Siin varemalt mainitud turboCivic müügis, kogu tehtud tööde leht kah olemas. Ikka ulme kõvasti liigub see.
Eelmise omaniku poolt on selle alla pandud 300 000 Eesti krooni + praeguse omaniku "eurokopikad"

.
Auto andmed siis:Autol on hetkel 354hp/300nm rattast 0,95bar turborõhu juures.
Auto24ringil on auto sõitnud 1.26.582
Autot kaalusäästu eesmärgil autot lõigatud ei ole. Küljes on carbon kapot, orig. kapoti saab kaasa. Küljes on kergeks lõigatud ja polükarbonaat klaasiga tagaluuk, orig. luugi saab kaasa. Pigimatt on autost eemaldatud (nii palju, kui seda seal oli).
Mingi võrdlus ka juurde, et kui kiire see auto on sirgel. Need ajad on sõidetud vana tänavarehviga, mis kuni 100km/h ei saa jõudu maha. Sooja R888 rehviga saab ka 2. käiguga (60-100km/h) ilusti jõu maha, siis on numbrid kindlasti väiksemad aga seda ei ole jõudnud mõõta.
0-100km/h ~5,9sek
0-200km/h ~15,2sek
100-200km/h ~9,3sek
Võrdluseks 100-200km/h:
Honda Civic Type-R 07' (201hp) 23.0sek
Mitsubishi Evo XI (290hp) 14,9sek
BMW E46 M3 (343hp) 12,4sek
Audi R8 06' (420hp) 10,6sek
Porsche 996 GT3 (360hp) 10,2sek
Nissan GT-R 08' (480hp) 8.7sek
Spec list on inglise keeles, andke andeks. Auto läheb müüki ka väljapoole Eestit.
Praeguse seisuga on auto juba talveund magamas aga soovikorral saab veel ta garaashist välja tuua ja tõsisele huvilisele näidata.
Auto hind: 12 900€
Kontakt: 50 40 174
Engine/Gearbox
Engine management Hondata S300
Sleeved block
Blockguard
CP pistons
Eagle rods
Cylinder head ported
Cranecams cams, springs, retainers
Integra Type-R valves
Precision turbo
Integra Type-R intake manifold
Custom made exhaust manifold
3" exhaust
Innovate wideband lambda
AEM fuel rail, 750cc injectors
Bosch 044 fuel pump
Hasport engine mounts
Ingalls Engine Torque Damper
Cusco Master Cylinder Brace
Koyo aluminium radiator
Tenzo R covers
Lithium battery (1,9kg)
Fidanza lightweight flywheel
ACT clutch
Quaife differential (LSD)
Tenzo R Quick shifter
Brakes/Suspension
4-pod front brakes + Ferodo DS pads
Tenzo rear Big Brake kit + EBC green pads
Liqui Moly Racing Brake Fluid
Cusco 24mm sway bar (rear)
DC Sports strutbar (front, rear)
Z10 traction bar
Energy suspension bushing kit
Koni adjustable coilovers
Blox Competition Front Camber Kit
ASR rear subframe brace
D2 Racing rear camber kit
D2 Racing rear lower control arms
Interior
RRS steering wheel
Sparco Pro 2000 competition seats (front)
RRS 6-point harness (driver)
RRS 4-point harness (passenger)
Integra Type-R rear seats
AutoMeter Pro-Comp oil pressure, oil temp, turbo gauge
Innovate wideband gauge
Cusco 4-point roll cage (bolt-on)
Exterior
Angel eye front headlights
Carbon bonnet
Civic Type-R (EK9) rear wing
17" Velox PG-5S forged wheels (~5,7kg/piece)
17" Kosei K1-TS whees for circuit (~6,3kg/piece)
205/40 17" Toyo R888 competition tires
Buddy Club bodykit
Power
261kw / 354whp / 300nm @ 0,95 bar
(original 118kw / 160hp / 150nm)