www.militaar.net

Militaarteemad minevikust kaasaega
Tänane kuupäev 19 Jaan, 2021 1:41

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 4 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Heinkel-Hirth HeS011
PostitusPostitatud: 22 Apr, 2009 11:43 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 30 Dets, 2004 13:19
Postitusi: 2052
Asukoht: Tallinn
See siis natside uusim reaktiivmootor, mida ei õnnestunud tootmisesse lasta (väärismetallide defitsiit?)

Mida sellest arvata? Olnuks see töökindlam ja pikema eaga, kui Jumo004? Olnuks Messerschmitt P1011 ja Fw Ta183-st vastaseid inglise Vampiiridele ja ameerika P80-tele?

_________________
Vaid Siil mu kõrval lebas siin. Ta suri ammu.
Pilt


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Heinkel-Hirth HeS011
PostitusPostitatud: 22 Apr, 2009 12:45 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 14 Aug, 2008 16:40
Postitusi: 5260
Soobel kirjutas:
See siis natside uusim reaktiivmootor, mida ei õnnestunud tootmisesse lasta (väärismetallide defitsiit?)

Mida sellest arvata? Olnuks see töökindlam ja pikema eaga, kui Jumo004? Olnuks Messerschmitt P1011 ja Fw Ta183-st vastaseid inglise Vampiiridele ja ameerika P80-tele?


Kui Jumo 004 oleks olnud tootmises nikkel/kroom sulamitest turbiiniga nagu algne prototüüp, oleks ka toodangumootor olnud oluliselt töökindlam. Eks esimeste reaktiivmootoritega oli töökindluse probleeme kõigil.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 22 Apr, 2009 13:04 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 23 Veebr, 2009 10:03
Postitusi: 1528
Asukoht: Dorpat, nõudmiseni
ka Jumo-d olid algselt plaanitud kallite metallidega, nagu testversioonid seda ka olid. aga hiljem muudeti kooslus kättesadavamate metallidega oppuseks. see omakorda andis mootorile suht sita tööaja. sõltuvalt kasutajast ja tingimustest 10-50 töötundi. seda on ikka sigavähe. kusjuures mootorite vahetamine ei olnud ka tehnikutele meeltmööda töö, kuna mootorite toodangukvaliteet varieerus päris kenasti. algselt oli vahetustöö plaanitud 1-2-3-korras-stiilis, kuid tuli ette ka olukordi, kus see töö võttis aega kuni 9 tundi.

a mis puutub Heinkeli mootrisse, siis asi polnud mitte ainult metallipuuduses vaid palju proosalisem: seda ei saadud lihtsalt valmis. viisnurkadega onud ja tädid jõudsid ennem kohale ja võtsid poolikud mänguasjad endaga kaasa. kokku toodeti seda mootorit sakste poolt vähem kui 20 eksemplari ning needki olid rohkem katsetamiseks kui sõjas reaalselt kasutamiseks. nii, et nagu enamuse saksa imerelvadega oli ka sellega... liiga hilja, kõik liiga hilja...

_________________
Pilt

https://www.facebook.com/panzerwerke

Bitte kommen sie in nach käsikaudu, aber vorsicht: esikus on dunkel ja tulistatakse !


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 24 Apr, 2009 16:30 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 02 Mär, 2007 16:15
Postitusi: 80
Asukoht: Riihimäki, Soome
Tol ajal oli põhiprobleemiks ikka vajalike metallide puudus. Jumode elueaks oli öeldud 20 tundi, reaalsus oli 10-12 ja tihti maandusid messerid ainult ühe töötava mootoriga või harjutasid tagasi tulles üldse purilendu. Ega ka selle mootori puhul poleks asi parem olnud, sakslastel lihtsalt polnud enam vajalikke materjale. Et brittide tsentrifugaalkompressoriga reaktiivmootorid paremini vastu pidasid oli ikka eelkõige materjalide taga mitte konstruktsiooni küsimus.

_________________
olgem inimesed mitte lambad


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 4 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Eestikeelne tõlge phpbb.ee poolt