www.militaar.net

Militaarteemad minevikust kaasaega
Tänane kuupäev 12 Nov, 2019 4:22

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 496 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 30, 31, 32, 33, 34
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: "Estonia" - raske tee tõeni
PostitusPostitatud: 03 Nov, 2019 17:26 
Eemal
Liige

Liitunud: 22 Apr, 2009 18:37
Postitusi: 30
Kurmi kontekstist väljarebitud ja asjatundmatutesse väidetesse tuleb suhtuda äärmiselt kriitiliselt. Lühidalt, kui need samad viidatud laevapere liikmed nägid rambi vahelt vett sisse tulemas, ei saanud ramp sel hetkel kinni olla. Isegi, kui keegi pääsenutest ei ole näinud rampi täielikult avatuna, tuleb toetuda teistele tõenditele. Lõpparuandes on kirjeldatud rambi ja laevakere vigastusi, mis otseselt viitavad rambi täielikule avanemisele (koos fotodega). Miks inimesed ei näinud rampi täielikult avatuna ja miks see pole vrakil täielikult avatud? Nagu enamikul kordadel unustatakse laiem pilt ja füüsika, siis ka sel juhul. Kui laev oli juba külili ja kaadumas, vajus ramp raskusjõu tõttu uuesti kinni (laev hukkus ahter ees). Lisaks, kui visiir oleks eest kukkunud rampi lahti tõmbamata, oleksid järgnevad lained pigem rampi uuesti kinni löönud, mis oleks aga järgnenud sündmuste käiguga vastuolus (kreen, kaadumine - eeldab massi raskuskeskmest kõrgemal).

JAIC kirjutas:
8.5.4 Ramp damage
The bow loading ramp was found slightly open, with a gap of about one metre at the top. The condition of the ramp was inspected primarily from its lower side due to the limited access to the upper side. The two port side hinges at the bottom of the ramp were torn apart (Figure 8.11). Both hydraulic actuators for the ramp had failed in their piston rod end eyes, i.e. at the ramp attachment points. The actuators were in partly extended position as when the ramp is partly open. The wires preventing the ramp from falling down to the forepeak deck had detached from the lugs on both sides of the ramp.

The ramp port side beam was damaged in several places, mostly towards the top end.
The lugs for the pull-in locking hooks were twisted. The hooks themselves could not be inspected closely.
The boxes on the ramp side bars, mating the bolts of the ramp side cleats, were twisted to open position, except for the lower port side one. The side lock bolts were fully extended except for the lower port side one which was only partly extended.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 496 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 30, 31, 32, 33, 34

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 11 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Eestikeelne tõlge phpbb.ee poolt