UFOd II maailmasõjas ja hiljem

Vaba foorum kus võib arutada mujale mittesobivatel teemadel.
Kasutaja avatar
hugo1
Liige
Postitusi: 2238
Liitunud: 01 Veebr, 2005 15:29
Kontakt:

UFOd II maailmasõjas ja hiljem

Postitus Postitas hugo1 »

Esimene UFO juhtum, kus seostati sõjavägi ja UFOd oli minu teada vist 1949a Rosswelli juhtum. Seda teavad kõik ja siin vist ei ole mõtet pikemalt peatuda. Peale seda on räägitud rohelistest mehikestest ja sõjaväelastest tuhandeid lugusid. Area 51-st - kuni X filesini välja.
Ameeriklaste aga ka N-Liidu sõjalist kiiret arengut peeti tulnukate süüks. Räägiti, et nemad aitasid inimestel tänapäevast relvastust luua. :lol:
II maailmasõda oli kindlasti aeg, kus inimesed passisid rohkem taevasse, kartes vaenlase lennukeid. Kas keegi on kuulnud, et oleks UFO-sid nähtud II-maailmasõja ajal. (ei pea selle alla silmas Hitleri prototüüp UFO-helikoptereid).
MOrav
Liige
Postitusi: 2150
Liitunud: 28 Dets, 2004 20:45
Kontakt:

Postitus Postitas MOrav »

Sellele oleks kõige õigem vastama Ilmar Soomere. Sügaval nõukogude ajal lugesin ta masinakirjas raamatut UFO-juhtudest Eestis, kus siis olid kokku korjatud ka ajalooliselt need. Trükis seda ilmunud vist pole (nagu ta "800 parajuhtumit Eestis" (1997)) ja enda käes olnud käsikiri ka aja jooksul kadunud. Paranähtuste raamatu masinakirjalises variandis oli küll sõja-aegseid juhtumeid.

Soomere andmed on avalikud:
Viljandi haigla psühhiaatriakliinik
Akuutpsühhiaatria vanemarst
Ilmar Soomere, 435 4259, is@vmh.ee

Kui järgi küsid, anna meile ka teada. Eesti ala kohta eriti :-).
Nibelungen
Liige
Postitusi: 478
Liitunud: 26 Veebr, 2005 22:49
Asukoht: Läänemaa
Kontakt:

Postitus Postitas Nibelungen »

olen isegi kuulnud UFO juhtumeid isegi tsaari aegseid aga ,kas need tõele vastavad ei oska ütelda.
Kasutaja avatar
hugo1
Liige
Postitusi: 2238
Liitunud: 01 Veebr, 2005 15:29
Kontakt:

Postitus Postitas hugo1 »

Tooge näiteid ja rääkige ajaviiteks võiks lugeda ja miski pole võimatu siin maailmas :lol:
Kasutaja avatar
Reinhold
Liige
Postitusi: 91
Liitunud: 14 Juun, 2005 10:46
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Reinhold »

Juba Alexander Suure aegsetel suurematel lahingutel olid nad vaatlejateks. llMS ajal panid nad kõik relvad vaikima veerandtunniks, näidates sellega, et mis te sipelgad seal all sebite, tegelik võim on mujal. Mis lahinguga tegu oli, võimalik et Kurski kaarel, aga täpselt ei mäleta.
Kuu peal käimine keelati ära, seal neil kaevandused, omalgi vähe, eks.Kusjuures suurte riikide juhid on kõige selle eitamises kokku leppinud, et milleks paanikat pööbli hulgas.
kapralheinz
Liige
Postitusi: 260
Liitunud: 08 Juun, 2005 22:02
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas kapralheinz »

Viimased viis aastakest on inerneti kõige erinevamad portaalid olnud sõna otsesemas mõttes üle külvatud infoga Saksa II MS-aegsetest "UFO" või nagu siis öeldi "FLUGSCHEIBEN" projektidest. On igaühe oma kaine kaalutleva mõistuse asi kuivõrd tõesena seda võtta. On tegelasi, kes kinnitavad, et kõik taldrikulaadsed lennumasinad on Wehrmachti HAUNEBU:d ja VRIL:id ja tohutud sigarilaadsed ANDROMEDA marki. (Peamiselt härra Adamski oma koolkonnaga). Siis on muidugi tohutu hulk veidi omamoodi "revanshismi-hingelisi" Saksamaalt ja mujaltki nn. Suur-Saksamaalt, kellele see "Flugscheibeni" teema on kui balsam näitamaks Suure Saksa Rahva ja tema Juhi messianlikku missiooni, viimaks inimkonda "uutele kõrgustele", seda nii otseses kui kaudses tähenduses. Samuti on huvitav, et palju materjali on Vene päritolu. Võtkem seda kui ulmelist meelelahutust. http://www.principality-of-sealand.de/b ... 120601.jpg
Lisan siia veidike linke.
Kunstniku visioon HAUNEBU Flugscheib:est (svastikad on meelega peegelpildis), teistel piltidel näeme nö. originaale SS arhiividest Venemaalt, koos templiga Geheim - salajane.) Huvitav on variant VRIL -taldrikust mille kõhu alla on riputatud tanki torn.
http://www.rusring.net/~levin/levin3d/haunebu.htm

http://images.google.com/imgres?imgurl= ... D%26sa%3DG
kulda18
Liige
Postitusi: 166
Liitunud: 13 Mär, 2004 16:34
Kontakt:

Postitus Postitas kulda18 »

kusagilt olen kuulnud mingisugust lugu, et kolmekümnendatesl oli sarnaselt Roswilliga kuskil Schwrzwaldis "midagi" alla kukkunud ja siis sakslased selle endale tarinud. Aga kahjuks hetkel ei meenu, kust või kellelt sai kuuldud :(
Kasutaja avatar
Soobel
Liige
Postitusi: 2180
Liitunud: 30 Dets, 2004 12:19
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Soobel »

Haunebu ja Andromeda tunduvad küll ulmevaldkonda kuuluvat, aga ma ei imestaks, kui saksad üritasid paigaltstardiga lennukeid aretada. Okei, püstise reaktiivjoa otsas ratsutamine pole küsimus, kui see juga piisavalt kõva juhtub olema. Aga kuidas seda kupatust püsti hoida? Loomulikult tuleb meelde güroskoop! Ja saabki lennuk kettakujulise tiiva, kuhu saab mahutada pöörleva ketta, mis asja väikesel kiirusel stabiilsena hoiab. Schrieveri ja Habermoli projekt paistab selline kõige reaalsem välja.

Teisest küljest: Sel ajal toimus muidki kummalisi asju: igasugu teadusgeeniused toimetasid (Einstein oma relatiivsusteooriaga, esimesed tuumareaktorid tehti valmis, kod.Tesla olla lausa terve laeva kuhugi aegruumi või kuhugi mujale vasakule sokutanud mõneks ajaks nii, et tervel meeskonnal katus minema sõitis. Sellest oli isegi film, kui ma mäletan) Nii et mingi tõenäosus on, et hoopis Roswellis ei kukkunud midagi alla või panid seal hoopis jänkid Haunebu või Go229-ga käbla ja AREA51 varjab endas näiteks Haunebud ja teadlased kõivad ümber selle ega saa seniajani pihta, kuda see asjandus õhus püsis - kuradi natsid viisid saladused Nürnberdi võlla kaasa!

Näiteks, kui enne liiitlaste saabumist oleks lendkindlused Gotha trammitehasest üle käinud ja Go229-st oleks säilinud vaid see spioonifoto, usuksime me praegu natsiaegset radarile halvastinähtavat reaktiivvaidtiiblennukit samavähe, kui Haunebud.
Vaid Siil mu kõrval lebas siin. Ta suri ammu.
[img]http://www.soobel.planet.ee/TGMB.gif[/img]
kapralheinz
Liige
Postitusi: 260
Liitunud: 08 Juun, 2005 22:02
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas kapralheinz »

Kõige uskumatutel asjadel ajaloos on komme (tihtigi muinasjutulise värvinguga) osutuda tõeks. Mine võta kinni. Selle aasta maikuus ilmus kohalik venekeelne VESTI kus mingi punaveteran kirjeldas kuidas 45 aastal, mingi kummaline lendav riistapuu, meenutades inglise kiivrit, tema silme all, paar punaväe tanki ära hävitas. Võibolla oli piiritust palju jagatud... Fakt on, et Dr. SS kindral Kammler kadus kogu oma staabiga. Pole leitud ka 45 a. valminuid tohutuid Saksa superallveelaevu, kokku üheksa. On liitlaste andmed 45-46 a. maailmameredel kurseerinud Saksa U-bootidest, kes ostsid, makstes kuninglikku tasu dollarites, kaubalaevadelt provianti, tundes erilist huvi sigarettide ja konjaki vastu. Samuti leiti 45.aasta augustis, triivimas surnud meeskonnaga Saksa U-boot, kapteni ja meeskonna nimed netis üleval, lastiks 30 tonni elavhõbedat klaasanumates. Milleks? Uraani tsentrifuugidele või Haunebu nn. tahhonaatormootoritele?
Miks kogunesid Saksa tippteadlased peale sõda Argentiinasse? Kas seetõttu, et lähemal Neue-Schwabenlandile?
Seda tegi ka üks vähestest Eesti tuumateadlastest, Tallinna Tehnikaülikooli elektroenergeetika teaduskonna dekaan, hr. Helmuth Freimuth, kes sõja ajal töötas Kammleri grupis, peale sõda sõidutati "kirjaklambri"-projekti käigus USA:sse, töötas Oppenheimeriga ja peale Jaapani seenetamist, kolis koheselt Argentiinasse. Miks? Lisaks võttis kaasa oma eestlastest assistendid. Teadmata kust ilmunud tohutute finantsidega loodi Argentiina Rahvuslik Tuumauurimiskeskus koos reaktori ja juurdekuuluvaga. Mis jänkid muidugi koheselt tagajalgadele ajas ja nähtavasti Peronile saatuslikuks sai. Repliigi korras, see Argentiina Tuumauurimiskeskus on praegu Helmuth Freimuthi nimeline...
See vantide jutt, et saksa teadlastel ja muudel III Reichi asjapulkadel lubas Stalin kokkuleppel Peroniga Argentiinasse asuda, saades vastutasuks Antarktikast uraani, võib olla isegi tõene.
Edasi USA admiral Byrdi 1947 a. läbikukkunud Antarktika offensiiv. Kadunud lennukid, uppunud laevad, hea et lennukiemalaevgi alles jäi. Kes neid loputas? Venelased muidugi ähivad, et nende sealviibinud punakotkad. Ei tea millega need USA lennukiemalaeva rünnanud vene lennukid sinna kohale veeti? Pole nagu kuulnud selleaegsetest vene sõjalaevastiku emalaevadest.
Küll kõik saab ükskord selgeks, mis on ja jääb ulme valda, mis aga võtab aset ajaloos. Raudselt.
Viimati muutis kapralheinz, 26 Juun, 2005 16:23, muudetud 1 kord kokku.
MOrav
Liige
Postitusi: 2150
Liitunud: 28 Dets, 2004 20:45
Kontakt:

Postitus Postitas MOrav »

rain4
Liige
Postitusi: 63
Liitunud: 01 Apr, 2005 19:12
Kontakt:

Postitus Postitas rain4 »

Ma usun, et keegi on teist veel seda näinud... Telekas näitas tükk aega tagasi originaal KGB videot kus sõdurid korjavad taldriku juppe maast ülesse ja taldrik on poolenisti maa sees... päris huvitav saade oli :roll:
kapralheinz
Liige
Postitusi: 260
Liitunud: 08 Juun, 2005 22:02
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas kapralheinz »

Helmuthist veel üks huvitav fakt. Nimelt kõik kes on kunagi olnud TPI või Tehnikaülikooli tudengid on veidi seotud olnud härra Helmuth Freymuthiga. Nii füüsikas kui metallide teholoogias tuli teatavasti teha laboratoorseid töid. Vististi kõik neid teinud, mäletavad mõningaid laboririistu mis olid uhke antiikse välimusega. Eriti just optika osas nii füüsikas kui metallograafias. Punane puu, läikivad pronksosad, hammasrattad, kruvikaliibrid...
1941 aastal kui vandid evakueerusid, tuli Tehnikaülikoolil pakkida kokku kogu tehniline teaduslik aparatuur. Selleks moodustati komisjon kuhu kuulus ka Freymuth. Härra Freymuth koos oma üliõpilastega pakkis kastidesse aga telliskivid mis uhkesti loksusid läbi Venemaa avaruste. TPI:le jäid riistad, õppetöö jätkus.
MOrav
Liige
Postitusi: 2150
Liitunud: 28 Dets, 2004 20:45
Kontakt:

Postitus Postitas MOrav »

Kas see kusagil ka n-ö kirjas, et ta Kammleri grupis oli? Kes olid need tema assistendid, kes Freymuthiga Argentiinasse läksid?
kapralheinz
Liige
Postitusi: 260
Liitunud: 08 Juun, 2005 22:02
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas kapralheinz »

Kogu info mis mul on saadud juba manalas esivanematelt. Hr. Freymuth oli nimelt mu isapoolse vanatädi mees. See, et Freymuth oli Kammleri alluvuses võib järeldada sellest, et alguses oli ta tegev raske vee tehastes Norras, peale inglaste dessanti sinna ja enamuse teadlaste röövimist, Saksamaal Jonastal:is, mis oli puhtalt Kammleri projekt.
Assistentide nimed saab kätte kui üritada uurida Buenos Airese Tuumauurimiskeskust, nimelt Freymuthi eestlastest assistendid jätkasid selle juhtimist peale tema surma.
MOrav
Liige
Postitusi: 2150
Liitunud: 28 Dets, 2004 20:45
Kontakt:

Postitus Postitas MOrav »

Aitäh. Tegelikult väga põnev, sest seda osa ta tegevusest (Kammleri grupis) pole tähele pannud.

Lisan lisaks eespool antud viidale veel "Eesti teaduse biograafilise leksikoni" Vahur Mägi artikli temast;

*

FREIMUTH (Freymuth), Helmuth (25. / 13. X 1898 Tallinn - 9. IX 1960 Buenos Aires), tehnikateadlane. Lõpetas 1918 Rakvere gümn-i, õppis 1918-19 Petrogradi Elektrotehnikainst-s ning 1919-22 Prantsusmaal Nancy ja Toulouse'i ük-s, omandas viimases elektriins-i kutse. Täiendas end 1922-24 EV stipendiaadina Toulouse'i Ük-i füüsikalaboris, kaitses seal 1924 füüsikadr-i vk-a "Recherches sur la Roue phonique" (Toulouse, 1924). Töötas 1924-25 Eestis Kaitseväe Varustusval-e ballistikajaama juh-na, 1925-35 Tallinna elektrijaama abidir-na, 1935-36 Eesti Tehn Järelevalve Seltsis järelevalveins-na ning 1936-39 AS-is Volta Tehased, ühtlasi oli 1924-35 Tallinna ühisgümn-i õpetaja ja 1924-39 Tallinna Noorte Meeste Kristliku Ühingu elektrotehnikakursuste lektor ning pidas loenguid ka Sõjaväe Tehnikakoolis. Oli a-st 1938 TTÜ õppejõud, sh 1939-40 adjunktprof ja 1940-44 prof, 1940-41 ka elektotehnika kat-i juh. Põgenes 1944 Saksamaale, kus töötas 1944-45 Rostocki Ük-i füüsikainst-s teadurina; 1945-47 oli Kopenhaageni Ük-i füüsikainst-i ja 1947-60 Buenos Airese Ük-i teadur. - Alustas teadustegevust Prantsusmaal, kus uuris liikumiste elektrilist sünkroniseerimist. Eestis oli tegev Tallinna elektrijaama laiendamisel (rajati uus masinahoone ja katlamaja, sisustati mõõtelabor; F-i ja A. Marksoni projekt). Katsetas 1935-36 Tallinna tänavavalgustuse kaugjuhtimist kesksagedusvooluga 3 kV kaabelvõrgu kaudu ning tegi 1935 Sillamäe-Oru kõrgepingeliini maj arvestuse. Koostas Keila-Joa ümbruse elektifitseerimise (1936), Männiku laskemoonaladude ja töökodade plahvatuskindla elektriseadmestiku (1937) ning "Estonia" teatri vaatesaali ja lava valgustussüsteemi projekti. Tegi ka ettevalmistustöid Eesti üldiseks elektrifitseerimiseks ja Narva kosele hüdroelektrijaama rajamiseks, korraldas sel eesmärgil tutvumisreise Läti elektrijaamadesse. Argentinas avaldas üle 30 uurimuse radioaktiivsete isotoopide, raske vee ja tuumamuundumiste alalt.

T: Tallinna linna elektrijaama abidir. H. Freymuthi väljamaareisi aruanne. // Linnad ja Alevid (1929) 2, 3; Tallinna linna elektrijaam. // Tehnika Ajakiri ja Auto (1932) 2/3, 4, 6; Kauglülimine kesksagedusvooluga. // Tehnika Ajakiri (1936) 3/4, 5; Elektri soendusaparaatide küttekehade materjali andmed ja arvutusalused. // Tehnika Kõigile (1936) 4; Estonia teatri lava uus elektrivalgustuse seade. // Tehnika Ajakiri (1936) 12; Elektrimõõtmised ja mõõteriistad. Tln, 1940; Elektritariifipoliitikast. // Eesti Linnad (1940) 3; Elektrivoolu ja magnetvälja suundadest. // Tehnika Kuukiri (1943) 1; Kuivalaldaja. // Tehnika Kuukiri (1944) 1; Hipotesis acerca del origen termonuclear de les elementos. // Rev. Inst. Nac. Invest. Cienc. Natur. (Buenos Aires) 1951; El problema de los actinides y la produccion de nuevos elementos artificiales transuranicos. // Mundo Atom 23 (1955).

B: Eesti Teadlased Väljaspool Kodumaad, 25; TT ja TTÜ BL 1918-1944, 14-15; Dr. H. Freimuth (nekroloog). // Vaba Eesti Sõna (1960) 22. IX; TPI Toim. 678 (1988) 55-57; Tehnika ja Tootmine (1993) 10, 18-20.

V. Mägi

*

Nimi siis Freymuth, Freimuth, Helmuth, Hellmuth - erikujud. Ene "Eesti elulood" lisab veel, et oli ühtlasi Argentina sõjajõudude radioloogiainstituudi juhataja.
Vasta

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 20 külalist