www.militaar.net

Militaarteemad minevikust kaasaega
Tänane kuupäev 26 Nov, 2020 19:01

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 399 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4, 5 ... 27  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 21 Mai, 2006 23:32 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Dets, 2004 18:53
Postitusi: 2100
Asukoht: Saarel
Ma siis küsin ühe küsimuse mis mind juba tükk aega painanud on aga millele pole lihtsalt viitsinud vastust otsida - mis paagid T34 tankil seal tagaotsas on?
http://tamiya.com/japan/products/list/3 ... 35138m.jpg


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 22 Mai, 2006 0:06 
Eemal
Liige

Liitunud: 28 Aug, 2005 21:30
Postitusi: 1355
Asukoht: järvamaa
Lisakütusepaagid, ühendatud T-34 tagumiste sisekütusepaakidega.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 22 Mai, 2006 11:10 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 08 Okt, 2004 17:59
Postitusi: 2863
Asukoht: Viljandi
uusmario kirjutas:
Lisakütusepaagid, ühendatud T-34 tagumiste sisekütusepaakidega.

Kas nad ikka olid kogu aeg ühendatud? Mul on nagu meelde jäänud, et sõidu ajal nad polnud ühenduses ja kütuse ümberpumpamiseks pidi eraldi voolikut kasutama. Aga ehk mäletan valesti.

P.s Osad tankistid kasutasid ühte neist paakidest mitte kütuse, vaid (lisa)mootoriõli vedamiseks. Tollane B-2 diiselmootor rüüpas õli kohutavalt, pluss kõiksugu lekked.

_________________
Hea võidab alati kurja - kes võidab, see ongi hea!

...kui jahimees oled, klikka siia!!!


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 22 Mai, 2006 11:42 
Eemal
Liige

Liitunud: 01 Apr, 2005 8:47
Postitusi: 548
Lisakütusepaakidest. Ei olnud kogu aeg ühendatud. Õigem oleks öelda, et neid sai masina seest nö välja lülitada. Kütusepaagid väljaspool on ju suur risk. Käsitsi neid ümber ei pumbatud, lihtsalt suruõhuga suruti kütus "etepoole"


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 22 Mai, 2006 14:17 
Eemal
Liige

Liitunud: 28 Aug, 2005 21:30
Postitusi: 1355
Asukoht: järvamaa
Põhimõtteliselt oli T-34 lisapaagid ühendatud tagumiste sisepaakidega.Ühendus ei olnud pidev.Enne lahingusse minekut pumbati kütus tavaliselt sisepaakidesse (niipalju kui oli võimalik) ja paagid eemaldat (tavaliselt).


M1 mootori eluiga oleneb piirkonnast, kõrbes on see üsna lühike, kuid Euroopas on üsna pikk, pikkem kui diiselmootoritel (vähemalt nii on väidetud).Kõrbetingimustes olevat keskmine mootori vastupidavus 700tundi, mida üritatakse kasvatada 1400 tunnile TIGER-i (Total InteGrated Engine Revitalization) nimelise programmiraames.Tegu siis süsteemiga, mis optimeerib mootori (õlitus/pöörded jne) tööd.

T-80 ja T-90 on väga erinevad masinad.T-90 on T-72 otsene järeltulija.T-80 hetkel järeltulijat veel ei ole, kuigi on arvatud, et selleks saab pikendatud T-80 veermikul baseeruv CHIORNY ORIOL.Diisel T-80 toodeti ja töödetakse siiani Ukrainas T-80UD nimeall.

Turbiin mootorist loobumise põhjusteks selle keeruline hooldus ja suhteliselt õhukesest soomusest tingitud mootori haavatavus.Ja tavalisest mootorist kõrgem tuleoht.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Monster-T-34
PostitusPostitatud: 30 Dets, 2006 20:09 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 28 Juul, 2005 16:35
Postitusi: 30116
Tiigrite hirm?

Pilt


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 30 Dets, 2006 21:38 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 02 Apr, 2005 23:12
Postitusi: 1556
Asukoht: Tartu/Tallinn
Kui ma ei eksi, siis see on Egiptuse iseliikuv 122mm suurtükiga tankihävitaja.

Siim


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 30 Dets, 2006 22:15 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 17 Juul, 2005 10:42
Postitusi: 747
Asukoht: Tallinn
Egyptian T-34/122

http://ampsnz.hobbyvista.com/realafvs/P ... t34122.htm

http://www.missing-lynx.com/library/mod ... 2/t122.htm

_________________
http://detektorist.pro-forums.com/ Eesti Detektoristide Foorum


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 30 Dets, 2006 23:28 
Eemal
Liige

Liitunud: 28 Aug, 2005 21:30
Postitusi: 1355
Asukoht: järvamaa
See ikka haubitsa versioon, tankihävitajana oli vast isegi parem T-34/100


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 31 Dets, 2006 12:44 
Eemal
Liige

Liitunud: 12 Jaan, 2006 16:57
Postitusi: 4694
Asukoht: Tallinn
100 mm kahurit katsetati tankidel T-34 ja IS mitmes variandis:
http://www.battlefield.ru/index.php?opt ... &Itemid=44
http://www.battlefield.ru/index.php?opt ... &Itemid=60
http://www.battlefield.ru/index.php?opt ... &Itemid=60
http://www.battlefield.ru/index.php?opt ... &Itemid=60
http://www.thetankmaster.com/ENGLISH/SK ... 34-100.jpg
LB-1 oli põhimõtteliselt ratsitud 85 mm kahur 100 mm raua ja suudmepiduriga.
S-34 oli meresuurtükist aretatud. Gabariitide poolest tankile ei sobinud.
D-10 ka mereväest pärit. See sai T-54 ja T-55 relvaks.
122 mm haubits D-30 T-34 šassiil annab relvale muidugi suurema liikuvuse ja võimaldab positsioonil kiiremini tuld avada, kuna pole vaja suurtükki tungrauaga üles tõsta ja lafeti harusid laiali vedada. Samuti tagab meeskonnale kaitse kildude eest. Samas töötingimused on vist päris õudsed.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 31 Dets, 2006 12:54 
Eemal
Liige

Liitunud: 28 Aug, 2005 21:30
Postitusi: 1355
Asukoht: järvamaa
Egiptimaa T-34/100

Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 31 Dets, 2006 21:56 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 28 Juul, 2005 16:35
Postitusi: 30116
Huvitav, mis vene konstruktorid sellise ratsi peale ei tulnud? Selle 122ga jääb Tiigrist ilmselt s*tt ja sulepuru järgi.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 31 Dets, 2006 22:48 
Eemal
Liige

Liitunud: 18 Veebr, 2006 15:06
Postitusi: 301
Asukoht: Raplamaa
Aga,mis mõttega,kui oled niigi massilt niivõrd üle ja sõda võitmas? :roll:


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 01 Jaan, 2007 0:04 
Eemal
Liige

Liitunud: 12 Jaan, 2006 16:57
Postitusi: 4694
Asukoht: Tallinn
Tulid ka vene konstruktorid selle peale. Vaata neidsamu battlefieldi linke. Mürsu mõju üle saksa tankidele ei saanud kurta. Eriti sõja lõpus, kus Saksamaal soomuse jaoks legeerivaid elemente enam saada polnud ja soomuse kvaliteet seega kõvasti langes. Polnud isegi tingimata soomustläbistavat moona vaja, kildfugass tegi sama töö.
Häda oli selles, et Tiigrile oli vaja ka pihta saada. Siin jäi 122 mm haubits pikaraudsele 88 mm kahurile alla. Oma osa oli selles ka Tiigri korralikul sihikul, kahuri juhtimismehhanismil, unitaarpadruniga laadimisest saadud suuremal laskekiirusel.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02 Jaan, 2007 15:03 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 27 Sept, 2005 13:57
Postitusi: 2013
Asukoht: Harjumaa
[quote="uusmario"]Egiptimaa T-34/100

Selles tornis võib ikka väga ebamugav olla. Tagasilöök, müra ja mitu meest seal sipleb?


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 399 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4, 5 ... 27  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Eestikeelne tõlge phpbb.ee poolt