Olukorras kus eurotsoon trükib iga kuu 80 miljardit EUR juurde on paljudel riikidel võlakirjad negatiivse intressiga see tähendab toimub totaalne laenuvõtmise soodustamine. Laena ja maksa vähem tagasi samas meie oleme AINUKESED targad kes seda ei tee kui riigikaitsega kõik ideaalne siis võiks vähemalt laenurahaga Saaremaa püsiühenduse valmis ehitada.
Mäletan,et 1998 aasta kriisi ajal arutati,et kui võtta laenu siis 3-3,5 miljardi EEK eest saab teha Tartu-Tallinna maantee neljarealiseks kiirteeks, tänastes hindades siis 191-224 miljonit EUR.
Täna maksab kiirtee Kosest Mäoni 170 miljonit EUR mis on siis üle poole lühem lõik kui 18 aastat tagasi oleks saanud 30% juurde pannes kogu tee ehitatud. http://majandus24.postimees.ee/v2/37809 ... intressiga http://majandus24.postimees.ee/v2/37010 ... rot-aastas
Reaalset sõjalist ohtu ei ole võimalik leevendada veel uuemate ja paremate patriootiliste sõnumitega ega kõnedega rahvusvahelistel kohtumistel.
Need laiad maanteed, mida ehitatakse, koos pikkade-pikkade sirgetega ja laia, dreenitud teekoridoriga on kui kingitus ründavale mehhaniseeritud väele. Tammide kandejõud on suur, kannab hästi tanke ja 4 rada tähendab vaat et 100 m laia, kõva ja kandva pinnaga ründekoridori.
Mida rohkem käänulisi metsavahelisi teid, seda lihtsam on meil ja seda keerulisem vastasel, sest seal on hulga raskem oma otsetule jõudu maksma panna (lihtsalt ei näe).
Sestap ma ei mõista, mis kihk ajab meid ehitama neljarealist teed Tartuni, kui sõidukite arv kuivab peame Mäod juba kokku?
Tartust pärit RE riigikogulased?
Teine asi - nende uute, euroteedega kaasnevad ka kõrgemad korrashoiukulud. Mitmetasandilised liiklussõlmed, kallakutel asuvad suured murupinnad, mida vaja niita kogu aeg - kõik see tiksub raha.
Taolist raha on suht mõttetu kulutada, kui see lühendab Tartu sõiduaega max 15 min (sest rohkem kui 110 kmh ikka ei lubata ja seda ainult külmadest külmadeni).
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Trumm ma soovitasin Saaremaa püsiühenduse teha kuigi ise seal kandis ei ela ning Tartu-Tallinna maantee ehituse hinna muutus ajas oli toodud näiteks mis juhtub raha väärtusega.
1992 vahetati 150 krooni igale elanikule see siis alla 10 EUR, ajas paber(virtuaal)raha väärtus ainult langeb mis teeb laenamise mõistlikuks samas nähes kuida riik ei suuda 4 praami tellida siis võib-olla isegi hea see meie tänane eelarve poliitika.
Reaalset sõjalist ohtu ei ole võimalik leevendada veel uuemate ja paremate patriootiliste sõnumitega ega kõnedega rahvusvahelistel kohtumistel.
Sestap ma ei mõista, mis kihk ajab meid ehitama neljarealist teed Tartuni, kui sõidukite arv kuivab peame Mäod juba kokku?
Tartust pärit RE riigikogulased?
Viimastel andmetel tahetakse neljarealist kuni Mäoni, sealt edasi on 2+1.
Süürias pommitavad venelased kõrgemalt... Droone saab alla tuua küll. Vbl ka kaitse lennuväljale ballistiliste ja tiibrakettide vastu? Pommitajad-hävitajad hoitakse eemal oma stealth-hävitajatega.
Natuke lahja, aga asjal on vist mõte sees, parandagu asjatundjad.
Kuna vanavanemate talu jääb Ämarist mitte väga kaugele, siis on kuradima ilus vaadata neid väga madalal talu kohal manööverdavaid A-10neid , mõnus mootori vilin saatjaks. Kõrguseks pakuks antud kohas vähem kui 100m.
Borja kirjutas:Värskes SÕDURis (No3 / 2016) usutlus 2.JVBr ülema kol Eero REBOga.
+1
Hakkasin just commenti kirjutama, et tõeliselt hea artikkel, kuid siis vaatasin, et Borja on ette jõudnud
See võiks lausa KV aasta pressika tiitlile esitada.
Kõrvu pani kikitama üks koht, kus tundub, et 122 haubitsaid kasutati nii, nagu konstruktori mõte seda ette näinud oli (anti otsesihtimisega läbimurdnud soomuse pihta).
Lisaks veel - tsiviil-kaevetehnika kasutamine ("kollased ekskavaatorid reservistid rooli").
Hing lausa laulis sellist asja lugedes.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.