50. leht 61-st
Re: ehk keegi tuvastab lennuki
Postitatud: 13 Nov, 2013 22:19
Postitas pahkel73
tänud vastamast.kui aega saab läheks veel uurima eks paistab mis seal siis veel võib tulla.
Re: ehk keegi tuvastab lennuki
Postitatud: 13 Nov, 2013 22:36
Postitas viiking
...ära õrrita kamraade...
Tuvastada lennuki tükk
Postitatud: 29 Dets, 2013 16:14
Postitas Mamba
Re: Tuvastada lennuki tükk
Postitatud: 31 Dets, 2013 13:35
Postitas Immelmann
Tundub olema Ju-88 kokpiti küljepaneeli tükk. Asus piloodi istme vasakul küljel umbes küünarnuki taga.
Re: Tuvastada lennuki tükk
Postitatud: 01 Jaan, 2014 20:26
Postitas Mamba
Suured tänud abi eest!
Tuvastada ka selline luuk:
Tegu peaks olema jälle lennuki tükiga aga see pole sama lennuki küljest.
Äkki midagi il-2 küljest?
Re: Tuvastada lennuki tükk
Postitatud: 02 Jaan, 2014 12:39
Postitas Immelmann
Pisut kõvem pähkel. Il-2 on selle suuruse ja kujuga luugid tiiva peal olemas, aga need, mida olen kohanud, on siseküljelt teistsugused ja hingedega lennuki küljes kinni. Teistel tüüpidel jälle kipuvad luugid hoopis teistsugused olema.
Re: Tuvastada lennuki tükk
Postitatud: 02 Jaan, 2014 13:18
Postitas Mamba
Ma panen igaks juhuks mõõdud ka siis on natuke lihtsam.
Luugi paksus on ca 3cm
Luugi välimine mõõt on 25,5x22cm
Ja sisemine on 21,5x16,5cm
Tuvastada lennuki kuulipilduja häll
Postitatud: 09 Jaan, 2014 10:21
Postitas Mamba
Re: Mis lennuk?
Postitatud: 19 Mär, 2014 22:07
Postitas diskopulk
mis lennuk see on?
Re: Mis lennuk?
Postitatud: 19 Mär, 2014 23:33
Postitas Kulibin
See on EKV üks häbiplekkidest, Antonov AN-2.
Õige koht oleks muuseumis ja lennushowdel.
Isegi sellist bensiini pole mise sinna paakidesse peaks käima, hullud tangivad seda LL100 lennukibensiiniga mille oktaan on 99,9
tegelikult tarbib selle rauga enne 2MS mootor 70 oktaanilist (B70)
Asjatundjad viitsivad ehk seletada, miks ei ole kõrgeoktaaniline kütus vanarauale hea ...
Ja uuuuhh kui palju se bensu võtab ....
Ja edasi ei lähe kah. Hobilennukid teevad nii lennukiiruses kui ka tõusukiiruses sellele vanakesele lõdvalt ära. My ass ...
Re: Mis lennuk?
Postitatud: 20 Mär, 2014 7:11
Postitas Svejk
diskopulk kirjutas:mis lennuk see on?
See on ju seesama lennuk mis iga kord täpselt üle minu töökoja lendab, vist sihib katuseharja järgi oma lennusuunda, ja lendabki sama madalalt nagu pildilgi näha
(Kuusikult opereerib....) Nähtusega kaasneb ulmemline madal pobin, selline tunne nagu V- mootoritega motogäng läheneks
Mis puutub aga oktaaniarvu, siis- kõrgem oktaaniarv sümboliseerib aeglasemat e. vähem plahvatuslikku põlemist, mis iseenesest ei peaks olema vanadele mootoritele, mis on väiksema kompressiooniga - ohtlik. Või ma eksin? Küll aga peaks madalama oktaaniarvuga bensiin lõhkuma tänapäeva mootoreid...
Re: Mis lennuk?
Postitatud: 20 Mär, 2014 8:12
Postitas Lemet
Isand Kulibin, An-2 on oma niššis igati korralik lennuvahend, pole põhjust hammast teritada. Tegu om ühe õnnestunuima konstruktsiooniga maailmas. Mitte ilmaasjata ei taha venelased selle masina seeriatootmist taastada, tõsi küll, uue mootoriga vana АШ-62 asemel. Samuti on vene leiutajale teadmata, et An-2 kontosse mahub isegi USA sõjalaeva uputamine ja tõsiasi, et veel 90-ndatel Jugoslaavias sõjas kasutati masinat usinasti sõjategevuse käigus.
Re: Mis lennuk?
Postitatud: 20 Mär, 2014 9:43
Postitas EOD
Kulibin kirjutas:See on EKV üks häbiplekkidest, Antonov AN-2.
Õige koht oleks muuseumis ja lennushowdel.
Isegi sellist bensiini pole mise sinna paakidesse peaks käima, hullud tangivad seda LL100 lennukibensiiniga mille oktaan on 99,9
tegelikult tarbib selle rauga enne 2MS mootor 70 oktaanilist (B70)
Asjatundjad viitsivad ehk seletada, miks ei ole kõrgeoktaaniline kütus vanarauale hea ...
Ja uuuuhh kui palju se bensu võtab ....
Ja edasi ei lähe kah. Hobilennukid teevad nii lennukiiruses kui ka tõusukiiruses sellele vanakesele lõdvalt ära. My ass ...
Isehakanud Kulibin võiks enne targutama hakkamist iseendale asja selgeks teha.
B-70 bensiini kasutati Wilgadel.
An-2 kütuseks oli nõukaajal B-91/130.
Millised "hobilennukid" laialt levinuist (Eestis olevaist näiteks või minu poolest ka Vene omadest) siis Annele lõdvalt ära teevad?
Tõusukiirusest saab veel aru, kuid mis on lennukiirus? IAS, EAS, CAS, TAS, GS? Kui ingliskeelsete terminitega raskusi, siis võin venekeelsed ka panna.
Kõik lennukid ei peagi kiiresti lendama ja 3 km pikkuselt rajalt startima. Anne suurim väärtus ongi võime aeglaselt lennata ja ka ettevalmistamata platsidel maanduda.
Re: Mis lennuk?
Postitatud: 20 Mär, 2014 9:51
Postitas Kapten Trumm
Lennumasin on nii öelda hävitaja geenidega
Mootor on seal peal põhimõtteliselt seesama, mis suurepärastel, Hispaania kodusõjas end tõestanud nõukogude hävitajatel I-16.
Pöörderaadius ja täispöörde sooritamise kiirus ületab tunduvalt hävitajat F-16.
Parafraseerides nõukogude sõjaliste nõuandjate õpetusi Egiptuse MiG-17 lenduritele: "Uvidev Miraz, stanovis v viraz"
Nagu kol Tali paraadidel mitmel puhul teatanud on, on asi ka radarile nähtamatu.
Tõeline Eesti Nokija.
Re: Mis lennuk?
Postitatud: 20 Mär, 2014 10:26
Postitas diskopulk
ma just mõtlesingi, et see mingi radaritele nähtamatu vene luurelennuk kuna sõitis eile idapiiril tartu poole
kõrgus oli küll suurem kui igasugu teistel eralennukitel jms