus Kanaaridel samapalju kui Eestis, on ilmselgelt maksupoliitika vale. Selleks, et selle kliimateemaga midagi juhtuks, peavad inimesed oma mugavustsoonist välja tulema. Ja ega loosungite või üleskutsetega ei tulegi, raha räägib.
Laevad (ja meremehed laeval) on ka Eestis, selleks ei pea isegi riigist välja minema. Muidugi euro pole siin ehk nii pikk, kui kuskil seitsme mere taga, aga inimesed ju töötavad ja elavad kuidagi.Ma teen enda unistuste tööd ja kindlasti mitte ainult raha pärast või mugavusest. Eestis seda tööd teha ei saa.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 20 külalist