6. leht 8-st

Re: Amfiibpropellersõiduk?

Postitatud: 24 Juul, 2013 8:12
Postitas Kapten Trumm
Samasugune vedeles mitu aastat Suur-Sõjamäel kohe Logistikakeskusest järgmisel krundil Lagedi poole mingi laohoone kõrgel laadimisperroonil, puudus propeller ja korra oli seda näha ka müügikuulutustes hinnaga 5000 eurot :shock:

Taolise vana alumiiniumkerega asja ostmisel, eriti kui on soolvees kasutatud, tuleb olla ekstra ettevaatlik, võimalik, et ei pea vett.
Tõsi, taolised õnneks veedavad palju aega kuival maal ja seetõttu võivad olla ka OK kerega.

Re: Amfiibpropellersõiduk?

Postitatud: 28 Juul, 2013 17:30
Postitas paharet
Lupus kirjutas:Piirivalve? Vaevalt küll sest masin seisab tavaliselt uues Oiu sadamas ehk siis kodujärveks on Võrtsijärv.Aga kui esimest korda nägin pidin endal kaela ära keerama :-)
Olid küll Piirivalvel olemas aga kasutust leidsid väga vähesel määral ja mõni aasta tagasi müüdi oksjonil mõned suhteliselt kehvas seisus isendid maha.

Tatra T-815 - mis pealisehitis?

Postitatud: 24 Dets, 2013 20:31
Postitas Elmar
Kas oskab mõni sellisest masinast midagi rääkida?
http://www.rasketehnika.ee/used/1635375

Re: Tatra T-815

Postitatud: 25 Dets, 2013 20:24
Postitas manjabes
Kui ma kunagi nii rikkaks peaks saama, et jaksaks sellele kütet osta, siis hangiks kindlasti endale selle crew cabiga ja oldschool õhkjahutusega V12 mootoriga tendiga variandi, millest wikipedias pilt on :)

Re: Tatra T-815

Postitatud: 26 Dets, 2013 10:08
Postitas tai

Kas oskab mõni sellisest masinast midagi rääkida?
http://www.rasketehnika.ee/used/1635375
Mida härra kuulda soovib? Eestis peaks olemas selliséid masinaid arvel 1tk minuteada. Tegemist tema eelkäiaga, millel peal 17l vabalt hingav v12 tavotiprits. Antud isendil uuema sordi suurem ülelaadimisega diisel. TEgemist suht maastikusuutliku raske veomasinaga, millega pehmele pinnasele väga asja ei ole. Suurim eelis sõltumatu vedrustus. Tatra eripära on see, et militaarvarjant, mida kutsuti Kolos. Kolosi eripära oli see, et tehas lubas masinale piduritega haagist 200t, kuidas seda eesti ark selgeks teha ei oska hetkel öelda.
Kodumaal sellise masina pidamine suht keerukas, kuna isegi sellele masinale õli fiter tuleb kusagilt tellida. Margiesindust kahjuks meil ei ole.

Re: Tatra T-815

Postitatud: 26 Dets, 2013 14:51
Postitas Elmar
Tegelikult huvitab rohkem see pealisehitus :dont_know:

Re: Tatra T-815

Postitatud: 26 Dets, 2013 19:25
Postitas tai
Pealisehitus on evakuaator nagu ikka. Isiklikult soovitaksin (teades härra tegemistest natuke) vaadata ukraina turu poole. Nimelt viitsisid ukrainlased ehitada vene tanki T55 alusvankrile pioneeri tanke. Torn löödi kannaga minema ja sinna asemele pandi kena mehhaniline vints. Masina taga kolmnurkne sahk, mis teda paigal hoidis ja sikutamine võis alata. Selliste tatrate ja (isiklik lemmik) scania tgb seeria peale ehitatud poolkõvad evakuaatorid on maanteel sõitmiseks ja tee servast mingi asja sikutamiseks. Kui midagi tõsisemat ja põnevamat, siis nad lihtsalt kas ei pääse ligi (rasked ja upuvad) või ei seisa paigal. U 100 tonnise tõmbe puhul tuleb selline kastiauto suvalisel pinnasel sahinal järgi ja hädasolija ei pruugi liikuda. Isiklikult võtaks poolhaake ja sinna peale korraliku raske roomiku, mis suudab sõita ka teisele poole kraavi ja vajadusel ka sealt sikutada.
Samas kui ikkagi soov kaasa lüüa nö rekkade evakuaatorite maailmas siis mina isiklikult vaataks sventsonite turult Scania tgb40 poole, mis kordades mugavam sõita, kui tsehhi imega.

stiilinäide ka juutuubist

http://www.youtube.com/watch?v=gIRqzaFxMXs

Oskaja mehe käes on see masin ikka suhteliselt maastikusuutlik. Traktori järgi päris pikk tee. Tehase seades keskvint läbi automaatkasti otse tirimisega 10t, kõikidel sildadel lukustus ja nii nagu rootslasel kombéks lumeketid. Ainus häda, tehase seades on velje mõõt rumalalt suur ja rehvide valik suht piiratud aga need on nagu teada reguleeritavad ja saab standard mõõtu ringi teha. Ise ühe sellise kodumaale toonud ja ei ole üldse ülemäära vastik.

Re: Tatra T-815

Postitatud: 26 Dets, 2013 20:25
Postitas Elmar
Midagi sellist olen ka vaadanud
http://www.youtube.com/watch?v=qFT7ZMO3W6c
aga pole head leidnud :(
Gaz 71 on olemas aga see jääb kergeks.
Samuti olemas tdt 40 (mis mahuks hästi laiuse poolest Urali dumperlifti vahaele) pole ka päris see mida tahaks. Ja kuna tdt nii originaali lähedane asi, siis ei ole veel raatsinud (ega ka aega olnud ;) ) seda ümber ehitada.

Re: Tatra T-815 - mis pealisehitis?

Postitatud: 26 Dets, 2013 22:53
Postitas tai
Eks suuresti ole kinni reisi eesmärgis. Hinna ja kvaliteedi poolest on korralik 6x6 lukustatavate sildade ja korraliku rehviga veok kordades mõistlikum, kui selline poolkõva roomik. Kui roomikut juba eelistada siis rootslaste BV206. Suuresti tänu oma võiks vist öelda maailma parima maastikusuutlikusele. Samas 4 lindiga suudab tõmmata päris arvestatava jõuga ja ka tehase poolt on vints talle ette nähtud. Häda temaga on see, et tehase poolt on veotähikud tehtud suht armetud ja kipuvad nö südamiku suurtel koormustel ringi tõmbama - aga nõukogude inimene on ka sellele lahenduse leidnud.
Samas ei ole parimat maastikusõidukit, kui helikopter. Ta vähemalt ei jää kuskile porisse kinni seega minu punktid lähevad parimale evakuaatorile idanaabrite Mil V-12. Kui selle maarjamaale tood kutsu sõitma. ;)

Re: Tatra T-815 - mis pealisehitis?

Postitatud: 26 Dets, 2013 23:51
Postitas Elmar
Noh Kraz on nüüd 95% lahinguvalmis. Väike elektritöö veel ja siis saab pealisehitist puldist ka juhtida. Näis kuidas õigustab ;)
BV206-l on muidugi maastikusuutlikus hea. Kuna ta nii kerge on, ei suuda isegi oma nelja lindiga midagi raskemat asja tõmmata. Vints on tal eraldi sisepõlemismootoriga ette paigaldatav ja minu mäletamist mööda 5 tonnise tõmbejõuga.
Kui aga kunagi Mil V-12 soetan, siis ei kutsu sind sõitma, vaid ikka kutsariks ;)

Autouks.

Postitatud: 09 Mär, 2014 22:31
Postitas desert eagle
Mis marki masinale võis kuuluda selline uks? Pilt Pilt Pilt

Re: Autouks.

Postitatud: 09 Mär, 2014 23:37
Postitas Roco
http://commons.wikimedia.org/wiki/File: ... 9_pic3.JPG
vaatasin kohe riiulilt mudelil järgi et äkki parempoolne tagumine uks, samas sarnaseid uksi oli ka teistel masinatel.
http://www.papirmodeller.com/kits/horch2/horch.html
http://www.kfzderwehrmacht.de/Homepage_ ... wagen.html

Re: Autouks.

Postitatud: 10 Mär, 2014 16:12
Postitas Larry
http://www.fahrzeuge-der-wehrmacht.de/B ... e_13-1.jpg

Siin on üks täpselt sinu ukse taoline. Vaata veel sellel saidil ringi kui huvi on, sarnased uksed on veel paljudel masinatel.

Küsimus vana auto kohta

Postitatud: 16 Dets, 2015 18:00
Postitas kalleb
Kas keegi oskab arvata mis auto ja kui vana selline on

http://postimg.org/gallery/2vhpwwi28/6c2fdb5f/

Re: Küsimus vana auto kohta

Postitatud: 16 Dets, 2015 19:18
Postitas kalleb