F-35 olevikust ja tulevikust
Re: F-35 olevikust ja tulevikust
Ega terve seadeldis ei pruukinud mootorisse lennata. Võimalik, et läks ainult see pehme korvi osa, mille seedimisega võiks see isegi hakkama saada.
Re: F-35 olevikust ja tulevikust
Käis mootorist läbi, säilitas kuju ja lendas kohusetundlikult F-35 kõrval lennukikandjsle? Tõsiselt?
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 40072
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: F-35 olevikust ja tulevikust
Ei maksa unustada, et F-35 on peale moodsaima tehnika ja toetatud moodsate infosõja vahendite poolt.
Sellest ka "informatsioon", kuidas tankimiskorvid lendavad läbi mootori, lennukid aga lendavad koju tagasi.
Vaja on ju levitada meedias infot erakordse vastupidavuse kohta.
Kui me räägime erakordsest, siis selline on nt Iisraelis juhtunu, kus F-15 lendas ilma ühe tiivata koju.
https://wonderfulengineering.com/this-i ... -one-wing/
Sellest ka "informatsioon", kuidas tankimiskorvid lendavad läbi mootori, lennukid aga lendavad koju tagasi.
Vaja on ju levitada meedias infot erakordse vastupidavuse kohta.
Kui me räägime erakordsest, siis selline on nt Iisraelis juhtunu, kus F-15 lendas ilma ühe tiivata koju.
https://wonderfulengineering.com/this-i ... -one-wing/
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: F-35 olevikust ja tulevikust
Eks seal ole mõeldud ka sellepeale, et iga mootorisse sattunud lind kallist masinat alla ei tooks. On ju need õhu kanalid suht pikkad ja mitte sirged nii,et kas see otsik üldse ventilaatorini jõudis või jäi varem pidama ja seetõttu piloot ei saanudki midagi aru on juba omaette küsimus. Aga imestada pole midagi, sest ju inimesedki mootorisse imetud ja ellu jäänud. https://www.youtube.com/watch?v=v2v1Pgpzp88
Tahad joosta õpi kõigepealt käima !
Re: F-35 olevikust ja tulevikust
Igatahes mingi jama seal kahtlemata oli, see liigitati Class-A mishap'iks, mis tähendab kulusid üle 2 miljoni $, nii et midagi see mootor ikkagi alla neelas (arvatavasti mingeid tükke antud korvist, nagu mainis uudis). Vaevalt, et kahjud nii suured oleks olnud, kui asi oleks täiel määral kanalisse kinni jäänud. Võrdluseks, tankiva F-18F kulud jäid 50 000 ja 500 000 vahele.Zuslik kirjutas:Eks seal ole mõeldud ka sellepeale, et iga mootorisse sattunud lind kallist masinat alla ei tooks. On ju need õhu kanalid suht pikkad ja mitte sirged nii,et kas see otsik üldse ventilaatorini jõudis või jäi varem pidama ja seetõttu piloot ei saanudki midagi aru on juba omaette küsimus. Aga imestada pole midagi, sest ju inimesedki mootorisse imetud ja ellu jäänud. https://www.youtube.com/watch?v=v2v1Pgpzp88
The F-35C sustained engine damage during the accident when debris from the aerial refueling drogue being trailed by the F/A-18F Super Hornet serving as the tanker aircraft became ingested into the F-35C’s engine. There were no injuries and an official investigation is pending according to U.S. Navy sources.
The damage to the F-35C was categorized as a “Class A Mishap”, the most extensive level of damage for a military aircraft. Class A mishaps occur when an aircraft is completely destroyed, involves a serious injury or fatality or
the aircraft itself sustains more than $2 million in damage.
https://theaviationist.com/2018/09/05/u ... -accident/
Re: F-35 olevikust ja tulevikust
Täiesti võimalik tegelikult. Näiteks F-16 puhul panustab lennukikere väidetavalt kuni 40% tõstejõust (kui õigesti mäletan). Teoreetiliselt võiks isegi ilma tiibadeta olla.Kui me räägime erakordsest, siis selline on nt Iisraelis juhtunu, kus F-15 lendas ilma ühe tiivata koju.
Sellepärast on ka igasugused tiiva pindalade võrdlused suht mõttetud. Tõstejõud on reaalsuses palju keerulisem.
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 40072
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: F-35 olevikust ja tulevikust
No turboventilaatormootorid, mida tänapäeval kasutatakse, ongi lindude ja muude võõrkehade suhtes kaitstumad, sest kui võõrkeha pääseb ventilaatorist läbi, siis üritatakse seda aerodünaamiliste trikkidega juhtida bypassi, mitte turbiini. Turboreaktiivmootorid on ses suhtes lootusetud - võõrkehal polegi mujale minna kui turbiini. Seega näiteks MiG-21 puhul võib lind saada viimaseks, F-16 puhul on siiski rohkem võimalusi koju longata.Zuslik kirjutas:Eks seal ole mõeldud ka sellepeale, et iga mootorisse sattunud lind kallist masinat alla ei tooks. On ju need õhu kanalid suht pikkad ja mitte sirged nii,et kas see otsik üldse ventilaatorini jõudis või jäi varem pidama ja seetõttu piloot ei saanudki midagi aru on juba omaette küsimus. Aga imestada pole midagi, sest ju inimesedki mootorisse imetud ja ellu jäänud. https://www.youtube.com/watch?v=v2v1Pgpzp88
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: F-35 olevikust ja tulevikust
Kiiruga leidsin sellise pildi mille kõrval on ka inimesed nii mõõtkava jaoks. https://defencereport.com/wp-content/up ... 00x295.jpg
See tankuri otsiku kolakas ei saanudki ventilaatorisse jõuda, sest ees on diffuser labad millede vahelt ulatusid võibolla läbi tankimisotsiku stabilisaatori "lamellid" ventilaatorit kratsima (räsitud servaga otsiku pilt oli eelmisel lehel).
See tankuri otsiku kolakas ei saanudki ventilaatorisse jõuda, sest ees on diffuser labad millede vahelt ulatusid võibolla läbi tankimisotsiku stabilisaatori "lamellid" ventilaatorit kratsima (räsitud servaga otsiku pilt oli eelmisel lehel).
Tahad joosta õpi kõigepealt käima !
Re: F-35 olevikust ja tulevikust
Operatiiv-testimist lükatakse 2 kuud edasi (novembrisse), et oodata ära uusim tarkvara versioon:
Ega see hea ei ole, niigi veninud graafikut arvestades.“Software version 30R02, which is fielding in the next two months, provides the latest instantiation of operationally relevant and production representative aircraft software that will better support the required testing to adequately address the remaining mission areas,” including air interdiction, offensive counter air, suppression of enemy air defenses and electronic attack, according to Behler.
Re: F-35 olevikust ja tulevikust
Päris hea ülevaade A/B ja C mudelite juppidest, mille testimise käigus tuli välja puuduseid, mis vajasid riistvara ümber-disainimist.
http://aviationweek.com/defense/anatomy ... -solutions
http://aviationweek.com/defense/anatomy ... -solutions
Re: F-35 olevikust ja tulevikust
USA on väidetavalt esimest korda F-35 lahingmissioonil kasutanud. Tegu oli õhulöögiga Talibani sihtmärkidele Afganistanis.
https://www.err.ee/864719/usa-kasutas-f ... missioonil
Venelased saavad nüüd vastu kõvatada, et näe, meie Su-57 käis ka Süürias.
https://www.err.ee/864719/usa-kasutas-f ... missioonil
Venelased saavad nüüd vastu kõvatada, et näe, meie Su-57 käis ka Süürias.
-
- Liige
- Postitusi: 40
- Liitunud: 04 Aug, 2005 11:42
- Asukoht: ösel
- Kontakt:
Re: F-35 olevikust ja tulevikust
https://www.youtube.com/watch?v=rwZArT-7Lgk
Panin siia, kui Moded leiavad parema koha, siis palun tõstke ümber.
Panin siia, kui Moded leiavad parema koha, siis palun tõstke ümber.
ka luuavarrest vöib pauk tulla
Re: F-35 olevikust ja tulevikust
F-35 tootmine ja Türgi osalus selles
https://www.bloomberg.com/news/articles ... ey-problem
https://www.bloomberg.com/news/articles ... ey-problem
Ainus, mida me ajaloost õpime, on see, et keegi ei õpi ajaloost midagi.
Live for nothing or die for something.
Kui esimene kuul kõrvust mõõda lendab, tuleb vastu lasta.
EA, EU, EH
Live for nothing or die for something.
Kui esimene kuul kõrvust mõõda lendab, tuleb vastu lasta.
EA, EU, EH
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 8 külalist