Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild

Kindlusehitised. Teed, sadamad ja lennuväljad. Kasarmud ja linnakud.
Maalinnad ja linnused. Kõik militaararhitektuurist.
Vasta
Kasutaja avatar
Jalutu
Liige
Postitusi: 772
Liitunud: 29 Dets, 2012 19:55
Kontakt:

Re: Rail Baltic - palju olulisem kui Ämari

Postitus Postitas Jalutu »

:shock:
Kas Sa ei mäletagi, mida sellel lehel kirjeldatakse? :oops:

Kas Sul ei olegi OTTO CARIUSE raamat peas? :shock:

Minul küll mitte. :scratch:

Aga no eriline julmus on ikka saata jalutu 2 korrusele raamatu järele!
8)
Las ma meenutan, mis seal oli...

Lühidalt, OC saadeti pärast lahingutegevust "Juudininal" taastuma Tallinnasse (ta oli taastumiselt/puhkuselt enneaegselt vägedesse kutsutud ja ... ).
Sõit Tallinnasse kestis 8 päeva ja seda tänu partisanidele...

:scratch:
Kellel raamat käepärast - korrigeerige!
[i]Aga lapsed on Teil toredad![/i]
toomas tyrk
Site Admin
Postitusi: 5559
Liitunud: 16 Dets, 2003 11:32
Kontakt:

Re: Rail Baltic - palju olulisem kui Ämari

Postitus Postitas toomas tyrk »

Hm, on meeles selle uue balti raudtee trassijoonis, mis kusagil lehes avaldati. Mitte kaart, vaid just joonis trassi ristlõikest. Praegult kiirelt otsides ei leidnud. Kui eksin, siis parandage. Kui leiate, siis lisage.

See trass oli päris lai. Kaks paralleelset raudteeliini, nende vaheline ohutusriba, siis ohutusriba aiani, ja siis turvaaed ja sellest väljaspoole omakorda ohutusriba.

Proteste kohalikes tekitabki just see, et Rail Baltic (e. Balti Raudtee, seekord inglise keeli) lõikab kohaliku teedevõrgu läbi. Ülekäigud ja läbipääsud saavad olema harvad.

Samas on sellist riba turvata suht lihtne. Ka tehniliste vahenditega.
Kasutaja avatar
Jalutu
Liige
Postitusi: 772
Liitunud: 29 Dets, 2012 19:55
Kontakt:

Re: Rail Baltic - palju olulisem kui Ämari

Postitus Postitas Jalutu »

Samas on sellist riba turvata suht lihtne. Ka tehniliste vahenditega.
Turvata jah, kuid mitte kaitsta!
Valve, julgestamine ja kaitse - pisut erinevad asjad!
[i]Aga lapsed on Teil toredad![/i]
Kasutaja avatar
Kapten Trumm
Liige
Postitusi: 40072
Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
Kontakt:

Re: Rail Baltic - palju olulisem kui Ämari

Postitus Postitas Kapten Trumm »

Raudteid, torujuhtmeid, elektriliine, teid jm pikki kommunikatsioone ei ole võimalik mõistlike vahenditega kaitsta sabotaazi vastu.
See tõsiasi on tegelikult igasugu sissi-, partisani- ja diversioonitegevuse üks aluseid.
Idarindel olevat vene partisanid kulutanud kogu sõja jooksul ca 1000 tonni lõhkeainet ja selle kasutamise efektiivsus (kg per kahju) teeb ilmselt silmad ette ka USA smart-pommitamisele.
Et selliseid asju siin ei toimunud (nagu nt Valgevenes), tasub põhjust otsida partisaniliikumise kasvupinnase soodsuses, mitte selles, et siin oleks neid raudteid keegi füüsiliselt valvata suutnud.
Et eshelonid Murmanski raudteed pidi segamatult Soome sisside nähas lõunasse vurasid, sellele tasub jällegi otsida vast vastust Soome-USA ja Soome-GB suhetest, mitte NKVD saavutusest raudtee valves.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Poti soldat
Liige
Postitusi: 1716
Liitunud: 02 Dets, 2012 12:44
Kontakt:

Re: Rail Baltic - palju olulisem kui Ämari

Postitus Postitas Poti soldat »

Eks sõjaaja transport on üldse igati pidi kahtlane teema. Pommitada saab meil praktiliselt kõiki variante: lennuvälju, raudteid, sildu, sadamaid.
Kasutaja avatar
Kapten Trumm
Liige
Postitusi: 40072
Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
Kontakt:

Re: Rail Baltic - palju olulisem kui Ämari

Postitus Postitas Kapten Trumm »

Kõik on strateegia küsimus.
Taktika ilma strateegiata on kära enne kaotust (ühe targa mehe sõnad).

Kui vastane on arvukas ja tal on rikkalikult ressursse tagalas diversioonide toime panekuks, siis kas on tark näha ette taoline logistika mööda mitmesaja kilomeetri pikkust raudteed, kus igal metsavahelisel kilomeetril on tuhat võimalust, et mingi pooljao suurune spetsnazi seltskond on sinna midagi rööpa alla sättinud, mis rongi peale sõites kogu kupatuse 200 kmh kraavi laseb (raudteele tagasi tõsta pole seal siis enam suurt midagi). Ning valvata, kontrollida jne suudetakse parimal juhul ainult sildu ja raudteesõlmi?

Et siis rikkalike ressurssidega vastane - ning pakkuda talle võimalist väga vähese kuluga suurt jama teha?
Seejuures on väga mugav seda teha nii, et kuskilt kirsade jäljed ei paista ja pärast saab käsi laiutada - need pribaldid on oma territooriumil selle terrorismi tekkida lasknud...
Näiteks Läänemere kinni panemine transpordilaevadele on oluliselt keerukam ja suuremaid ressursse nõudev tegevus venelaste jaoks.

Täpselt sama käib muide ka igasugu tsentraalsete mobilisatsioonidepoode ja tehnikaplatside kohta.
Oh neid tulekahjusid, õhkulendamisi ja jamasid, mis oleks juhtunud Lääne-Saksa ladude, staapide ja sidekeskustega Ida-Lääne sõja esimestel tundidel - isegi kui lennuvägi poleks rünnanud
NSVL koolitas tuhandeid inimesi sedasi tegutsema vastase tagalas ja tekitama RD täie lõhkeainega suurt jama.
Kui neist ka 50% suutnuks oma eesmärki täita ning seejuures keegi tagasi ei tuleks, on ilmselt tegemist parimate kulutatud rubladega NSVL kaitse-eelarves.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Kasutaja avatar
kaur3
Liige
Postitusi: 6208
Liitunud: 26 Juul, 2005 12:09
Kontakt:

Re: Rail Baltic - palju olulisem kui Ämari

Postitus Postitas kaur3 »

The Air Force on Tuesday said it would base its new F-35 fighter plane at Burlington International Airport despite complaints that the planes would be too noisy and pose a risk to the community. The plane is designed to replace the aging F-16. Up to 18 of the warplanes will be based at the airport. Opponents have already said they had retained a lawyer and would file a lawsuit if the Air Force chose the airport.

http://www.nytimes.com/2013/12/04/us/ve ... c=rss&_r=0
Kasutaja avatar
Kapten Trumm
Liige
Postitusi: 40072
Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
Kontakt:

Re: Rail Baltic - palju olulisem kui Ämari

Postitus Postitas Kapten Trumm »

Varsti on ka Eesti ühiskond samasugusel tasemel "saavutasime olulise elanike võidu kaitseministeeriumi plaanide üle".
Tegelt elanikud vist seda ei teagi, et tsiviillennuväljade stardirajad on venelastel kindla peale ka tuumasihtmärkide listis, kui võimalikud strateegiliste pommitajate hajutuskohad.
Nad võiks VF vastu kah "lawsuit"'i üritada :lol:
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
kirsa710

Re: Rail Baltic - palju olulisem kui Ämari

Postitus Postitas kirsa710 »

.
Viimati muutis kirsa710, 27 Juun, 2015 0:00, muudetud 1 kord kokku.
alban
Liige
Postitusi: 1208
Liitunud: 11 Veebr, 2005 17:01
Kontakt:

Re: Rail Baltic - palju olulisem kui Ämari

Postitus Postitas alban »

kirsa710 kirjutas:Äkki olete ka sellest midagi kuulnud?
http://www.iseseisvuspartei.ee/test/ind ... iline.html
Kas sa sellest oled kuulnud:
http://moonconspiracy.wordpress.com/the ... -the-moon/
Kasutaja avatar
rbl
Liige
Postitusi: 1466
Liitunud: 29 Nov, 2011 23:10

Re: Rail Baltic - palju olulisem kui Ämari

Postitus Postitas rbl »

Rail Baltica on vajalik hoopis uute suurte kaevanduste teenindamiseks? kirjutas:"Ja arvestades seda, kui palju on Eestis kildagaasi, siis räägime me siin vähemalt 400 puuraugust. Lisaks kallatakse igasse auku 80-300 tonni kemikaale. Need kemikaalid ei pärine Eestist, vaid tuuakse siia Rail Baltica abil rongidega, sest sellist suurt kogust ei ole majanduslikult mõttekas Euroopast tsisternautodega kohale vedada, sest vaja oleks ju siis kuni 2000 tsisternautot."
Keemiatankeriga oleks nähtavasti lihtsam need 120 000 tonni kemikaale siia kohale vedada kui hakata selleks eraldi mingit Rail Baltica´t rajama.

Sundlinnastumise, väljarände protsesse mingi kildagaasiga seostada on küll veidi kummaline või pigem isegi naeruväärne. Tegelikud põhjused on ju hoopis mujal. Võib-olla selle kirjatüki mõte ongi protsesside tegelikelt põhjustelt rahva tähelepanu eemale juhtida ja mingi kummalise kildagaasi teooriaga igasugu kriitikuid lihtsalt naeruvääristada.
Kissinger - "Military Men Are Just Dumb, Stupid Animals To Be Used As Pawns In Foreign Policy"
Kasutaja avatar
setu
Liige
Postitusi: 1108
Liitunud: 11 Mär, 2009 10:32
Kontakt:

Re: Rail Baltic - palju olulisem kui Ämari

Postitus Postitas setu »

See kildagaasi teema oli omaette ooper. Eesti Ekspress kirjutas ka selle fenomenaalse kirjutise saamisloost pädevalt. Kokkuvõtlikult üks keskpärasest lõbusama kirjutamishuviga noor-produtsent vms kirjutas loo ja siis selle avaldamine ilma allikakriitikata toimus mitmes kohas, misläbi see tekstike suunati "kasulike idiootide" poolt fosvoriidisõja veteranide ette, kes hakkasid sellest ühtäkki pasundama/hädaldama ja lokku lööma, andmata aru enestele, millega algselt tegu. Selline "kuldsuude" andmeedastus suutis kokkuvõttes sadu kultuuritegelasi jne lugupeetavaid ära petta.
otsin eestlasi, kes teenisid eskadrilli ülema major Toompuu all (sinised baretid) / (üksus Alfa); Taškendis, operatsioonid-patrullid: Pakistanis, Afganistanis, Vene-Hiina piiril; Vietnami operatsioon USA "guerrillas" vastu (1960ndad - 1970ndad).
mx77
Liige
Postitusi: 1452
Liitunud: 15 Jaan, 2010 20:36

Re: Rail Baltic - palju olulisem kui Ämari

Postitus Postitas mx77 »

kirsa710 kirjutas:Äkki olete ka sellest midagi kuulnud?
http://www.iseseisvuspartei.ee/test/ind ... iline.html
Kui sa viitsid otsida üles selle uuringu, kust lehelt on see värvikas kaart võetud ja millele on see lastejutuke suuresti üles ehitatud, siis leiaksid sa sealt tabeli võimaliku kildagaasi ammutamise mahtude kohta. Balti riikidest on seal loetletud vaid Leedu ja ka mingi väga nulli lähedase numbriga. Põhimahu annaks Poola (kus ka selle teemaga tõsiselt tegeletakse), aga mis kaardil ei paista üldse nii huvitav välja.

Aga tõelise vandenõuteoreetiku jaoks on ka Eesti mittenimetamine ju argument: see tähendab, et siin on nii suured mahud, et seda tulebki salajas hoida :).

Aga reaalselt võttes (kui see klidagaas isegi oleks mingi teema) piisaks Muuga ja Sillamäe sadamatest ja olemasolevast raidteeinfrast ja see oleks kohesetl kasutatav ja oluliselt efektiivsem kui kitsa rööpalaiusega raudteetrassi ehitamine täites trassi ehitusel kiirreisirongidele ettenähtud nõudeid.
toomas tyrk See peab ikka üks meeletu edevus ning hea enesearvamus olema, mis sunnib sellist möla sellistes kogustes tootma. Siis nüüd tekib üha rohkem ja rohkem tunne, et ju ikka keegi maksab selle eest.
Kasutaja avatar
Castellum
Liige
Postitusi: 2451
Liitunud: 27 Dets, 2008 23:29
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Rail Baltic - palju olulisem kui Ämari

Postitus Postitas Castellum »

mx77 kirjutas:kui kitsa rööpalaiusega raudteetrassi ehitamine täites trassi ehitusel kiirreisirongidele ettenähtud nõudeid.
Ma olen aru saanud, et Rail Balticu rööbe peaks tulema ikka normaallaiusega? Kes tänapäeval veel kiirrongidele kitsarööpmelisi ehitab, neid on teistsugustes oludes vaja...
Kindlusarhitektuur on osa meie elukeskkonnast
Kasutaja avatar
Kilo Tango
Liige
Postitusi: 9095
Liitunud: 14 Aug, 2008 15:40
Kontakt:

Re: Rail Baltic - palju olulisem kui Ämari

Postitus Postitas Kilo Tango »

Kapten Trumm kirjutas:Kõik on strateegia küsimus.
Taktika ilma strateegiata on kära enne kaotust (ühe targa mehe sõnad).

Kui vastane on arvukas ja tal on rikkalikult ressursse tagalas diversioonide toime panekuks, siis kas on tark näha ette taoline logistika mööda mitmesaja kilomeetri pikkust raudteed, kus igal metsavahelisel kilomeetril on tuhat võimalust, et mingi pooljao suurune spetsnazi seltskond on sinna midagi rööpa alla sättinud, mis rongi peale sõites kogu kupatuse 200 kmh kraavi laseb (raudteele tagasi tõsta pole seal siis enam suurt midagi). Ning valvata, kontrollida jne suudetakse parimal juhul ainult sildu ja raudteesõlmi?

Et siis rikkalike ressurssidega vastane - ning pakkuda talle võimalist väga vähese kuluga suurt jama teha?
Seejuures on väga mugav seda teha nii, et kuskilt kirsade jäljed ei paista ja pärast saab käsi laiutada - need pribaldid on oma territooriumil selle terrorismi tekkida lasknud...
Näiteks Läänemere kinni panemine transpordilaevadele on oluliselt keerukam ja suuremaid ressursse nõudev tegevus venelaste jaoks.

Täpselt sama käib muide ka igasugu tsentraalsete mobilisatsioonidepoode ja tehnikaplatside kohta.
Oh neid tulekahjusid, õhkulendamisi ja jamasid, mis oleks juhtunud Lääne-Saksa ladude, staapide ja sidekeskustega Ida-Lääne sõja esimestel tundidel - isegi kui lennuvägi poleks rünnanud
NSVL koolitas tuhandeid inimesi sedasi tegutsema vastase tagalas ja tekitama RD täie lõhkeainega suurt jama.
Kui neist ka 50% suutnuks oma eesmärki täita ning seejuures keegi tagasi ei tuleks, on ilmselt tegemist parimate kulutatud rubladega NSVL kaitse-eelarves.
Pärast sõja algust peab see jutt üldiselt paika. Pingete eskaleerimise ajal raudteid õhkida on siiski pisut keerulisem. Eriti arvestades kui pikk periood see seni nähtu juures (Gruusia) võib tegelikult olla.
Vasta

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 10 külalist