www.militaar.net

Militaarteemad minevikust kaasaega
Tänane kuupäev 19 Okt, 2019 6:09

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 147 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: GermanWings Airbus A320 katastroof
PostitusPostitatud: 25 Mär, 2015 17:23 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 04 Veebr, 2012 14:49
Postitusi: 2043
Asukoht: Harjumaa
http://www.delfi.ee/news/paevauudised/v ... d=71095197

Olles ääriveeri kursis lennundusega, väidan siis järgnevat:
Selline lauglev vajumine mis paratamatult lõpeb nii nagu lõppes, sai olla tingitud vaid sellest, et piloodid kas puudusid või olid teovõimetud. Ülaltoodud artikkel kinnitab seda. Ei välista sugugi terroriakti. Eks pardasalvestistest üht-teist selgub.
Ja siis selline küsimus spetsidele: Kas see kõnesalvesti salvestab kogu lennuaegse audio seal kokpitis ?
Oodatud asjatundjate arvamused.
edit:
Ja aina müstilisemaks kisub:
http://www.delfi.ee/news/paevauudised/v ... d=71085085
Seda juttu ma ei usu üldse.

_________________
* Panic is called on unresolvable fatal errors.
* It syncs, prints "panic: mesg" and then loops.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: GermanWings Airbus A320 katastroof
PostitusPostitatud: 25 Mär, 2015 17:47 
Eemal
Uudistaja

Liitunud: 14 Aug, 2014 19:42
Postitusi: 21
Asukoht: Põlvamaa
Kulibin kirjutas:
http://www.delfi.ee/news/paevauudised/valismaa/germanwingsi-reisilennukit-saatis-enne-allakukkumist-prantsuse-
Ja siis selline küsimus spetsidele: Kas see kõnesalvesti salvestab kogu lennuaegse audio seal kokpitis ?


Mäletamist mööda salvestasid mustad kastid (oranžid kerad) mis okupatsiooniajal tartus toodeti (1980 nendatel)
poolil olevale ringlevale traadile viimase 20 minuti jutu. Eks aeg on edasi läinud ja võimalik, et neil on isegi kiip uuemal ajal sees.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: GermanWings Airbus A320 katastroof
PostitusPostitatud: 25 Mär, 2015 17:52 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 04 Veebr, 2012 14:49
Postitusi: 2043
Asukoht: Harjumaa
See inf kinnitab esialgseid kahtluseid: Piloodid olid ilmselt teadvusetud.
http://www.unian.net/world/1059829-smi- ... aniya.html
Millest tingituna ei oska oletada
Blacbox on jah üsna kortsus, aga on hullemaid olnud ja siiski loetavad.


Manused:
A320blackbox.jpg
A320blackbox.jpg [ 9.25 KB | Vaadatud 5018 korda ]

_________________
* Panic is called on unresolvable fatal errors.
* It syncs, prints "panic: mesg" and then loops.
Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: GermanWings Airbus A320 katastroof
PostitusPostitatud: 25 Mär, 2015 18:48 
Eemal
Uudistaja

Liitunud: 22 Mär, 2015 22:03
Postitusi: 8
Selle vastu räägib see, et lennuk oli jõudnud oma normaalkõrgusele ja sellel ajal lülitatakse tavaliselt autopiloot sisse.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: GermanWings Airbus A320 katastroof
PostitusPostitatud: 25 Mär, 2015 18:58 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 12 Apr, 2006 16:49
Postitusi: 17228
Jääb oodata, mida kostavad ülessaadet prantsuse sõjaväepiloodid.

_________________
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: GermanWings Airbus A320 katastroof
PostitusPostitatud: 25 Mär, 2015 19:14 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 04 Veebr, 2012 14:49
Postitusi: 2043
Asukoht: Harjumaa
Kas kusagil medias on juttu olnud teisest piloodist ? Räägitakse ainult, et piloot oli kogenud ja puha.
Kas on võimalik, et säästufirma lendas ühe ületöötanud piloodiga ? Selline pretsedent on tegelikult olemas vist.
Ja on pilootidel ennegi infarkte õhus ette tulnud.

_________________
* Panic is called on unresolvable fatal errors.
* It syncs, prints "panic: mesg" and then loops.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: GermanWings Airbus A320 katastroof
PostitusPostitatud: 25 Mär, 2015 19:21 
Eemal
Uudistaja

Liitunud: 14 Aug, 2014 19:42
Postitusi: 21
Asukoht: Põlvamaa
Kulibin kirjutas:
Kas kusagil medias on juttu olnud teisest piloodist ? Räägitakse ainult, et piloot oli kogenud ja puha.
Kas on võimalik, et säästufirma lendas ühe ületöötanud piloodiga ? Selline pretsedent on tegelikult olemas vist.
Ja on pilootidel ennegi infarkte õhus ette tulnud.



Tõenäosus, et teist pilooti ei olnud on nullilähedane. Infarkt mõjub südamele, mitte autopiloodile...


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: GermanWings Airbus A320 katastroof
PostitusPostitatud: 25 Mär, 2015 19:25 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 04 Veebr, 2012 14:49
Postitusi: 2043
Asukoht: Harjumaa
Ahilleus kirjutas:
Kulibin kirjutas:
Kas kusagil medias on juttu olnud teisest piloodist ? Räägitakse ainult, et piloot oli kogenud ja puha.
Kas on võimalik, et säästufirma lendas ühe ületöötanud piloodiga ? Selline pretsedent on tegelikult olemas vist.
Ja on pilootidel ennegi infarkte õhus ette tulnud.



Tõenäosus, et teist pilooti ei olnud on nullilähedane. Infarkt mõjub südamele, mitte autopiloodile...

Mis puutub siia autopiloot ? Kas lenduritel on lubatud sangas magada, ilm oli ilus ja kui kokpitis oleks kas või stjuardess viibinud, oleks tõstnud hädakisa sellise kõrgusekaotuse puhul.

_________________
* Panic is called on unresolvable fatal errors.
* It syncs, prints "panic: mesg" and then loops.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: GermanWings Airbus A320 katastroof
PostitusPostitatud: 25 Mär, 2015 19:43 
Eemal
Uudistaja

Liitunud: 14 Aug, 2014 19:42
Postitusi: 21
Asukoht: Põlvamaa
Kulibin kirjutas:
Mis puutub siia autopiloot ? Kas lenduritel on lubatud sangas magada,


Kas lenduritel on keelatud kasutada autopilooti kui lennukõrgus saavutatud ja koridor paigas?


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: GermanWings Airbus A320 katastroof
PostitusPostitatud: 25 Mär, 2015 19:51 
Eemal
Liige

Liitunud: 12 Jaan, 2006 16:57
Postitusi: 4422
Asukoht: Tallinn
Iseenesest Porro pakutud versioon lennuki äkilisest dehermetiseerumisest oli loogiline. 10 kilomeetri kõrgusel on õhk hingamiseks liiga hõre. Normide järgi peab üle 10000 jala (ca 3 km) kõrgusel mittehermeetilises lennukis olevad inimesed saama lisahapnikku. Praktiliselt kannatab keskmine inimene küll üle 4 km kõrgust ilma lisahapnikuta.
Lisaks järsk õhurõhu langus võib põhjustada gaasimulle veres. Sama nähtus, mis tuukrite puhul, kes liiga kiiresti pinnale tõusevad.
Loogiline, et lennuki dehermetiseerumisel piloodid üritasid kiiresti laskuda ohutule kõrgusele. Võimalik, et läbi pilvede ja nullise nähtavusega. Seal aga olid Alpid... :rip:
Miks lennuki pardasüsteemid maa lähedusest ei hoiatanud või piloodid sellele hoiatusele ei reageerinud, selgub ilmselt pardasalvestitest.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: GermanWings Airbus A320 katastroof
PostitusPostitatud: 25 Mär, 2015 20:21 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 04 Veebr, 2012 14:49
Postitusi: 2043
Asukoht: Harjumaa
Nagu öeldud, nähtavus oli sel hetkel selles kohas hea.
Piloodikabiin on lennuki kõige paremini ehitatud koht ja ülejäänust eraldatud üsna pidava uksega. Pilootidel on kasutada oma autonoomne hapnikusüsteem. Niisis ootame kõnesalvestisi.
Selle pardaandmete salvestiga hetkel segane lugu liigub igasegaseid väiteid, et on katki ja pole veel leitud. No see vigur ei lähe katki sellise laksu puhul, väidan. See blackbox peaks kannatama välja paugu vastu betooni kiiruselt 300m/sek. Ja see mis väidetavalt nii katki, et kiibid kadunud lausa, asub lennuki sabas. Ja saba on kõige turvalisem koht sellise laksu puhul.
Edit:
Kõnesalvestised väidetavalt siis loetavad, nendega tegelevad spetsialistid
http://www.rte.ie/news/2015/0325/689528 ... ngs-crash/

_________________
* Panic is called on unresolvable fatal errors.
* It syncs, prints "panic: mesg" and then loops.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: GermanWings Airbus A320 katastroof
PostitusPostitatud: 25 Mär, 2015 20:33 
Eemal
Liige

Liitunud: 15 Mär, 2014 15:31
Postitusi: 493
See laskumine võttis neil nii kaua aega, et seda ei saa eriti nimetada manöövriks rõhukaotuse kompenseerimiseks. Laskumine kestis nii kaua, et konnaõgijad jõudsid väidetavalt lennukid üles ajada ja asja uurima saata. Praegune info viitab pigem sellele, et lennukit ei juhitud, või toimetas see iseseisvalt, kuid sellisel juhul tekib küsimus, miks keegi ei reageerinud.

Edit: ja 300m/s vastu betooni need salvestajad küll üle ei ela. Pigem 300km/h.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: GermanWings Airbus A320 katastroof
PostitusPostitatud: 25 Mär, 2015 20:47 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 04 Veebr, 2012 14:49
Postitusi: 2043
Asukoht: Harjumaa
trs kirjutas:
See laskumine võttis neil nii kaua aega, et seda ei saa eriti nimetada manöövriks rõhukaotuse kompenseerimiseks. Laskumine kestis nii kaua, et konnaõgijad jõudsid väidetavalt lennukid üles ajada ja asja uurima saata. Praegune info viitab pigem sellele, et lennukit ei juhitud, või toimetas see iseseisvalt, kuid sellisel juhul tekib küsimus, miks keegi ei reageerinud.

No vot seda minagi.
Prantslastel on sealsamas ligidal õhustankimise tsoon, tanker tiirutas seal veel peale reisika matsu. Ilmselt tangiti kah mõnda patrullivat hävitajat ja mõni saadeti uurima miks tsiviil ei vasta dispetsherile.
Edit: See must kast peaks kannatama 3400G ülekoormust. Nii on kirjas wikipedias.

_________________
* Panic is called on unresolvable fatal errors.
* It syncs, prints "panic: mesg" and then loops.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: GermanWings Airbus A320 katastroof
PostitusPostitatud: 25 Mär, 2015 20:57 
Eemal
Liige

Liitunud: 16 Apr, 2008 19:19
Postitusi: 1311
Asukoht: Soome
Eilses Ringvades oli vist ming expert räägimas ja näitadi graafik kus oli paberil et kiirus oli umbes 400 sõlme kui kokkupõrke mäega juhtus. See on ju peaegu 800km/h?

Alates kohast 04:30.

http://etv.err.ee/v/meelelahutus/ringva ... 7b323ba3be


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: GermanWings Airbus A320 katastroof
PostitusPostitatud: 25 Mär, 2015 21:21 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 04 Veebr, 2012 14:49
Postitusi: 2043
Asukoht: Harjumaa
Siit saab neid graafikuid näha:
https://twitter.com/flightradar24/statu ... 76/photo/1

_________________
* Panic is called on unresolvable fatal errors.
* It syncs, prints "panic: mesg" and then loops.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 147 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Eestikeelne tõlge phpbb.ee poolt