Lemet kirjutas:Crispy kirjutas:Iseasi palju "platsil nühkimine" reaalset sõiduõpet annab.
Väga palju. Alates sellest, et tekib liigutuste automatism ja ei pea enam igal eraldi korral mõtlema, mida järgmiseks käte-jalgadega peale hakata ning kus täpselt see suunatulede või kojameeste lüliti ikks täpselt asub ja kuhupoole seda muljuda tuleb.
Mulle tundub tänast B-kati koolitust vaadates, et inimestel napib just sellist platsisõitu, et auto valdamine muutub automaatseks. Kui sul on ikka raskusi kohaltvõtuga või seismajäämisega nii, et mootor välja ei sure, siis ei tule ka liikluse jälgimisest või sujuvast sõidust suuremat välja. Ja taoliste oskustega õppesõit Tallinna linnaliikuses sööb närve igaühel, õpilasel endal, õpetaja ja teistel liiklejatel.
Minu õppegrupist läbis riiklikud eksamid 100%, selle märkusega, et kooli kursuse suutis läbida 50% alustanutest. Täna on vastupidi, autokoolist veetakse läbi kõik ja siis edasi tuleb vene rulett, õnnestub, ei õnnestu...
Veoauto puhul on veel eri teema gabariiditunnetus, ilma selleta ma väidan, et avariideta sõita pole võimalik, sest veoautol pole, erinevalt sõiduautost 360 kraadist vaatevälja.