2. leht 7-st

Postitatud: 28 Mär, 2009 18:33
Postitas Arnold
Olen alati liikumiseks valinud autod ja laevad - nimelt oskab inimene ujuda, aga ühestki lendavast inimesest pole veel kuulnud. :lol:

F-22

Postitatud: 04 Apr, 2009 15:10
Postitas Hydrazine
Et kuda see järjekornde raptor alla nüüd lajatas?

Re: F-22

Postitatud: 06 Apr, 2009 11:33
Postitas Würger 190G
Hydrazine kirjutas:Et kuda see järjekornde raptor alla nüüd lajatas?
Mitu siis juba?

Postitatud: 06 Apr, 2009 16:51
Postitas TheCorruptedOne
Peaks teine olema.

Re: F-22

Postitatud: 06 Apr, 2009 17:16
Postitas Gideonic
Erilist infot selle kohta ei ole. Peale selle, et piloot, kes paraku hukkus, oli 20 aastat lennanud väga kogenud F-22 testpiloot. Kuna tegu oli katsetuslennikiga siis ilmselt prooviti mingeid uue block'i seadmeid lennuki peal kuigi vaevalt, et need õnnetuse põhjustajad olid, sest otseselt lennujuhtimisega seotud avioonikat F-22'el minuteada uuendada ei plaanita.

Postitatud: 07 Apr, 2009 8:40
Postitas Würger 190G
Väga kallis kaotus, mis võib kongressis negatiivset suhtumist veelgi süvendada kogu programmi.

Postitatud: 07 Apr, 2009 9:15
Postitas Kilo Tango
Ma võin eksida aga kusagilt jäi meelde, et tegemist oli katselennuga, kus testiti sedasama süsteemi, mille feilimine eelmise lennuki alla tõi. Ehk siis maale lähenemise hoiatuse ja maasse lendamise tõkestamise süsteem.

Postitatud: 07 Apr, 2009 12:17
Postitas kaur3
Würger 190G kirjutas:
Väga kallis kaotus, mis võib kongressis negatiivset suhtumist veelgi süvendada kogu programmi.
Nagu ma kiirel vaatusel aru saan, siis teeb kaitseminister ettepaneku panna F-22 pood kinni peale 187't.

http://www.scribd.com/doc/14025147/2010 ... -Statement

Postitatud: 07 Apr, 2009 13:10
Postitas Kilo Tango
kaur3 kirjutas:Würger 190G kirjutas:
Väga kallis kaotus, mis võib kongressis negatiivset suhtumist veelgi süvendada kogu programmi.
Nagu ma kiirel vaatusel aru saan, siis teeb kaitseminister ettepaneku panna F-22 pood kinni peale 187't.

http://www.scribd.com/doc/14025147/2010 ... -Statement
Kummaline on see, et F-35-le pannakse täistuurid peale.

Postitatud: 07 Apr, 2009 20:42
Postitas Gideonic
kaur3 kirjutas: Nagu ma kiirel vaatusel aru saan, siis teeb kaitseminister ettepaneku panna F-22 pood kinni peale 187't.
See pole sugugi ainus koht mille pealt kokku hoida plaanitakse (kuigi jah see, et F-35'ga midagi ette ei võeta on tõesti imelik). Kirjutasin lühikokkuvõtte kõigist programmidest, millele pentagon tahaks jalaga anda siin:

http://www.militaar.net/phpBB2/viewtopi ... 292#180292

Ilmselt on list nii pikk sellepärast, et kongress päris iga projekti palehigis kaitsma ei hakkas ja midagigi koondada saaks. Kui neid oleks vähem siis ilmselt tulemus jätaks paljugi soovida.

Postitatud: 09 Apr, 2009 10:14
Postitas kaur3
Second, the Pentagon and Lockheed Martin are on the verge of consolidating the fifth-generation fighter fleet not only for the U.S. military, but for many of its allies. There are eight international partners already in various stages of commitment to the F-35 program and more are likely to join if the program proceeds apace. If all goes as Lockheed Martin hopes, the F-35 is poised to one day be as common a sight at NATO air bases as the F-16 is today. As the aircraft becomes more widely fielded, NATO’s multinational fighter fleet will have a new degree of integrated, high-end strike capability at its fingertips.
http://www.stratfor.com/analysis/200904 ... ighter_mix

Postitatud: 16 Apr, 2009 11:31
Postitas kaur3
Gates: Why I Stopped the Stealth Jets

http://blog.wired.com/defense/2009/04/a ... tes-a.html

Postitatud: 16 Apr, 2009 14:56
Postitas Kapten Trumm
Asjast mittejagavate poliitikute sekkumist lennuväeasjandusse tunneb ajalugu ennegi

Näiteks F-111 projekt, mida Pentagon üritas suure unifitseerimise tähe all jõuga ellu viia(Detroidi autotehases oleks see kõva pappi ju säästnud), millest sai tegelikkuses üks kallimaid ebaõnnestumisi. Siis üritati kah teha ühte lennukit, mis teeks kõike. Oleks hävitaja, pommitaja ja tekilennuk. Pommitajana ta ennast õigustas, kuid hävitajana oli ta isegi F-4 kontekstis lendav telliskivi ja tekilennukiks oli ta liiga suur ja raske.

Tagatipuks osutus ta ka arvatust tublisti kallimaks, sest swing-wing tehnoloogia ja paljud asjad olid liiga uudsed, et neid tollal piisavalt töökindlatena toota. F-111 ainuke praktiline väärtus oli selles, et ta andis mitmeid lahendusi hilisema F-14 jaoks.

USAF ise eelistab selgelt F-22'te.

Postitatud: 16 Apr, 2009 15:46
Postitas Incc
Millest nii suur optimism Venemaa 5. põlvkonna hävitaja loomiseks? 6 aastat on ikka kole vähe.

Postitatud: 16 Apr, 2009 16:20
Postitas Lemet
Incc kirjutas:Millest nii suur optimism Venemaa 5. põlvkonna hävitaja loomiseks? 6 aastat on ikka kole vähe.
Eks nad pisitasa vast nikerdavad...või nikerdavad hindud...(siinkohal tuleb vägisi silme ette mõne aasta tagune reklaam elevandi abiga peugeot 206 tegemisest) :roll: Küll on vene pressist läbi jooksnud veel eelmise aasta keskpaiku (siis, kui veel tehti ulmelisi plaane lennukikandjatest jms ja rahapuudusest veel keegi ei arvanud suurt midagi) mitme sõjandusteemal sõnavõtjate arvamus, et venelaste viienda generatsiooni masinat saab näha vägedes kuskil 2020-2030.Mitte varem.