TUVASTADA lennuk
Kas on lennuki detailiga tegemist, kui on, siis millisega?
Oman arvatavat lennuki tükki, see detail on pärit Saaremaalt, Kaali meteoriidikraatri lähedusest! Kas keegi oskab infot anda?
http://www.zone.ee/bikehist/lennuk/
http://www.zone.ee/bikehist/lennuk/
- arumik1943
- Liige
- Postitusi: 281
- Liitunud: 14 Sept, 2007 11:15
- Kontakt:
- Kilo Tango
- Liige
- Postitusi: 9137
- Liitunud: 14 Aug, 2008 15:40
- Kontakt:
- arumik1943
- Liige
- Postitusi: 281
- Liitunud: 14 Sept, 2007 11:15
- Kontakt:
Need ristpeaga kruvid seal panid mind kukalt sügama, et kas see räbal siiski sõjajärgsest ajast pole? Vähemalt vene aparaatidele ilmusid sellised alles reaktiivide ajastul. Stringerid (need peenikesed L-profiiliga ribad) tunduvad ka pisut liiga tummised. Näivad teised paksemast alumiiniumist valtsitud olevat, mitte plekist väänatud. Sõjaaegse masstoodangu kohta oleks vist liigne luksus.
Tundub siiski suurema masina küljest olevat kui hävitaja. Ja väliskülg näitab helesinist värvi.
Tundub siiski suurema masina küljest olevat kui hävitaja. Ja väliskülg näitab helesinist värvi.
Bostoni see vist ikkagi ei ole. Ei suutnud välja mõelda ühtegi kohta, kuhu see jupp sobiks. Bostoni kere- ja tiivaribid on valdavalt ühes tükis stantsitud. Mõtlesin, et äkki Ju88 paagi kattepaneeli juurest, aga seal vist jällegi ribid stantsitud. Ja kas seal ristpea-kruvisid esines?
Mõnda markeeringut ei ole kusagil?
Mõnda markeeringut ei ole kusagil?
Paistab, et tükike tiivaribi katteplekiga ja tõesti pärit tiiva alaosast (helesinine värv). Paksuse järgi spekuleeriksin, et tiivatala tagant ja sellisest kohast, kus paikneb mingi sõlm või agregaat (kruvidega kinnitatud paneel).
Hävitajad ja muud väiksemad lennukid võib välistada. Pe-2 teemal võiks mõelda. Ehk oleks abiks ka teadmine, kas kruvidel on meeter- või tollkeere. Keermekammi puudumisel saab mutriga proovida.
Hävitajad ja muud väiksemad lennukid võib välistada. Pe-2 teemal võiks mõelda. Ehk oleks abiks ka teadmine, kas kruvidel on meeter- või tollkeere. Keermekammi puudumisel saab mutriga proovida.
Pakun, et see mootor oli juba eos ühe silindriga - vaadake neid kohti, kus ülejäänd silindrite klapivared peaks välja käima: nee pole pildi järgi kunagi lahti olnudki, on juba tehasest tulnud umbsete avadega, aint see üks on lahti, mis on selle ainsa silindri juures kasutuses.
Vaid Siil mu kõrval lebas siin. Ta suri ammu.
[img]http://www.soobel.planet.ee/TGMB.gif[/img]
[img]http://www.soobel.planet.ee/TGMB.gif[/img]
Täpselt nii ongi.Silindri avad on suletud kaantega aga tõukuri avad jah kinni va. kaks ülemist mis suletud kah kaantega nagu pildilt ka näha.Samuti on need tõukuri torude kohad ka madalamad kui see üks.
See korpuse osa,kuhu kinnituvad tõukuri torud on mõeldud algselt 14 silindrile ja on vist sama,mis viimasel fotol.
See korpuse osa,kuhu kinnituvad tõukuri torud on mõeldud algselt 14 silindrile ja on vist sama,mis viimasel fotol.
Huvitatud peaaegu kõigest militaarsest!
Käisin täna samas kohas kus lennuki osa leidsin, seekord jäi silma kaks kanistrit, väiksemal oli kirjad peal, välja suutusin lugeda kombinatsiooni THE, mis oli korgi peal. jJärgmine kord võtan terasharja ja proovin roostet maha saada.
Pilt
Pilt
Vanasõiduki huviline
Minu sõidukid: Gaz 22; Moskvich 412 1969
Minu sõidukid: Gaz 22; Moskvich 412 1969
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Bing [Bot] ja 31 külalist