PAK-FA
Re: PAK-FA
Vene foorumitel arvavad piloodid, et tegu võis olla kas turbiini või elektriga. Enne õnnetust olla ka side läinud ja elektriprobleemid. Tegu pidi olema kõige uuema lennukatsetusteks mõeldud masinaga, millel senistest täiuslikeim elektroonikasüsteem peal.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Re: PAK-FA
Side ka läinud, väga veider lagunemine igatahes. Sides peaks saama olla isegi siis kui kange oled rebimas. Midagi läks vist neil selle konkreetse PAK-FA'ga väga valesti.
Lemet kirjutas:Vene foorumitel arvavad piloodid, et tegu võis olla kas turbiini või elektriga. Enne õnnetust olla ka side läinud ja elektriprobleemid. Tegu pidi olema kõige uuema lennukatsetusteks mõeldud masinaga, millel senistest täiuslikeim elektroonikasüsteem peal.
Re: PAK-FA
Ametlikku teadaannet selle kohta küll pole, samuti keeldus katselendur Bogdan igasugustest kommentaaridest. Ja infomüra on sündmuse ümber rohkelt, alates kogu lennuki mahapõlemisest ja piloodi katapulteerumisest kuni "mitteoluliste kerevigastusteni". Suht kompetentsem seltskond teadis küll arvata, et läheb taastamisele ja on talveks taas lennukõlvulik.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Re: PAK-FA
Mnjah keeruline värk igatahes. Bogdan pole kohe mingis mõttes selliste asjade suhtes sitt mees, muidu ei pandakski teda eksperimentaalasjade peale. Ega seal ju riskifaktor ellu jääda on veidi madalam kui poe taga õlut juues.
Eksperimentaallendurid on üldse sort omaette minu mõtteis.
Eksperimentaallendurid on üldse sort omaette minu mõtteis.
Re: PAK-FA
Bogdan peaks Suhhoi büroo esinumber olema, šeff-piloot.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Re: PAK-FA
Päris huvitav jah, kuidas seda infomüra ikka tekitatakse. katapulteerumie ei tule vist variandina eriti arvesse, kuna kuppel küljes. arvestades lennuki pildil olevat seisu ei ole see vist esimene asi mida tagasi hakatakse kruvima.Lemet kirjutas:Ametlikku teadaannet selle kohta küll pole, samuti keeldus katselendur Bogdan igasugustest kommentaaridest. Ja infomüra on sündmuse ümber rohkelt, alates kogu lennuki mahapõlemisest ja piloodi katapulteerumisest kuni "mitteoluliste kerevigastusteni". Suht kompetentsem seltskond teadis küll arvata, et läheb taastamisele ja on talveks taas lennukõlvulik.
toomas tyrk See peab ikka üks meeletu edevus ning hea enesearvamus olema, mis sunnib sellist möla sellistes kogustes tootma. Siis nüüd tekib üha rohkem ja rohkem tunne, et ju ikka keegi maksab selle eest.
Re: PAK-FA
Tsentroplaani konstruktsioon on pöördumatult kahjustada saanud, vasakult küljest on näha ka põlenud komposiitmaterjale armeerimiskiud rippumas.
Raske on uskuda, et see lennuk enam lendab, kui siis ainult selle erinevad osad kasutatakse teiste sama seeria masinate peal.
Raske on uskuda, et see lennuk enam lendab, kui siis ainult selle erinevad osad kasutatakse teiste sama seeria masinate peal.
Ostan kokku kõik võimalikud E.Savisaare kuju, nime, autogrammiga esemed (trükimaterjalid, aktifotod, raamatud, pastapliiatsid, toiduainepakendid) jne.
- Kilo Tango
- Liige
- Postitusi: 9151
- Liitunud: 14 Aug, 2008 15:40
- Kontakt:
Re: PAK-FA
Pole miskit paremat kui see, et ka üleaedsel juhtub äpardusi - sarnane õnnetus F-35-ga.
http://news.usni.org/2014/06/23/breakin ... pilot-safe
http://news.usni.org/2014/06/23/breakin ... pilot-safe
A Lockheed Martin F-35 Joint Strike Fighter was severely damaged — possibly destroyed — in a Monday morning fire on the runway at Eglin Air Force Base, Fla.
“The aircraft was preparing to conduct a continuation training mission at the time of the incident, but aborted during takeoff at Eglin Air Force Base due to a fire in the back end of the aircraft,”
Ebaselge on, kas egress toimus istme abil või piloot jalutas minema.“In this case, the pilot followed the appropriate procedures which allowed for the safe abort of the mission, engine shutdown, and egress.”
Re: PAK-FA
Jäi siin maikuus ära märkimata- PAK FA asus katsetama relvi. Paistab, et eriti selle "nähtamatuse" peale ei panustata...
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Re: PAK-FA
Sihuke tekst jäi siis vene netiavarustest silma...
Командование ВВС Индии предъявило претензии к ходу работ по совместному российско-индийскому проекту истребителя пятого поколения FGFA (Fifth Generation Fighter Aircraft), создаваемому на базе Т-50 (ПАК ФА). Военные недовольны техническими характеристиками двигателей перспективного боевого самолета, параметрами его малозаметности, системами подвески вооружения, а также сроками реализации проекта. Российская сторона объявила, что большинство выявленных недостатков будет устранено в ближайшее время. Пока же Министерство обороны Индии решило сократить объем планируемой закупки FGFA с 220 до 135-145 единиц, а также отказаться от разработки двухместной учебно-боевой версии самолета.
О том, что индийские военные выразили недовольство проектом FGFA сообщило агентство Jane's со ссылкой на источники в ВВС Индии. Военные заявили, что в настоящее время технические характеристики турбореактивных двухконтурных двигателей с форсажной камерой АЛ-41Ф1 не соответствуют требованиям. Кроме того, были высказаны претензии к малозаметности перспективного боевого самолета, его бортовой радиолокационной станции с активной фазированной антенной решеткой Н036 «Белка» и системам подвески вооружения. Какие именно технические характеристики этих систем не удовлетворяют ВВС Индии, пока неизвестно...
...Нет ясности и с так называемой силовой установкой второго этапа для Т-50. В настоящее время прототипы истребителя выполняют полеты при помощи двигателей АЛ-41Ф1 («Изделие 117»), в значительной степени унифицированных с силовыми установками АЛ-41Ф1С («Изделие 117С») для Су-35С. АЛ-41Ф1 будут ставиться и на первые серийные Т-50. Позднее, если все пойдет по плану, истребители получат собственные двигатели пятого поколения, известные сегодня как «Тип 30». По этим силовым установкам работы находятся в начальной стадии — в 2013 году планировалось только завершить техническое проектирование двигателей и выпустить техническую документацию демонстратора технологий.
Как ожидается, опытно-конструкторские работы по проекту «Тип 30» будут завершены в 2016 году. Однако следует учитывать, что новизна силовых установок и их техническая сложность потребуют проведения тщательных стендовых и летных испытаний, что опять же может сказаться на общих сроках разработки Т-50. По разным оценкам, силовые установки второго этапа российские истребители Т-50 получат только в 2025-2027 годах. В проект двигателей «Тип 30» входит несколько этапов: разработка компрессора низкого давления, газогенератора, компрессора высокого давления, камеры сгорания, турбины высокого давления, турбины низкого давления, форсажной камеры и сопла...
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Re: PAK-FA
Siit originaaltekst. http://www.janes.com/article/42765/indi ... en-fighter
Re: PAK-FA
PAK-FA-ga ongi siis nüüd fa-faa, analooge mitteomavas riigis kipub minema analoogiliselt "nagu alati":
http://www.delfi.ee/news/paevauudised/v ... d=71125849
http://www.delfi.ee/news/paevauudised/v ... d=71125849
Re: PAK-FA
Ja-ja, fa-fa ! Usu sa Liu hülge möla ...
Sibul on ammu oma tehnikaga upakil ja kogu see nende hülgemöla ongi suunatud sisemaistele kõrvadele.
Ne imejet v mire analogov on ainult see hülgemöla ...
Ja kas keegi on midagi kuulnud sellest, et sibul lausa ise suudab valmistada kevlarit ? Mo millest me räägime, sibula kogu arendustegevus on kinni õndsa Breku ajas ja tegeletakse vaid välise vurfi lisamisega... Fa-fa..
Vaadake ringi saidil englishrussia.com, nutt tuleb peale, Fa-fa, pak-ta.
Sibul on ammu oma tehnikaga upakil ja kogu see nende hülgemöla ongi suunatud sisemaistele kõrvadele.
Ne imejet v mire analogov on ainult see hülgemöla ...
Ja kas keegi on midagi kuulnud sellest, et sibul lausa ise suudab valmistada kevlarit ? Mo millest me räägime, sibula kogu arendustegevus on kinni õndsa Breku ajas ja tegeletakse vaid välise vurfi lisamisega... Fa-fa..
Vaadake ringi saidil englishrussia.com, nutt tuleb peale, Fa-fa, pak-ta.
* Panic is called on unresolvable fatal errors.
* It syncs, prints "panic: mesg" and then loops.
* It syncs, prints "panic: mesg" and then loops.
Re: PAK-FA
Tundub et ka India lohistab jalgu seoses PAK-FA-ga:
http://www.defense-aerospace.com/articl ... ghter.html
http://www.defense-aerospace.com/articl ... ghter.html
Rosoboronexport tegi kahel korral ettepaneku pidada läbirääkimisi, veebruaris või märtsis, kummalegi ettepanekule ei vastatud India Kaitseministeeriumi poolt.A letter from Russia's powerful export agency, Rosoboronexport, points India's defence ministry has not responded to Russian requests dated February 9 and March 3, which "suggested holding of the negotiations in February and March of 2015."
- Kilo Tango
- Liige
- Postitusi: 9151
- Liitunud: 14 Aug, 2008 15:40
- Kontakt:
Re: PAK-FA
Aramiid- ja muude põnevate tehiskiudude taha nüüd küll asi ei jää. Hiinast saab seda osta iga kell suvaline verine režiim. K.a. Venemaa. Peaasi, et piisavalt pappi välja käiakse. Seda põlisvaenlase oma ikka, mitte mingeid ruublikuid. Pigem võib asi olla mingites konkreetsetes elektroonilistes kiipides jms., mille tootmise võimekus Venemaal on pehmelt öeldes kasin aga raskelt väljendudes juba mitmeid aastaid...Kulibin kirjutas:Ja-ja, fa-fa ! Usu sa Liu hülge möla ...
Sibul on ammu oma tehnikaga upakil ja kogu see nende hülgemöla ongi suunatud sisemaistele kõrvadele.
Ne imejet v mire analogov on ainult see hülgemöla ...
Ja kas keegi on midagi kuulnud sellest, et sibul lausa ise suudab valmistada kevlarit ? Mo millest me räägime, sibula kogu arendustegevus on kinni õndsa Breku ajas ja tegeletakse vaid välise vurfi lisamisega... Fa-fa..
Vaadake ringi saidil englishrussia.com, nutt tuleb peale, Fa-fa, pak-ta.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 41 külalist