TUVASTADA lennuk

Laevad, lennukid, tankid... Kõik sõjatehnikast.
Vasta
EOD
Liige
Postitusi: 4694
Liitunud: 12 Jaan, 2006 15:57
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Saksa lennuki kompass ja mingi näiduk tuvastamiseks

Postitus Postitas EOD »

Kogenud ja hea koordinatsiooniga purilendur pidi "kuuli ja pintsli" abil suutma kümmekond minutit pilves lennata.
Suurim oht on spiraalsesse pikeesse sattumine, mis madala pilvebaasi korral lõpeb kokkupõrkega maapinna või mingi takistusega. Spiraalne pikee on põhjustanud rohkem õnnetusi kui pööris.
Kui tekib vajadus läbi pilvekihi laskumiseks, tuleb lennuk võimalikult väikesele kiirusele välja trimmida, laskumiseks vähendada tõmmet ning hoida pedaalidega suunda, juhindudes pöörangunäitajast või kompassist. Juhist ei tohi puutuda. Lennuk on reeglina piisava põikipüsivusega ja laskub otse. Kui piloot üritab juhist kasutada, viib ta lennuki tõenäoliselt spiraali, kuna erinevatelt meeleelunditelt saabuvad vastuolulised signaalid.
See käib üldiselt ka aviohorisondiga lennukite kohta. Halva nähtavusega lennates ja orientatsiooni kaotades sattus õnnetusse näiteks John F. Kennedy Jr. Kusjuures tema lennukil oli aviohorisont olemas, kuid Kennedyl polnud instrumentaallennu pädevust.
Kasutaja avatar
Kulibin
Liige
Postitusi: 2192
Liitunud: 04 Veebr, 2012 13:49
Asukoht: Harjumaa

Re: Saksa lennuki kompass ja mingi näiduk tuvastamiseks

Postitus Postitas Kulibin »

On olnud au hoida mõningate WW2 aegsete asjade juhist lennul ja ei saa märkimata jätta nende äärmiselt head stabiilsust.
Nendega lendamine meenutas UL klassi Beawer RX550 aparaati. Viimane lendab nimelt ise ja hästi tuunitud aparaadi puhul vaikse ilmaga stardib ja maandub hands-free modes. 8) Peaaegu... drosseliga tuleb natuke mängida. Ja pedalit ei vaja üldse ringi tegemiseks. Vot sellised riistad siis.
Küll teemast väljas post, aga jutujätkuks mainiksin siinkohal ära asjaolu, et üks varalahkunud sõber lendas viimatimainitud lennuvahendiga paduvihmas ja tormis mis murdis puid. Rakverest Piibele ... Päris mitu meest olid mures ja tuul kõigutas lagedal MB240-i nelja suure mehega lastis ... Maandus külg ees ja oli märg nagu kass aga üldiselt rahul...
Mind pani seejuures imestama Rotax 503 nimelise paljukirutud agregaadi vapper vastupanu loodusjõududele. :scratch:
* Panic is called on unresolvable fatal errors.
* It syncs, prints "panic: mesg" and then loops.
TALUPOEG TALUJA
Liige
Postitusi: 277
Liitunud: 12 Jaan, 2014 18:11
Kontakt:

Kas on lennuki osa? Vene lennuki magneeto ajami osa.

Postitus Postitas TALUPOEG TALUJA »

Tere!

Järsku keegi tunneb asja ära?

http://forum.automoto.ee/showthread.php ... #pid376902

Tänan.
Viimati muutis TALUPOEG TALUJA, 10 Sept, 2015 18:37, muudetud 1 kord kokku.
TALUPOEG TALUJA
Liige
Postitusi: 277
Liitunud: 12 Jaan, 2014 18:11
Kontakt:

Re: Kas on lennuki osa? Vene lennuki magneeto ajami osa.

Postitus Postitas TALUPOEG TALUJA »

Võib teema lõpetatuks lugeda. See jupp oli pärit Kärstna tamme otsa lennanud lennuki küljest arvatavasti. Kingin muuseumile. Tõnu saab omale.
T.
Marten717
Uudistaja
Postitusi: 10
Liitunud: 12 Dets, 2012 16:29
Asukoht: Lõuna-Eesti
Kontakt:

lennuki detail

Postitus Postitas Marten717 »

Mis lennuki detailiga võib olla tegemist?
Manused
12202318_982744775121632_997124110_n.jpg
12202167_982744721788304_1531426680_n.jpg
Kasutaja avatar
kalleb
Liige
Postitusi: 5343
Liitunud: 27 Mai, 2005 22:55
Kontakt:

Küsimus detailide kohta

Postitus Postitas kalleb »

http://postimg.org/image/okjh932jd/

mis detailidega võiks tegu olla, oletan et lennuki omadega, äkki keegi teab mis lennuki pealt ja milleks kasutati
Mamba
Liige
Postitusi: 587
Liitunud: 28 Jaan, 2007 20:14
Kontakt:

Tuvastada saksa lennuki tükid

Postitus Postitas Mamba »

Metallihunnikust tuli jälle tundmatut rauda(akukarp, seest tühi nukkvõll jne.)Tundub et saksa lennuki tükid.
Ehk oskab keegi täpsemalt õelda.
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Kasutaja avatar
speedsta
Liige
Postitusi: 2056
Liitunud: 22 Veebr, 2005 12:20
Asukoht: Dorpat
Kontakt:

Re: Tuvastada saksa lennuki tükid

Postitus Postitas speedsta »

Aknaga karbikene meenutab tolleaegset elektriarvestit
Kui on probleem, tõmba lõuga
Aspelund
Liige
Postitusi: 1141
Liitunud: 04 Mai, 2005 10:45
Kontakt:

Millise lennuki sabaratas?

Postitus Postitas Aspelund »

Millisele lennukile kuulus selline ratas? Nõukogude päritolu. Kui keegi vajab oma lennuki projekti jaoks, võib märku anda.

Pilt

Pilt

Pilt

A.
Kasutaja avatar
Feeliks_Jalgraud
Liige
Postitusi: 898
Liitunud: 02 Mai, 2008 14:56
Asukoht: Teises kohas
Kontakt:

Re: Millise lennuki sabaratas?

Postitus Postitas Feeliks_Jalgraud »

põrutan puusalt.. Pe-2

Pilt
Mul pole midagi mõistlikku öelda.../ ███████████]98% fucked up
EOD
Liige
Postitusi: 4694
Liitunud: 12 Jaan, 2006 15:57
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Millise lennuki sabaratas?

Postitus Postitas EOD »

põrutan puusalt.. Pe-2
See ta kindlalt pole. Meenutaks nagu Jak-12.
Pilt
Aspelund
Liige
Postitusi: 1141
Liitunud: 04 Mai, 2005 10:45
Kontakt:

Re: Millise lennuki sabaratas?

Postitus Postitas Aspelund »

Kas see võib olla Jak-3 või Jak-9 ratas? On pakutud välja võimalus, et see on pärit lammutatud monumentlennukilt.

A.
Kasutaja avatar
Kulibin
Liige
Postitusi: 2192
Liitunud: 04 Veebr, 2012 13:49
Asukoht: Harjumaa

Re: Millise lennuki sabaratas?

Postitus Postitas Kulibin »

Vene unifitseerimise eripärad ... Kindlasti kasutati taolisi rattaid mujalgi kui Jak-12 küljes.
Mul vedeleb kah neid paar tükki, uued aga ilma kahvlita.
* Panic is called on unresolvable fatal errors.
* It syncs, prints "panic: mesg" and then loops.
EOD
Liige
Postitusi: 4694
Liitunud: 12 Jaan, 2006 15:57
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Millise lennuki sabaratas?

Postitus Postitas EOD »

Kas see võib olla Jak-3 või Jak-9 ratas? On pakutud välja võimalus, et see on pärit lammutatud monumentlennukilt.
Pead ei anna, kuid need masinad olid raskemad ja loogiliselt võttes peaks ka sabaratas suurem olema. Jak-12 välja vahetanud Wilga-35 sabaratta rehvimõõt on 255x110. Seega suht samasuur.
Jak-12 oli Eestis kasutusel nii purilennukite pukseerijana kui sanitaarlennukina. Seega ka juppe vedeleb siin-seal.
Ka oli Jak hävitajate sabaratta järeljooks piltide järgi suurem, kahvel ulatus pikemalt taha.
karla
Uudistaja
Postitusi: 20
Liitunud: 17 Mär, 2007 21:35
Kontakt:

keegi teab?

Postitus Postitas karla »

kunagi väga-väga ammu üks vana näitas minule (enamvähem) koha, kuhu olevat venelaste lennuk alla tulnud...huvipärast sai nüüd labidaga liigutatud vähe...selgus,et polegi venelane...kas kusagil on andmeid sakslaste kadunud junkersist kagu-eestis? (Värska Orava ja petseri pole siit kaugel)
Manused
IMG_20160511_210428.jpg
Vasta

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 10 külalist