Paistab, et isegi kui USA tellimused ei tõuse varem planeeritud tasemele, siis muude riikide arvelt on seda võimalik kompenseerida küll. Kui see nii läheb, siis peaksid LMTAS prognoosid lennukite hinnale jääma paika?Gideonic kirjutas:Hetkeseisuga USA välised ostetud/kohaletoimetatud lennukite arvud:
F-35 olevikust ja tulevikust
- Kilo Tango
- Liige
- Postitusi: 9151
- Liitunud: 14 Aug, 2008 15:40
- Kontakt:
Re: F-35 olevikust ja tulevikust
- Kilo Tango
- Liige
- Postitusi: 9151
- Liitunud: 14 Aug, 2008 15:40
- Kontakt:
Re: F-35 olevikust ja tulevikust
Süvenesin teemasse natuke rohkem ning vaat mis välja tuleb - nimetatud mootorid ei ole sugugi esimesed VCE mootorid, mida on arendatud. 70-datel oli üks Boeing katsetus reisilennuki peal. Aga vahest olulisem mootor on GE YF120, mis konkureeris F119-ga ATF programmis YF-22/YF-23 pärast. Lõpuks võitis lihtsam mootor, aga juba siis katsetati muudetava tsükliga mootoritega.Gideonic kirjutas:... sellest, mida ameeriklased Adaptive Cycle mootoritega välja töötavad ... .
Tagantjärele võttes on uskumatu, et ameeriklased töötasid sellise mootori välja 80-date keskel. 40 aastat hiljem on hiinlastel ja venelastel endiselt raskusi, et samasuguse võimekusega mootorit luua.
Re: F-35 olevikust ja tulevikust
Kusjuures ei katsetatud vaid kuskil stendil vaid mõlemast lennukist (YF-22 ja YF-23) tehti kaks lendavat prototüüpi. Üks YF120 mootoritega, teie YF119 mootoritega, ning kõigiga neist lennati selle flight-demonstration faasi jooksul päris palju. Seda siis 1990. aastal!Kilo Tango kirjutas:Süvenesin teemasse natuke rohkem ning vaat mis välja tuleb - nimetatud mootorid ei ole sugugi esimesed VCE mootorid, mida on arendatud. 70-datel oli üks Boeing katsetus reisilennuki peal. Aga vahest olulisem mootor on GE YF120, mis konkureeris F119-ga ATF programmis YF-22/YF-23 pärast. Lõpuks võitis lihtsam mootor, aga juba siis katsetati muudetava tsükliga mootoritega.
Tagantjärele võttes on uskumatu, et ameeriklased töötasid sellise mootori välja 80-date keskel. 40 aastat hiljem on hiinlastel ja venelastel endiselt raskusi, et samasuguse võimekusega mootorit luua.
Väidetavalt oli YF-120 võimsam kuid YF-119est riskantsem ja halvema töökindlusega. P&W suutis F-119 võimsuse puudujäägi kõrvaldada ventilaatori läbimõõtu suurendades.
-
- Liige
- Postitusi: 733
- Liitunud: 01 Aug, 2006 17:19
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: F-35 olevikust ja tulevikust
See tarnetabel on lahe, tellitud koguseid vaadates on näha et koguste taga on reaalne vajadus/analüüs aga türklased on lihtsalt 100 võtnud, hea ilus number kus mingit süvaanalüüsi ilmselt taga ei ole, et kui käes küll siis vaatame Võin ka muidugi eksida aga jube kahtlane et oligi just täpselt 100, mitte 101 või 99 vaja.
Re: F-35 olevikust ja tulevikust
Veel uskumatum on, et tuleb välja, et peale Venemaa on maailmas veel riike, kus "kõik on juba ammu välja töötatud ning tarvis ainult joonised sahtlist välja otsida"©®™.Kilo Tango kirjutas:
Tagantjärele võttes on uskumatu, et ameeriklased töötasid sellise mootori välja 80-date keskel. 40 aastat hiljem on hiinlastel ja venelastel endiselt raskusi, et samasuguse võimekusega mootorit luua.
Aga kõige uskumatum on ikkagi, et Venemaal endal just neid jooniseid vist sahtlis polegi...
Aah, niikuinii вы фсё врёте...!
Re: F-35 olevikust ja tulevikust
Ka Singapur on tegelikult F-35B ostuotsuses kindel (Esialgu küll ainult 4 + , ootab ainult kongressi kinnitust
https://www.youtube.com/watch?v=j1eFvI1G6c0
Väidavad, et vertikaallennuvõimelise B mudeli ostu ja ülalpidamishinnad on sarnased nende F-15SG mudelitele, mis on nii keeruka masina puhul üsna hea saavutus.Dr Ng also provided an update on Singapore’s purchase of four F-35B fighter jets, with an option for eight more, for training and in-depth evaluation.
The minister said MINDEF is in the final stages of the purchase after getting the green light from the US government and Congress, adding that he hopes to take delivery of the jets around 2026.
Uueks F-35 demolendude tiimi juhiks sai naine. Kapten Kristin “Beo” Wolfe, kes varasemalt lendas F-22ega:RSAF Chief: Upgraded F-16s, Maritime Patrol and New UAVs
19 Feb 2020 Chen Chuanren
"...Regarding the F-35B, Singapore is awaiting the letter of offer and acceptance from the U.S. government. The first four jets will stay in CONUS for initial training and testing, and a suitable location for training is under discussion.
With the exception of logistical sustainment, Khong said that most of the technical issues are resolved and that the price of the aircraft has fallen 40 percent since 2010. The ministry estimates that the costs of procuring and operating the F-35B are comparable to those of the F-15SG, which the RSAF has flown for more than 10 years."
Source: https://www.ainonline.com/aviation-news ... d-new-uavs
https://www.youtube.com/watch?v=j1eFvI1G6c0
Re: F-35 olevikust ja tulevikust
Selline uudis, et nüüdseks on klientidele üle antud 500 F-35 hävitajat. See on umbes sama palju kui Venemaal on hetkel teenistuses Su-27 ja selle tuletisi.
https://www.janes.com/article/94680/f-3 ... -milestone
https://www.janes.com/article/94680/f-3 ... -milestone
Re: F-35 olevikust ja tulevikust
Esimene reaalne õhuturbe lend siis Tu-142'ede vastu Islandil, kus hetkel valvavad õhuruumi Norra F-35ed.
Ilmselt ei käinud venelased seal ka päris juhuslikult.
Video on leitav siit (kus muuhulgas näeb ka Mig-31'e ja brittide Eurofightereid).
Lisan ka 2 pilti antud video lõpust. Need on tehtud Tu-142 aknast propellerite tagant filmides, et pole suurem asi kvaliteediga:
Videos, liikumises, on paremini aru saada.
EDIT: siin artiklil all video marginaalselt parema kvaliteediga:
https://theaviationist.com/2020/03/08/r ... vy-tu-142/
Ilmselt ei käinud venelased seal ka päris juhuslikult.
Video on leitav siit (kus muuhulgas näeb ka Mig-31'e ja brittide Eurofightereid).
Lisan ka 2 pilti antud video lõpust. Need on tehtud Tu-142 aknast propellerite tagant filmides, et pole suurem asi kvaliteediga:
Videos, liikumises, on paremini aru saada.
EDIT: siin artiklil all video marginaalselt parema kvaliteediga:
https://theaviationist.com/2020/03/08/r ... vy-tu-142/
Re: F-35 olevikust ja tulevikust
Mõnus kontrast tegelikult. Sisuliselt 60-ndatel arendatud luurelennuk vs tänapäevane varghävitaja.
Re: F-35 olevikust ja tulevikust
Lihtsalt faktiline märkus- Tu-142 ei ole luurelennuk.nimetu kirjutas:Mõnus kontrast tegelikult. Sisuliselt 60-ndatel arendatud luurelennuk vs tänapäevane varghävitaja.
Ту-142 (по кодификации НАТО: Bear-F) — советский и российский дальний противолодочный самолёт (ДПЛС).
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Re: F-35 olevikust ja tulevikust
Tõesti, eksisin sõnastuses. Mõtlesin vist hoopis seirelennukit, sest sellega teostatakse mereseiret.
-
- Liige
- Postitusi: 1699
- Liitunud: 30 Dets, 2012 22:01
- Kontakt:
Re: F-35 olevikust ja tulevikust
Vahelduseks silmailu Norra F-35 hävitajatest Islandi õhuruumi turvamas.
https://www.flickr.com/photos/nato/sets ... 424330352/
https://www.flickr.com/photos/nato/sets ... 424330352/
Re: F-35 olevikust ja tulevikust
Tuleb tunnistada et need uuema otsa mudelid, millel on uus kattematerjal ja teist värvi teipi ei kasutata näevad (minu subjektiivsel arvamusel) oluliselt ilusamad välja. Võrdus:ElrikThunderson kirjutas:Vahelduseks silmailu Norra F-35 hävitajatest Islandi õhuruumi turvamas.
https://www.flickr.com/photos/nato/sets ... 424330352/
Vana:
Uus:
- Kilo Tango
- Liige
- Postitusi: 9151
- Liitunud: 14 Aug, 2008 15:40
- Kontakt:
Re: F-35 olevikust ja tulevikust
See teema on küll ainult lõdvalt seotud F-35-ga, aga ei osanud seda mujale toppida. USA kannatab juba mõnda aega pilootide puuduse käes - õhujõududel on puudu ca 10% pilootidest, ehk siis u. 2100 nägu. Olukorra parandamiseks plaanitakse suurendada pilootide"tootmist" (sellist väljendit kasutatakse artiklis järjepidevalt) 2024 aastaks 1480 piloodini aastas. Ühe päästjana nähakse naiste ja vähemuste osakaalu suurendamist.
https://www.realcleardefense.com/articl ... 15174.html
https://www.realcleardefense.com/articl ... 15174.html
Re: F-35 olevikust ja tulevikust
Saan aru naistest, aga mis asi on vähemused? Mustanahalised ja latiinod lisaks valgete hillbillydele on põhiline jalaväelase kuvand olnud juba Vietnami sõjast. Mustnahalised lendurid olid juba WW2-s. Homod on USA sõjaväes ammu lubatud, kas nüüd tulevad transseksuaalid, habemega naised jne?? Kas sealt mingit piloodimaterjali saab on kahtlaneÜhe päästjana nähakse naiste ja vähemuste osakaalu suurendamist.
Unforeseen consequences
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 43 külalist