Vähemalt senikaua, kui nad valge ilma moodi käituma ei hakka. Järelikult peab leppima sellega, mis on.
Mõnel mehel seevastu on kindel repertuaar - kuidas kõik Eestis seni tehtu on ilmõige, eksimatu, läbipaistev, efektiivne jne.Mõnel mehel on ükskõik kui naeruväärne põhjus piisavalt hea, et saaks ikka oma kindlat plaati tõmmata....
Ja kes väidab vastupidist - on kontra. Sa alles paar lehti tagasi kahtlesid, kas selle utiiliga julgeb keegi vee alla minna.
Näe, käiski ja ei uppunud. Järelikult on hohollid natuke kõvemad mehed kui me arvame.
Sinu lemmikrepertuaari kuuluv vägivaldne võrdlus...Foxtroti aktiivne kasutusaeg oli nt Kuuba kriisi ajal, millega ta on MiG-21 kaasaegne.Kui homme hakkab keegi (kurat teab, kus seisnud/roostetanud) Mig-15 lennukeid miljonite eest remontima ja relvastusse võtma, egas siis keegi siinmail jumala eest selle otstarbekuses kahelda tohi.... Sest egas meil ju pole neid poole sajandi vanuseid Mig-e, samuti puudub nende tootmisvõimekus/tehased jne. jne.
MiG-21 kasutavad ju tänaseni meie kallid NATO partnerid ja renoveerisid neid miljonite eest kah.
Rollid ja korrumpeerunud ukrainlased MiG-21 ei renoveerinud, läksid kõik vanarauda.
Tegelikult ma saan aru, et sa selle "elutsükli" mõiste taha suurt näha ei suuda.
Lennukil on ette nähtud kindel ja passistatav lennutundide arv - kui sellest on arvestatav osa järgi, siis on renoveerimisprojekt mõeldav.
Või kui kriitilised sõlmed on lihtsalt tugevdatavad, siis samuti (nt F-16, mille tugevdusprogramm maksab 4-5 miljonit dollarit per masin).
Rumeenia vist ostabki järgmisena endale mingi USAF utiililao F-16'd?