Miks 21-d ei taha Indias eriti lennata?

Laevad, lennukid, tankid... Kõik sõjatehnikast.
Vasta
Kasutaja avatar
Würger 190G
Liige
Postitusi: 2040
Liitunud: 27 Sept, 2005 12:57
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

Miks 21-d ei taha Indias eriti lennata?

Postitus Postitas Würger 190G »

India nagu ka Pakistani lendurid pidid ju head olema. Kas tõesti nõukatehnika vanadus või kehv hooldus kohapeal?

India purchased 946 of the aircraft, many of them made in India, in the past 45 years.

But 476 have been lost in accidents
-- six of them last year -- and many of the incidents were fatal, a report by the Press Trust of India said.

The aging single-engine Russian-made jets have been in service with India for around 45 years and still make up around 40 percent of the Indian air force's fleet, Antony said.
Lemet
Liige
Postitusi: 19935
Liitunud: 12 Apr, 2006 15:49
Kontakt:

Re: Miks 21-d ei taha Indias eriti lennata?

Postitus Postitas Lemet »

Kui venelased pidid suure osa oma MiG-29-st maha kandma, polnud hindude masinatel häda suurt midagi... :scratch: Ja võrdluseks tuleks võtta mujal sama vanade ja samatüübiliste hävitajate(uusimad 125 masinat on vist 93 aasta aretused) kaotusarv.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Kasutaja avatar
Kapten Trumm
Liige
Postitusi: 40142
Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
Kontakt:

Re: Miks 21-d ei taha Indias eriti lennata?

Postitus Postitas Kapten Trumm »

Analoogse masina F-104 "The Flying Coffin" seiklused Saksamaal (kus väljaõpe ja tehniline pool peaks väljaspool küsimust olema):

http://patchcollecting.jouwweb.nl/german-f-104-crashes

Üks silma hakanud kaotus:
FBW 34
Maj Hans-D. Kersten †
sim. special weapon bomb run into clouds


Maakeeles: harjutati taktikalist tuumarünnakut.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
vk1
Liige
Postitusi: 1609
Liitunud: 02 Juul, 2007 22:18
Asukoht: tallinn
Kontakt:

Re: Miks 21-d ei taha Indias eriti lennata?

Postitus Postitas vk1 »

Lemet kirjutas:Kui venelased pidid suure osa oma MiG-29-st maha kandma, polnud hindude masinatel häda suurt midagi... :scratch: Ja võrdluseks tuleks võtta mujal sama vanade ja samatüübiliste hävitajate(uusimad 125 masinat on vist 93 aasta aretused) kaotusarv.

hindud ise teistes foorumites on kirjutanud, et 29-t peetakse üsna ebaõnnestunud ostuks. tõeline kullatükk aga on Mirage 2000. isegi pragune MMRCA konkurss (mille võitis Rafale) kuulutati välja siis, kui ei õnnestunud india õhujõudude plaan kaubelda välja omale Mirage 2000 tootmisliin.
Kasutaja avatar
Kapten Trumm
Liige
Postitusi: 40142
Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
Kontakt:

Re: Miks 21-d ei taha Indias eriti lennata?

Postitus Postitas Kapten Trumm »

MiG-29 tootmise kvaliteet ja vastupidavus oligi isegi NSVL lennukitööstuse kontekstis uskumatult madal.
Hindudel oli aegu, kus kogu MiG-29 park oli "grounded".
Sest avastati järjekordne tehniline jama ning vene oboronka esindajad mängisid bürokraate ja viitsid aega uute tükkide kohale toomisega.
NSVL lõpuajal ja uue Venemaa algusajal kadus ära vene inimest rajal hoidev parteidistsipliin ja osoboi otdel.
Millega kaasnes massiivne toodangi kvaliteedi allakäik, ka sõjatööstuses.
Eks oma osa mängis ka senine kindlustunde kadumine, töö puudus jne.
Venemaa on põhjatu turg ja konkurents kui selline on küsitav.
Sestap tootsid erastatud allhankijad seda, mida juhtus ja millise kvaliteediga juhtus.
Juhtus, et kuullaagritehasest tulid kuullaagrid, mille võrud olid valmistatud vist sellest kõige tavalisemast "stal-3-st".
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Lemet
Liige
Postitusi: 19935
Liitunud: 12 Apr, 2006 15:49
Kontakt:

Re: Miks 21-d ei taha Indias eriti lennata?

Postitus Postitas Lemet »

või kehv hooldus kohapeal?
Paistab, et mitte see, pidasin silmas.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Vasta

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 6 külalist