Kulla inimene.Selmet kiljuda, võiks tõesti mõelda sellele, miks näiteks siin foorumis läheb 70% aurust(see on minu suhteliselt küündimatu hinnang) tõestamiseks, et ei ole võimalik. Kui see 70% läheks sellele, et otsida võimalusi, kuidas ikkagi saaks siis oleks elu tunduvalt ilusam(ehk siis vana hea pooltühi ja pooltäis). Ma arvan, et sa ise oled ka sellega nõus ning loodan, et suudad seda üldistada ka väljapoole seda teemat.tommy kirjutas: Aru ma ei saa...
Äkki siis otsid, kuidas saaks...
Millest loobuda, et paar aastat lennata ringi paari vägagi vana lennukiga...
Muidugi tuleb selleks välja õpetada piloodid, seda lennukitüübi peale mida mujal maailmas enam eriti ei kasutata...Ja meiegi valmistame nad ette vaid maks. mõne aastaseks perioodiks, sest kauem need masinad ju enam ei lenda...
Sama käib mehaanikute ja muu toetava personali kohta.
Muidugi tuleks luua nõuetele vastav SAR-süsteem...
Ja hankida relvastus...(mida keegi tasuta kaasa ei anna)
Muidugi nõuab pilootide/mehaanikute süsteemi loomine ja (eriti)treenimine päris mitmeid aastaid,...eks peale tunnistuste kättesaamist saabki vaid ühe lennu teha, nende masinate viimasesse puhkepaika.
Sellise majandamise peale pole tõesti hiljem midagi muud öelda, kui et ....aru ma ei saa....
Aga jah, lapsesuu asemel võiks ikka jah lagedale tulla selle nn. logistikapüramiidi joonistamisega, seejärel selle maksumuse nimetamisega........ja ka tähtis(kuna meie investeeringud kuni 2018 aastani on juba enam vähem paigas) kas lisafinantseeringute kavaga või teatud plaanidest loobumise kavaga...
Lapsesuu jms ... isase veise väljaheide.