www.militaar.net

Militaarteemad minevikust kaasaega
Tänane kuupäev 19 Juul, 2019 15:06

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 98 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 29 Nov, 2009 20:29 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 02 Mai, 2008 15:56
Postitusi: 897
Asukoht: Teises kohas
fossiil kirjutas:
Noh eks siin üritatakse ikka esialgu tankimootorit/mootoreid käima saada.. :wink:

Aga külmal ajal eetriga diislile "täku" tegemine oli inglaste Matilda ja Valentini juures (nendel, milledel oli AEC diisel) täiesti "seaduslik" ettevõtmine: eeter oli mootori vaheseina juures asuvas karbis ampullides. Ampull paigaldati enne käivitamist seadmesse, mis tolle vajalikul momendil läbi torkas ja eetri torude kaudu spets pihustitesse lasi.

Urmas.


Kas mitte polnud seal tegemist 2-taktiliste diislitega??? (Kui oli, siis eeter ju ohutu neile.)


EDIT: Eeter on OHUTUM neile.

_________________
Mul pole midagi mõistlikku öelda.../ ███████████]98% fucked up


Viimati muutis Feeliks_Jalgraud, 30 Nov, 2009 1:53, muudetud 2 korda kokku.

Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 29 Nov, 2009 21:04 
Eemal
Liige

Liitunud: 18 Aug, 2005 12:18
Postitusi: 3159
Asukoht: Tallinn
Hmm..., igatahes Valentini AEC diisel oli küll neljataktiline, seda tanki toodeti ka kahetaktilise GMC diisliga, kuid kahetaktilisel puudus eetriga "ergutamise" süsteem sootuks...
Nonii, nüüd lõpuks leidsin veidi ka Matilda diislite kohta infi, Matilda osadele variantidele monteeriti kaks AEC kuuesilindrilist ridamootorit, alates modifikatsioonist Mk III kaks Leylandi kuuesilindrilist. Mõlemad variandid olid neljataktilised diislid.

Urmas.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 29 Nov, 2009 22:31 
Eemal
Liige

Liitunud: 28 Aug, 2007 3:06
Postitusi: 2216
Jalgraud, mille poolest on eeter kahetaktilisele vähem ohtlik kui neljataktilisele? Ainuke vahe on selles, et pole klappe, mida saaks sulgeda vedrude asemel detonatsioon, ülejäänud jutt on sama. Tõin siin ühes eelmistest postitustest välja, miks pole eetriga käivitamine mootorile kasulik, see kõik kehtib ka kahetaktilise puhul. Keegi tõi siin enne välja, et WD-40 on parem abimees käivitamisel, olen sellega täiesti nõus, esiteks on sellel vägagi arvestatavad määrimisomadused ja teiseks (pole küll täpsemalt uurinud) olen peaaegu veendunud, et erinevalt eetrist WD põleb kiiresti, mitte ei plahvata. Tegelikult saab käivitusabina kasutada kasvõi õhuvärskendit-deodoranti või minugipoolest juukselakki, seda viimast ei saa ma küll soovitada :wink:.

_________________
sitt päev, kellele kurdad


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 29 Nov, 2009 23:13 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 02 Mai, 2008 15:56
Postitusi: 897
Asukoht: Teises kohas
Vot sellepärast polegi(niipalju) ohtlik,et klappe pole(Ja 2 takti on puudu!).

Väljendasin ennast lihtsalt valesti(jäi mulje, et pole üldse ohtlik) :oops:

Kahetaktilist on muidugi PALJU LIHTSAM tagurpidi käima lasta :lol:
2taktilist bensiinimootorit ei tohiks kohe kindlasti "õukaga" käima aidata(Karteris olev bensiin võib halva õnne korral süttida!)

_________________
Mul pole midagi mõistlikku öelda.../ ███████████]98% fucked up


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 30 Nov, 2009 13:15 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 02 Mär, 2007 16:15
Postitusi: 79
Asukoht: Riihimäki, Soome
WD40 on igati asjalik eetriasendaja külmkäivitusel. Ise kasutasin eelmine talv seda hommikul suurema külmaga MAN bussi käivitamiseks.

_________________
olgem inimesed mitte lambad


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 29 Juun, 2010 17:11 
Eemal
Uudistaja

Liitunud: 28 Juun, 2010 21:57
Postitusi: 1
T-62 kirjutas:
Компрессор АК-150СВ
поршневого типа двухцилиндровый
Рабочее давление. МПа (кгс/см ) - 1.76...15.68 (120...160)

Pilt:
Pilt

Tehnilised andmed:
http://www.kza.com.ua/ak_150sv.htm
ja
http://www.znamia.ru/produkciya1/vozdus ... ak_150_sv/



selline asi täitsa olemas ja seisab paraku kasutult. sai kunagi akvalangi balloone täita. pilti kahjuks ei oska lisada siia


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Tankimootori käivitamine
PostitusPostitatud: 21 Sept, 2015 18:06 
Eemal
Uudistaja

Liitunud: 18 Sept, 2015 15:01
Postitusi: 1
Kas kellelgi on pakkuda Компрессор АК-150СВ?


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Tankimootori käivitamine
PostitusPostitatud: 21 Sept, 2015 19:33 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 22 Veebr, 2005 13:20
Postitusi: 1700
Asukoht: Dorpat
Valga mehed tegelevad ka käivitamisega:
https://www.facebook.com/isamaalinemuus ... =3&theater

_________________
Kui on probleem, tõmba lõuga


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 98 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 3, 4, 5, 6, 7

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: VanaUnt ja 2 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Eestikeelne tõlge phpbb.ee poolt