Miks 21-d ei taha Indias eriti lennata?
- Würger 190G
- Liige
- Postitusi: 2040
- Liitunud: 27 Sept, 2005 12:57
- Asukoht: Harjumaa
- Kontakt:
- Würger 190G
- Liige
- Postitusi: 2040
- Liitunud: 27 Sept, 2005 12:57
- Asukoht: Harjumaa
- Kontakt:
Miks 21-d ei taha Indias eriti lennata?
India nagu ka Pakistani lendurid pidid ju head olema. Kas tõesti nõukatehnika vanadus või kehv hooldus kohapeal?
India purchased 946 of the aircraft, many of them made in India, in the past 45 years.
But 476 have been lost in accidents -- six of them last year -- and many of the incidents were fatal, a report by the Press Trust of India said.
The aging single-engine Russian-made jets have been in service with India for around 45 years and still make up around 40 percent of the Indian air force's fleet, Antony said.
India purchased 946 of the aircraft, many of them made in India, in the past 45 years.
But 476 have been lost in accidents -- six of them last year -- and many of the incidents were fatal, a report by the Press Trust of India said.
The aging single-engine Russian-made jets have been in service with India for around 45 years and still make up around 40 percent of the Indian air force's fleet, Antony said.
Re: Miks 21-d ei taha Indias eriti lennata?
Kui venelased pidid suure osa oma MiG-29-st maha kandma, polnud hindude masinatel häda suurt midagi... Ja võrdluseks tuleks võtta mujal sama vanade ja samatüübiliste hävitajate(uusimad 125 masinat on vist 93 aasta aretused) kaotusarv.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 40239
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Miks 21-d ei taha Indias eriti lennata?
Analoogse masina F-104 "The Flying Coffin" seiklused Saksamaal (kus väljaõpe ja tehniline pool peaks väljaspool küsimust olema):
http://patchcollecting.jouwweb.nl/german-f-104-crashes
Üks silma hakanud kaotus:
Maakeeles: harjutati taktikalist tuumarünnakut.
http://patchcollecting.jouwweb.nl/german-f-104-crashes
Üks silma hakanud kaotus:
FBW 34
Maj Hans-D. Kersten †
sim. special weapon bomb run into clouds
Maakeeles: harjutati taktikalist tuumarünnakut.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: Miks 21-d ei taha Indias eriti lennata?
Lemet kirjutas:Kui venelased pidid suure osa oma MiG-29-st maha kandma, polnud hindude masinatel häda suurt midagi... Ja võrdluseks tuleks võtta mujal sama vanade ja samatüübiliste hävitajate(uusimad 125 masinat on vist 93 aasta aretused) kaotusarv.
hindud ise teistes foorumites on kirjutanud, et 29-t peetakse üsna ebaõnnestunud ostuks. tõeline kullatükk aga on Mirage 2000. isegi pragune MMRCA konkurss (mille võitis Rafale) kuulutati välja siis, kui ei õnnestunud india õhujõudude plaan kaubelda välja omale Mirage 2000 tootmisliin.
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 40239
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Miks 21-d ei taha Indias eriti lennata?
MiG-29 tootmise kvaliteet ja vastupidavus oligi isegi NSVL lennukitööstuse kontekstis uskumatult madal.
Hindudel oli aegu, kus kogu MiG-29 park oli "grounded".
Sest avastati järjekordne tehniline jama ning vene oboronka esindajad mängisid bürokraate ja viitsid aega uute tükkide kohale toomisega.
NSVL lõpuajal ja uue Venemaa algusajal kadus ära vene inimest rajal hoidev parteidistsipliin ja osoboi otdel.
Millega kaasnes massiivne toodangi kvaliteedi allakäik, ka sõjatööstuses.
Eks oma osa mängis ka senine kindlustunde kadumine, töö puudus jne.
Venemaa on põhjatu turg ja konkurents kui selline on küsitav.
Sestap tootsid erastatud allhankijad seda, mida juhtus ja millise kvaliteediga juhtus.
Juhtus, et kuullaagritehasest tulid kuullaagrid, mille võrud olid valmistatud vist sellest kõige tavalisemast "stal-3-st".
Hindudel oli aegu, kus kogu MiG-29 park oli "grounded".
Sest avastati järjekordne tehniline jama ning vene oboronka esindajad mängisid bürokraate ja viitsid aega uute tükkide kohale toomisega.
NSVL lõpuajal ja uue Venemaa algusajal kadus ära vene inimest rajal hoidev parteidistsipliin ja osoboi otdel.
Millega kaasnes massiivne toodangi kvaliteedi allakäik, ka sõjatööstuses.
Eks oma osa mängis ka senine kindlustunde kadumine, töö puudus jne.
Venemaa on põhjatu turg ja konkurents kui selline on küsitav.
Sestap tootsid erastatud allhankijad seda, mida juhtus ja millise kvaliteediga juhtus.
Juhtus, et kuullaagritehasest tulid kuullaagrid, mille võrud olid valmistatud vist sellest kõige tavalisemast "stal-3-st".
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: Miks 21-d ei taha Indias eriti lennata?
Paistab, et mitte see, pidasin silmas.või kehv hooldus kohapeal?
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 44 külalist