www.militaar.net

Militaarteemad minevikust kaasaega
Tänane kuupäev 16 Juun, 2019 20:00

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 932 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 63  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: F-35 olevikust ja tulevikust
PostitusPostitatud: 26 Aug, 2011 11:28 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 12 Apr, 2006 16:49
Postitusi: 16915
Juttu on ju olnud siiani UAV-dest. UCAV- siinkohal hakkame vaatama juba süsteemi hinda ja tema võimekust võrreldes piloodiga hävitajatega...

_________________
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: F-35 olevikust ja tulevikust
PostitusPostitatud: 26 Aug, 2011 11:32 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 23 Veebr, 2005 20:33
Postitusi: 489
Asukoht: Tartu
Tsiteeri:
The Taranis demonstrator will have an MTOW of about 8000 kilograms and be of a similar size to the BAE Hawk- making it one of the world's largest UAVs – that will be stealthy, fast and be able to deploy a range of munitions over a number of targets and be able to defend itself against manned and other unmanned enemy aircraft.


Kõlab päris koledalt.
Pilt

_________________
... käituge nii, nagu oleks te üksi ja sõda algaks homme.


Viimati muutis MadMan, 26 Aug, 2011 12:16, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: F-35 olevikust ja tulevikust
PostitusPostitatud: 26 Aug, 2011 11:58 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 27 Sept, 2005 13:57
Postitusi: 1996
Asukoht: Harjumaa
MadMan kirjutas:
Kõlab päris koledalt.


Mis jura? Ma ei kuule midagi!

_________________
www.automobilia.ee


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: F-35 olevikust ja tulevikust
PostitusPostitatud: 27 Aug, 2011 9:14 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 12 Apr, 2006 16:49
Postitusi: 16915
Fotoreportaaž sellest, kuidas valmib F-35.

http://topwar.ru/6406-kak-sozdaetsya-f- ... -mire.html

_________________
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: F-35 olevikust ja tulevikust
PostitusPostitatud: 27 Aug, 2011 15:25 
Eemal
Liige

Liitunud: 03 Veebr, 2009 17:21
Postitusi: 335
Lemet kirjutas:
Seda ma ju räägingi, et UAV lendab suurepäraselt ilma piloodita täpselt senikaua, kuni keegi naha vahele ei kipu...edasi tuleb tänasel päeval vähemasti täpselt sama suurepärane kukkumine... :wink: Video peal polnud ju vähimatki märki mingist püüdest manööverdada.


Siinkohal tasuks silmaspidada vastava arengu tänast seisu ja trende. Viimane liigub just järjest suurema autonoomsuse suunas ja eks sel ole omad põhjused.

_________________
Per aspera ad astra!


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: F-35 olevikust ja tulevikust
PostitusPostitatud: 11 Sept, 2011 20:02 
Eemal
Liige

Liitunud: 31 Aug, 2008 4:25
Postitusi: 488
USN Wants To Replace F-35s With UAVs


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: F-35 olevikust ja tulevikust
PostitusPostitatud: 11 Okt, 2011 9:58 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 26 Juul, 2005 13:09
Postitusi: 5529
Economisti pikk lugu UAS'idest.

Tsiteeri:
Two years ago, the US Air Force published its thinking on UAS development, “Unmanned Aircraft Systems Flight Plan 2009-2047”. The most striking thing about this document was its vision of a networked family of UAS. Drones would be built around common airframes of differing size incorporating a modular, “open-architecture” approach so they could be as flexible as possible. The medium-sized successors to today’s Reaper would be able to do more things, from defending airspace against enemy intrusion to attacking enemy air defences—all tasks that the F-35 has been designed to undertake. The largest UAS would operate as airborne warning and control aircraft (AWACs), aerial refuelling tankers, strategic lift transports and long-range bombers. Controversially, the UAS Flight Plan assumes that the next generation of drones will have artificial intelligence giving them a high degree of operational autonomy including—if legal and ethical questions can be resolved—the ability to shoot to kill.


Tsiteeri:
As China and other countries develop more accurate ballistic and cruise missiles, able to hit moving targets 1,000 miles away, America and its allies have become worried about the aircraft-carriers they have relied upon as a principal means of projecting power since 1945. Those worries are not much helped by the carrier version of the F-35 which, without external fuel tanks, has a combat radius of only 680 miles. The US Navy’s response has been to propose what it calls the Unmanned Carrier-Launched Airborne Surveillance and Strike aircraft. It has already asked for financing and hopes—somewhat optimistically—that it will enter service by 2018. If a big, long-range UAS can operate safely from a congested carrier flight deck at sea, that would go some way to allaying fears for the future of aircraft-carriers.


Tsiteeri:
More mundane obstacles may also slow the rise of UAS. Peter Singer, director of the 21st Century Defence Initiative at the Brookings Institution, a think-tank in Washington, DC, says that at a time of falling defence spending, UAS procurement and development may lack allies against powerful and conservative constituencies. These include sceptical military bureaucrats, fast-jet pilots, and members of Congress fighting to preserve traditional weapons programmes and the jobs that go with them. But as Mr Singer concluded in a recent article in the Armed Forces Journal: “Tough budgetary environments, first generation limits and reliance on the ‘proven’ are often crucial barriers to change, but history also shows they can’t prevent the future from happening.” Two years ago, Mr Gates conceded that the F-35 would probably be the last manned strike fighter. It may take longer than the visionaries think, but the pilot in the cockpit is already an endangered species.


Pilt
bmp upload

http://www.economist.com/node/21531433


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: F-35 olevikust ja tulevikust
PostitusPostitatud: 23 Nov, 2011 10:49 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 12 Apr, 2006 16:49
Postitusi: 16915
Inglastele mõeldud esimene F-35 sai valmis.

http://www.defensenews.com/story.php?i= ... =EUR&s=AIR

_________________
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: F-35 olevikust ja tulevikust
PostitusPostitatud: 13 Dets, 2011 12:15 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 12 Apr, 2006 16:49
Postitusi: 16915
Jaapan võttis vastu otsuse pealt 40 hävitaja F-35 ostuks. Raha eraldatakse 2012 aasta eelarvest, esimesed lennukid saadakse 2016. Tehingu maksumust hinnatakse neljast kuue miljardi dollarini, sõltuvalt varustusest, mille Jaapani sõjaväelased lennukitele vajalikuks peavad.

http://lenta.ru/news/2011/12/13/fighters/

_________________
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: F-35 olevikust ja tulevikust
PostitusPostitatud: 21 Dets, 2011 17:49 
Eemal
Liige

Liitunud: 15 Dets, 2011 15:31
Postitusi: 50
Jaapan otsustas F-35 kasuks


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Asi ei ole üldse naljakas või venelased hirnuvad?
PostitusPostitatud: 10 Jaan, 2012 0:03 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 27 Sept, 2005 13:57
Postitusi: 1996
Asukoht: Harjumaa
“F-35C unable to land aboard aircraft carriers” report says. U.S. Navy and Royal Navy have something to be worried about.

Siin lugu:
http://www.f-16.net/news_article4494.html

_________________
www.automobilia.ee


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: F-35 olevikust ja tulevikust
PostitusPostitatud: 10 Jaan, 2012 13:17 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 26 Juul, 2005 13:09
Postitusi: 5529
Oma eelmise UAV postituse jätkuks. Ei osanud seda pilti kusagile mujale pannagi.

Pilt
image hosting png
Tsiteeri:
Actually, the Russian plane (whose shape seems to be a mix of a Su-27 and a Mig-29 with a Russian Flanker’s color scheme) is one of the few mock-ups believed to be used at the former Indian Springs Auxiliary Air Force Base for drone crews’ target recognition training.

Such decoys were first spotted inside the airbase in 2002.


http://theaviationist.com/2012/01/07/creech-sukhoi/


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: F-35 olevikust ja tulevikust
PostitusPostitatud: 11 Jaan, 2012 2:27 
Eemal
Liige

Liitunud: 15 Dets, 2011 15:31
Postitusi: 50
Raport : Umbes 30% ameerika õhujõudude lennupargist on piloodita lennuvahendid


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: F-35 olevikust ja tulevikust
PostitusPostitatud: 11 Jaan, 2012 14:23 
Eemal
Uudistaja

Liitunud: 29 Dets, 2011 16:18
Postitusi: 21
F-35 hambumusprobleemid pole midagi uut, ka legendaarne F-15 maadles omal ajal mitmete probleemidega. Tõsiseim neist oli mootorite põlema süttimine, tänu millele kaotati aja jooksul mitu lennukit. Palju täiesti uut tehnikat on tihti võrdeline paljude täiesti uute probleemidega. 2013 peaks F-35C tõe hetk olema Nimitz klassi lennukikandjal. Pakun ~2015 veel EMAL (Electromagnetic Aircraft Launch System) testid Gerald R. Ford klassi lennukikandjatel.
Ühe mootoriga F-35 pidi olema F-22 tehnikat kasutav odav variant aga kulud on nüüd korralikult kasvanud. Mitte et Lockheed Martini sugustel firmadel oleks eesmärk teha võimalikult odavalt, pigem ikka vastupidi. Lisaks kõikide tarkvarainseneride ümber organiseerimine seoses süsteemidele ligipääsu puudumistega nii hilises faasis ei tule kindlasti ajakavale kasuks. Seda oleks võinud varem ette näha, et omavahel varasemast tugevamalt integreeritud süsteemikomponendid eeldavad mitme osapoole ligipääsu nendele süsteemidele.
Lennukikandajate soov olla vastase rakettidest võimalikult kaugel ning ainuüksi piloodita X-47B kordades suurem tegevusraadius võib mereväe F-35C tellimusi tulevikus oluliselt vähendada, mis omakorda tõstab ühe F-35 hinda veelgi. Meeldib see LM'le või mitte aga F-35 küsitav võimekus lisaks nii mõneski muus aspektis + üha suurenev hind on andnud korraliku tõuke mehitamata lennunduse arengule ja ilmselt mitte ainult USA mereväes. Eks neid põhjusi ole muidugi veel.

_________________
...nagu väga tark arvutiprogramm võib täna olla suurem ressurss kui kogu meie riigi sõjavägi kokku...


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: F-35 olevikust ja tulevikust
PostitusPostitatud: 14 Jaan, 2012 13:21 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 26 Juul, 2005 13:09
Postitusi: 5529
Ehk sobib selle teema alla.

Fight by Flight
by Henrik Bering
Henrik Bering on The Age of Airpower by Martin van Creveld

http://www.hoover.org/publications/poli ... cle/100841


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 932 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 63  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 7 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Eestikeelne tõlge phpbb.ee poolt