maanus kirjutas:
Kasvõi see samane pilduja katusel.
Kuuliprits on vägev asi jah, aga proovi nüüd ette kujutada, kuidas üks mees opereerib masinaga ja samal ajal annab kuulipritsitsist sihitud tuld.
Bagide puhul on tegelikult see hinna teema veel valusam. Kui keegi on nende hingeeluga natukenegi kursis, siis piisavalt kerge, samas vastupidava konstruktsiooni loomine ei saa odav olema, ka jääb kütusekulu ja mürasummutus probleemiks, selleks et see piisavalt väle oleks, on vaja suurt erivõimsust ehk head kaalu-võimsuse suhet. Kuna asi peaks olema võimalikult kerge, siis tuleks kasutada suht väikese töömahuga kõrgelt forsseeritud mootorit (soovitatavalt turbotatud, turbo ise töötab päris hea summutina), aga kõrgforsseeritud mootori mürasummutus on ikkagi probleemiks, kui sellisel väljalase kinni toppida, siis on ka pool võimsusest kadunud. Selleks et bagisid mõistliku hinnaga toota, selleks peaks kasutama pruugitud (aga remonditud) mootoreid, diferentsiaale- käigukaste, aga siis ei saa ju enam mingist standardist rääkida. Ka pole võimalik kasutada originaalseid veovõlle ilma sobitamata, need pole lihtsalt ette nähtud vedrustuse nii pika käigu jaoks (ka enamikul maasturitel mitte).