TUVASTADA lennuk
Re: Lennukidetail tuvastada
Tänud Mamba. See tünn oli ka huvipakkuv, aga ei osanud seda militaariga seotuks pidada, seega ei hakanud siia panema. Oli meie jaoks küll mõistatuslik, aga ise arvasin midagi argisemat. Näiteks traali ujuk vms. Mingit militaarsele viitavaid kirjeid ei olnud. Kiskusime tolle lahti, poolenisti on petrooli täis. Iseenesest täiesti terve ja heas korras. Pidi teine veel olema kusagil kuuri all.
Tiivad viidi vanarauda. Poi on alles.
Tiivad viidi vanarauda. Poi on alles.
Re: Lennukidetail tuvastada
To bx19. Lugesin Su tänast postitust sealse kandi juttudest/legendidest. Näitasin ka seda teemat ühele inimesele kes on seal kandis sündinud ja üles kasvanud. Ta on ka neid asju kuulnud. Kusjuures Vaiste raba tanki legendi on ta kuulnud päris piisavalt. Äkki ongi midagi sees. Aga saksa sõduri kohta teadis ta öelda, et see oli olnud saksa lendur kes on sinna maha maetud. Hiljem olid selle sakslase sugulased kohal käinud ja ta hauale kivi pannud.
Re: Lennukidetail tuvastada
Tänud Wyrd, üritan lihtsalt mingit pilti enda jaoks kokku panna. Lihtsalt huvitav.
Huvitav, kas selle lennuki jäänuste ja tolle lenduri vahele võib paralleeli tõmmata? Äkki saab keegi järgi vaadata, kel vastavatele dokumentidele ligipääs ja oskus sealt infot otsida.
Huvitav, kas selle lennuki jäänuste ja tolle lenduri vahele võib paralleeli tõmmata? Äkki saab keegi järgi vaadata, kel vastavatele dokumentidele ligipääs ja oskus sealt infot otsida.
- gnadenlose
- Liige
- Postitusi: 2160
- Liitunud: 02 Mär, 2004 13:18
- Asukoht: Kilulinn/Kardulavabariik
- Kontakt:
Tükk lennukit
Talumehel plekidoonoriks olnud, seest tiblakarva roheline, väljast hall. Lõuna-Järvamaalt, ca 10km kaugemal olla pääle sõda miski vankade katselennuk alla prantsatanud.
Гив Ми Мани
- gnadenlose
- Liige
- Postitusi: 2160
- Liitunud: 02 Mär, 2004 13:18
- Asukoht: Kilulinn/Kardulavabariik
- Kontakt:
Re: Küsimus lennukiosade identifitseerimise kohta
Aga kirjad ju peal.
Mustad on suruõhuballoonid. Kas mootori käivituseks või hingamiseks lennuki dehermetiseerumise korral, ei julge kinnitada. Tõenäoliselt viimaseks.
Sinistes on hapnik hingamiseks. Seda segatakse õhuga sõltuvalt rõhkkõrgusest. Alates 10 km antakse puhast hapnikku.
Punased on kustutussüsteemi omad. Kokpitis süsihappegaasi ei tohi kasutada, aga mootori põlemise korral küll.
Kandilised karbid on lennuparameetrite salvestid ehk nn. "mustad kastid". Praktikas nende vananenud mudelitega enam midagi teha pole. Tehnikahuvilisel võib küll huvitav olla vaadata, "mis on karul kõhus".
Mustad on suruõhuballoonid. Kas mootori käivituseks või hingamiseks lennuki dehermetiseerumise korral, ei julge kinnitada. Tõenäoliselt viimaseks.
Sinistes on hapnik hingamiseks. Seda segatakse õhuga sõltuvalt rõhkkõrgusest. Alates 10 km antakse puhast hapnikku.
Punased on kustutussüsteemi omad. Kokpitis süsihappegaasi ei tohi kasutada, aga mootori põlemise korral küll.
Kandilised karbid on lennuparameetrite salvestid ehk nn. "mustad kastid". Praktikas nende vananenud mudelitega enam midagi teha pole. Tehnikahuvilisel võib küll huvitav olla vaadata, "mis on karul kõhus".
Re: Küsimus lennukiosade identifitseerimise kohta
Meose muuseumil võb järsku huvi olla...?
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Re: Küsimus lennukiosade identifitseerimise kohta
Punased on kustutussüsteemi omad. Kokpitis süsihappegaasi ei tohi kasutada, aga mootori põlemise korral küll.
Kandilised karbid on lennuparameetrite salvestid ehk nn. "mustad kastid". Praktikas nende vananenud mudelitega enam midagi teha pole. Tehnikahuvilisel võib küll huvitav olla vaadata, "mis on karul kõhus". [/quote]
huvitav miks osad tulekustutid on pallikujulised , mis eelist see ballooni kuju asemel annab, peal on märge et 250 atti sisse lasta CO2
tundub et mustad kastid väga vana variant polegi , nüüd vist kõvakettaga salvesti ma usun
sellel konkreetselt ilmselt sees magnetlint
http://www.aviaavtomatika.ru/production/catalogue/016/
Kandilised karbid on lennuparameetrite salvestid ehk nn. "mustad kastid". Praktikas nende vananenud mudelitega enam midagi teha pole. Tehnikahuvilisel võib küll huvitav olla vaadata, "mis on karul kõhus". [/quote]
huvitav miks osad tulekustutid on pallikujulised , mis eelist see ballooni kuju asemel annab, peal on märge et 250 atti sisse lasta CO2
tundub et mustad kastid väga vana variant polegi , nüüd vist kõvakettaga salvesti ma usun
sellel konkreetselt ilmselt sees magnetlint
http://www.aviaavtomatika.ru/production/catalogue/016/
Re: Küsimus lennukiosade identifitseerimise kohta
Ümarad balloonid kannatavad sama massi juures vist suuremat rõhku. Ainult spekulatsioon küll, kuid lennunduses on need küllaltki levinud.
"Mustade kastidega" on lugu lihtne, olgu need uued või vanad. Sertifitseeritud õhusõidukite komponentidel peab EASA-ga liitunud riikides olema Authorised Release Certificate EASA Form 1. Venemaa toodangul seda ilmselt pole, järelikult kasutada ei tohi. Iseehitaja põhimõtteliselt saaks kasutada, kuid temale on pardasalvestit vaja sama palju kui jänesele stopp-tuld saba alla.
Järelikult kuula Lemetit ja paku Meosele või vaata, kas sealt kastidest värvilist metalli saab.
"Mustade kastidega" on lugu lihtne, olgu need uued või vanad. Sertifitseeritud õhusõidukite komponentidel peab EASA-ga liitunud riikides olema Authorised Release Certificate EASA Form 1. Venemaa toodangul seda ilmselt pole, järelikult kasutada ei tohi. Iseehitaja põhimõtteliselt saaks kasutada, kuid temale on pardasalvestit vaja sama palju kui jänesele stopp-tuld saba alla.
Järelikult kuula Lemetit ja paku Meosele või vaata, kas sealt kastidest värvilist metalli saab.
Re: Küsimus lennukiosade identifitseerimise kohta
pole hullu , küll ma need kuhugi ära sokutan
Lennuki lisakütuse paak?
Kas keegi teab mis lennukimudeli lisakütuse paagiga tegemist võib olla?
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 40226
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Lennuki lisakütuse paak?
MiG-15 püloonita tüüpi tiivalused lisapaagid (vähe levinud).
Selle lameda poolega käisid vastu tiiba ja see viltune joon paagi esiosas on paralleelne tiiva esiservaga.
Selle lameda poolega käisid vastu tiiba ja see viltune joon paagi esiosas on paralleelne tiiva esiservaga.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: Lennuki lisakütuse paak?
Suured tänud abi eest.
K: Saksa lennuki detail?
Hei!
Oskab ehk keegi identifitseerida järgnevatel fotodel oleva Saksa lennuki detaili? Pärit eestlase "hoian igaks juhuks alles" kolakastist.
Sellele, et tegu on just Saksamaalt pärit lennumasina detailiga, viitab kolm asja: saksakeelsed tekstid, kiri "Sieb nach 100 flugstunden", samuti tempel "12.mai 194..."
Tuleb kellelegi äkki tuttav ette?
Rohkem fotosid: http://nagi.ee/photos/Aspelund/sets/391429/
A.
Oskab ehk keegi identifitseerida järgnevatel fotodel oleva Saksa lennuki detaili? Pärit eestlase "hoian igaks juhuks alles" kolakastist.
Sellele, et tegu on just Saksamaalt pärit lennumasina detailiga, viitab kolm asja: saksakeelsed tekstid, kiri "Sieb nach 100 flugstunden", samuti tempel "12.mai 194..."
Tuleb kellelegi äkki tuttav ette?
Rohkem fotosid: http://nagi.ee/photos/Aspelund/sets/391429/
A.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Amazon [Bot] ja 16 külalist