Eurofighter Typhoon vs ...
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 40239
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: F-22 vs Eurofighter
Kui lennukil on piisavalt energiat lennata järelpõletita M 2.0-ga, siis suudab ta helibarjääri ületada ka ilma.
Lihtsalt sellest ebameeldivast faasist üritatakse võimalikult kiiresti üle saada. Ise teema on veel startimine, kus ilma AB-ta muutuks hoojooks nii pikaks, et pole vajaliku pikkusega lennurada.
Lihtsalt sellest ebameeldivast faasist üritatakse võimalikult kiiresti üle saada. Ise teema on veel startimine, kus ilma AB-ta muutuks hoojooks nii pikaks, et pole vajaliku pikkusega lennurada.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: F-22 vs Eurofighter
Aga see ongi ju järelpõleti mõte (suurendatud thrust kriitilisel momendil). Ega vist ka militaar otstarbelised lennukid pidevalt Afterburneriga ringi põleta, kui siis ainult lühikese rajaga õhkutõusul, lahingus või harilikust kiiremaks vahemaa läbimiseks. Concorde puhul kehtis sama. Vastavalt ISA temperatuurile, mindi üle M1 suuremal kõrgusel. Ma ei tea kuidas JAA 70ndatel sellele vaatas (kui üldse vaatas) aga tänapäeval EASA kohe kindlasti ei laseks müra saaste tõttu neil AB-ga õhku tõusta (TCDSN).Kilo Tango kirjutas:Minu teada Concorde ületas helikiiruse tänu järelpõletitele aga pärast seda lendas ikkagi ilma.Noor kirjutas: Concorde mootorit on olnud au ise näppida ning kindlasti näpin veel lähimatel kuudel/aastatel. See mootor saavutas üleheli tänu järelpõletitele:
Sammuti ajad on muutunud seoses kütuse hindadega.... nüüd vaadatakse ainult, kuidas saaks kõige ökonoomsemalt pikki vahemaid läbitud (high bypass mootorid, ETOPS lennud, jne).
Ostan või vahetan kõike, mis puudutab EW lennundusega seonduvat.
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 40239
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: F-22 vs Eurofighter
Tegelikult on selle Concorde kõrbemise põhjus probleem nimega 747, mis võtab pardale 400 reisijat ja lennates õhtul Heathrow-st või Pariisist välja on hommikuks NYC-is.Sammuti ajad on muutunud seoses kütuse hindadega.... nüüd vaadatakse ainult, kuidas saaks kõige ökonoomsemalt pikki vahemaid läbitud (high bypass mootorid, ETOPS lennud, jne).
Lennureisijate põhimass lihtsalt ei vaja sellise hinna/kvaliteedi suhtega asja nagu Concorde, odavam hind+ 2 korda väiksem kiirus on neile sobivaim kooslus ja kaotatud aja võib ju tagasi teha lennukis magades. Selleks on vaja head suurt lahedat lennukit, mitte EA 737't, kus 190ne mees istub põlved eesistuja neerudes ja kus üle 3 tunni läheb täitsa rämedaks.
Lisaks hakkab suures lennukis halastamatult tööle see va mastaabiefekt, kas meeskonna palgad ja sama kütusekogus jagada 100 või 400 reisija peale on rahaliselt ikka tuntav vahe.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: F-22 vs Eurofighter
Typhooni olevikust/tulevikust.
http://media.aerosociety.com/aerospace- ... come/7851/
http://media.aerosociety.com/aerospace- ... come/7851/
Re: F-22 vs Eurofighter
Üks Eurofighter pudenes Hispaanias maandumisel maha. Keegi midagi ei tea. Sky News ja BBC väidavad, et piloot sai hukka, Postimees kirjutab, et hispaanlased pole seda kinnitanud.
http://www.postimees.ee/2822044/hispaan ... urofighter
http://www.postimees.ee/2822044/hispaan ... urofighter
- Würger 190G
- Liige
- Postitusi: 2040
- Liitunud: 27 Sept, 2005 12:57
- Asukoht: Harjumaa
- Kontakt:
Re: F-22 vs Eurofighter
Ja uudise väärtus? Sõjalennukid kukuvad koguaeg ja saavad viga maandumisel jne. Mis siin siis nii erilist on?manjabes kirjutas:Üks Eurofighter pudenes Hispaanias maandumisel maha. Keegi midagi ei tea. Sky News ja BBC väidavad, et piloot sai hukka, Postimees kirjutab, et hispaanlased pole seda kinnitanud.
http://www.postimees.ee/2822044/hispaan ... urofighter
Re: F-22 vs Eurofighter
Eurofighteri aerodünaamika sai just uuendust:
http://airbusdefenceandspace.com/newsro ... completed/
Tore et midagi ikka nokitsetakse
Kahju ainult, et eurooplastel rahadega nii kitsas on, et tehakse ainult odavamaid arendusi:
Siin videodes seletab USA F-15 piloot (India SU-30 MKI-dega tehtud õppuse debriefingul), kuidas sisuliselt ainukene võimalus F-15-el F-22-e lähivõitluses võita, oli viimase piloodi liiga agar veojõu suunamise kasutus.
http://airbusdefenceandspace.com/newsro ... completed/
It entails primarily the addition of fuselage strakes and leading-edge root extensions, which increase the maximum lift created by the wing by 25% - resulting in an increased turn rate, tighter turning radius, and improved nose-pointing ability at low speed.
...
We saw angle of attack values around 45% greater than on the standard aircraft, and roll rates up to 100% higher, all leading to increased agility.
Tore et midagi ikka nokitsetakse
Kahju ainult, et eurooplastel rahadega nii kitsas on, et tehakse ainult odavamaid arendusi:
- Korralik AESA radar, CAPTOR-E, küll tuleb, aga (rahapuudusel) alles tüki aja pärast. METEOR õhk-õhk rakett aga vajab uut radarit täie võimekuse saavutamiseks.
- Mootorid lastakse puhta üle. Rolls Royce lehelt isegi enam ei midagi juba 90-ndatel katsetatud ja fikseeritud vajalike täienduste kohta. See oli seal ligi 10 aastat, viimati pakuti veel Indiale ning pidi tulema Tranche-2 või Tranche-3 masinatele. Tegu oli kahestaadiumilise programmiga, mis suurendaksid tõukejõudu vastavalt 20% ja 30% (78kN/120kN peale). Parim kättesaadav info selle kohta on hetkel alles siin.
- Samast allikast selgub, et kõvasti testiti ka 3D veojõudu suunavaid (Thrust Vectoring) labasid. Viimaste mitte-kasutuselevõtt on muidugi mõistetav, seoses hinna-kasuteguri suhtega. Kulumine ja hoolduskulud kasvavad oluliselt, samas kasu ainult lähivõitluses, peamiselt 1-1ele stsenaariumites. Vastasel juhul on lennuk suure kineetilise energia kao tõttu teistele vastastele "istuv part". Rahade jaotamisel eelistati HMD-sid.
- Täiendavad kütusepaagid sobiks hästi kokku vastava mootoritäiendusega, kuid ka neid ei taheta väga kasutusele võtta.
Siin videodes seletab USA F-15 piloot (India SU-30 MKI-dega tehtud õppuse debriefingul), kuidas sisuliselt ainukene võimalus F-15-el F-22-e lähivõitluses võita, oli viimase piloodi liiga agar veojõu suunamise kasutus.
Re: F-22 vs Eurofighter
Hispaania andmetel tuleviku hävitus- ja ründelennukite arendused Euroopas liiguvad selles suunas.
https://twitter.com/GarethJennings3/sta ... 6842543104
That said, the Spanish briefing slide shows them as part of the Franco-German FCAS project. Interestingly, they seem sure Sweden is going to team with UK on Tempest
https://twitter.com/GarethJennings3/sta ... 6842543104
Ainus, mida me ajaloost õpime, on see, et keegi ei õpi ajaloost midagi.
Live for nothing or die for something.
Kui esimene kuul kõrvust mõõda lendab, tuleb vastu lasta.
EA, EU, EH
Live for nothing or die for something.
Kui esimene kuul kõrvust mõõda lendab, tuleb vastu lasta.
EA, EU, EH
Re: F-22 vs Eurofighter
Tundub et tormikahjustuse saanud F-22ed on kõik lennukorda saadud ja baasist välja lennatud. Vigastused olid väiksemad kui esmapilgul kardeti:
https://www.military.com/defensetech/20 ... -says.html
Lennukid jagati teiste üksuste vahel ära, kuna baasi taastamine võtab igal juhul aastaid. Võimalik et nii jäetaksegi. Saadi ise ka aru et sellises kandis antud baasi hoidmine pole mõistlik. Nii või naa oli see poliitiline otsus. Eskadrilli kunagine kodu oli Holloman'i baasis New Mexicos, kus üldiselt on pea iga päev aastas lennatav ilm ja keeristorme pole. Poliitilisel põhjusel sai see kunagi Floridasse üldse viidud.
https://www.military.com/defensetech/20 ... -says.html
Lennukid jagati teiste üksuste vahel ära, kuna baasi taastamine võtab igal juhul aastaid. Võimalik et nii jäetaksegi. Saadi ise ka aru et sellises kandis antud baasi hoidmine pole mõistlik. Nii või naa oli see poliitiline otsus. Eskadrilli kunagine kodu oli Holloman'i baasis New Mexicos, kus üldiselt on pea iga päev aastas lennatav ilm ja keeristorme pole. Poliitilisel põhjusel sai see kunagi Floridasse üldse viidud.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 39 külalist