www.militaar.net

Militaarteemad minevikust kaasaega
Tänane kuupäev 19 Juun, 2019 20:00

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 68 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Suhhoi SuperJet 100
PostitusPostitatud: 08 Mai, 2019 23:42 
Eemal
Liige

Liitunud: 01 Mai, 2014 12:20
Postitusi: 1468
Venemaal alla kukkunud lennukitüübi renomee oli juba varasemalt plekiline
https://forte.delfi.ee/news/tehnika/ven ... d=86141553


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Suhhoi SuperJet 100
PostitusPostitatud: 13 Mai, 2019 14:38 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 28 Mär, 2014 10:20
Postitusi: 858
Moskvast Samaraarasse lennand superjet pööras otsa ringi. 13. mai

https://www.novayagazeta.ru/news/2019/0 ... eremetievo


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Suhhoi SuperJet 100
PostitusPostitatud: 22 Mai, 2019 15:37 
Eemal
Liige

Liitunud: 20 Aug, 2015 10:46
Postitusi: 151
Üsna põhjalik artikkel, et miks selle ärapõlenud SSJ-ga läks nagu läks:

https://www.fontanka.ru/2019/05/21/068/

Jama hakkas sellest pihta, et mindi üle täielikule käsijuhtimisele (Direct mode), st automaatikat enam pilootidel abiks polnud enam üldse. Paraku polnud neil piisavalt kogemusi SSJ-ga selles modes toimetamiseks. Kogemusi polnud sellepärast, et väljaõppe metoodika seda ei sisaldanud. Metoodika ei sisalda sellepärast, et siin on Aeroflotile kokkuhoiukoht, sest trenažöörid pole odavad.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Suhhoi SuperJet 100
PostitusPostitatud: 22 Mai, 2019 16:51 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 12 Apr, 2006 16:49
Postitusi: 16916
Automaatika oli abiks ikka, lihtsalt arvuti asemel tuli piloodil utsused vastu võtta. Siiani näib, et masin joondati välja liiga kõrgrl ja toodi seejärel kolinal maapinnale. Telikud ei pidanud vastu. See on sel jihul juba teine samalaadne õnnetus, esimene toimus mõni aeg tagasi Tu-22M3ga, kus samuti teliku ülekoormamine masina purustas.

_________________
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Suhhoi SuperJet 100
PostitusPostitatud: 23 Mai, 2019 14:11 
Eemal
Liige

Liitunud: 20 Aug, 2015 10:46
Postitusi: 151
SSJ100 on seda kasutavale firmale ikka paras rist ja viletsus.

https://bmpd.livejournal.com/3652608.html

Põhihäda on siis mootorites, kus põlemiskambrisse ja õlikogujasse võivad tekkida praod. Pragude tulemusena on mootorite tegelik tööressurss 2000-4000 tundi, mitte 7500-8000 nagu peaks olema. Siiani on parim lahendus olnud kasutada tootjapoolset tagavaramootorite parki. Hetkel on seal 17 mootorit, aga ei piisa. Pealegi, neistki osad katki... Remonditakse tasuta, aga lennuk ju ei lenda. Aga ka see pole veel kõik.

Vene tehased, mis tarnivad lennukile tagavaraosi, teevad seda siis, kui aega ja tahtmist kaitsetellimustest üle jääb. Varuosi oodatakse nädalate ja kuude kaupa.

Kõige selle tagajärjel on SSJ keskmine lennutundide arv 3,6 h/ööpäevas. Airbus 320 ja Boeingu- 737-800 10-11 tundi ööpäevas.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Suhhoi SuperJet 100
PostitusPostitatud: 23 Mai, 2019 17:17 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 28 Juul, 2005 16:35
Postitusi: 26051
Nii suure tootlikkuse vahega ei ole konkurentsiolukorras SSJ kasutaja lihtsalt konkurentsivõimeline.
Taoliselt saab lennata ainult kaitstud vene lennuliinide siseturul.

_________________
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Suhhoi SuperJet 100
PostitusPostitatud: 23 Mai, 2019 17:22 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 12 Apr, 2006 16:49
Postitusi: 16916
Ei saa sealgi, kui korraga on kasutusel ABd. Bobikud ja SS. Ikka jäävad SS seisma ning lendavad teised.

_________________
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Suhhoi SuperJet 100
PostitusPostitatud: 16 Juun, 2019 13:47 
Eemal
Uudistaja

Liitunud: 29 Dets, 2017 14:13
Postitusi: 29
Vahepeal valmis saanud SuperJeti 05.05.2019 uurimise vahearuanne - https://www.mak-iac.org/upload/iblock/c01/report_ra-89098_pr_en.pdf. Nagu aruanne näidata soovib, käis meeskonnal suur sahmimine - vabatahtlikult lennati läbi äikesepilvest (ja saadi tabamus), ei kuulutatud välja hädaolukorda, ei mindud teisele ringile mitme järjestikuse tuulenihke (windshear) hoiatuse korral, ei aktiviseeritud käsitsi pidurdusklappe, eriti viimasel hetkel (peale teist põrget) otsustati minne teisele ringile, kuigi mootorite reevers oli juba rakendumas. Aruanne 92 lk huvitavat lugemist.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 68 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Eestikeelne tõlge phpbb.ee poolt