Miks peab mingi vanarauaga vaeva nägema? Palju lihtsam ja loogilisem oleks sama asja normaalse 4x4 veoka baasil teha.Kapten Trumm kirjutas:]
Ise mõtlesin koju sõites, et kui KV pakuks - nt Gaz-66, remonti vajav, aga komplektne - võtad endale, kohustud 5a sellega RÕKi ilmuma, iga aasta ülevaatuse läbima, maastikul vajalikud asjad korras hoidma - kui lepingut täidad, on 5a pärast auto sinu. Mis sellega vahepeal teed, kas vead maal puid või teed lõbusõitu, oma asi, aga ettenäitamiskohustus olgu täidetud. Ei täida- auto ära
Gaz 66 on vene tingimustes hea masin, tingimustes, kus igal teisel on sündides käsi küünarnukini õline ja teises käes heebel ja kuvalda.Meil oleks vist prioriteet omada töökindlat ja töövalmis reservi sellel X-päeval. Soovitavalt unifitseeritud ja spetsifitseeritud. Mudarallis osalejaid on on meil piisavalt: elering, eesti gaas, metsalõikajad,-vedajad, puurkaevumeistrid jne jne....
Niikuinii on prognoositav eluiga masinal X päeval mõõdetav ainult päevades, heal juhul kuudes, seega selle aja võiks ta probleemitult vastu pidada, ilma iseseisva lagunemiseta.