Lennuõnnetused
Re: Lennuõnnetused
Maandumisharjutusi teevad teinekord ka Ämaris asuvate liitlasvägede lennukid - ükskord kui peale juhtusin tehti tunni jooksul nii 5-6 harjutust. Ja mis antud õnnetusse puutub siis hoolimata video kvaliteedist oli näha et telikuga midagi juhtus. Üks võimalik põhjus võib olla ka lennuki jäätumine - kuigi reeglina on neil kõigil jäätumisvastased süsteemid, siis selle tõrge viib ära nii aerodünaamika, kui ka muudab lennuki raskemaks, tulemuseks pealesunnitud järsem maandumisnurk.
Lennuki esiotsast jäi suht palju järele - selle põhjal oleks meeskond võinud kõik ellu jääda...Re: Lennuõnnetused
Telikuga oli kõik normaalne, lihtsalt ületati tunduvalt telikule ettenähtud koormusi.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
- Tundmatu sõdur nr. 4
- Liige
- Postitusi: 10495
- Liitunud: 16 Okt, 2005 18:42
- Asukoht: Siilis
Re: Lennuõnnetused
Mind kõrvaltvaatajana hämmastab tegelt nende raskete lennukite näiliselt haprate telikute tugevusvaru:
-- kõigepealt põrutab halvasti maandunud pommitaja tagumiste telikutega ülemäärase jõuga vastu lennurada - ei hullu, telikud peavad vastu..
-- peale mida "virutab" aga inertsiga esiteliku ülemäärase jõuga vastu lennurada - telik jälle peab, aint kere enam ei pea, esiteliku "küljesolev kabiiniosa" murdub muu kere küljest ära..
-- kõigepealt põrutab halvasti maandunud pommitaja tagumiste telikutega ülemäärase jõuga vastu lennurada - ei hullu, telikud peavad vastu..
-- peale mida "virutab" aga inertsiga esiteliku ülemäärase jõuga vastu lennurada - telik jälle peab, aint kere enam ei pea, esiteliku "küljesolev kabiiniosa" murdub muu kere küljest ära..
Infanterie - königin aller Waffen.
Ja kolmas brigaad tuleb ka nagunii.
Ja kolmas brigaad tuleb ka nagunii.
Re: Lennuõnnetused
Nagu öeldakse - mitte kiirus ei tapa, vaid hoopis järsk peatumine. Kui kaelas naks ära käib, siis pole väga vahet milline see kabiin pärast on.Lennuki esiotsast jäi suht palju järele - selle põhjal oleks meeskond võinud kõik ellu jääda...
Re: Lennuõnnetused
Kuisjuurtes kui vaadata videot, siis kere murdus enne kui esitelik maad puudutas... murdumine oleks ka siis teistpidi toimunud.Borja kirjutas:Mind kõrvaltvaatajana hämmastab tegelt nende raskete lennukite näiliselt haprate telikute tugevusvaru:
-- kõigepealt põrutab halvasti maandunud pommitaja tagumiste telikutega ülemäärase jõuga vastu lennurada - ei hullu, telikud peavad vastu..
-- peale mida "virutab" aga inertsiga esiteliku ülemäärase jõuga vastu lennurada - telik jälle peab, aint kere enam ei pea, esiteliku "küljesolev kabiiniosa" murdub muu kere küljest ära..
- Tundmatu sõdur nr. 4
- Liige
- Postitusi: 10495
- Liitunud: 16 Okt, 2005 18:42
- Asukoht: Siilis
Re: Lennuõnnetused
..see venek. pealtnägija text väidab siiski minumoodi
Siis tuli võimendatud litakas esimesele telikule..
Peale mida murdub kere esiosa küljest..
..et mehaanik ei ole aga tundub logish
Et kõigepealt oli räige laks tagumisele telikule..Гурьев шёл по глиссаде все норм, тут резко стена снега, вывались над полосой точного приземления и от туда рухнул на основные стойки, в результате удара резко опустил нос и ударился передней стойкой, после чего отвалилась кабина прям за штурманами и откатилась в сторону
Siis tuli võimendatud litakas esimesele telikule..
Peale mida murdub kere esiosa küljest..
..et mehaanik ei ole aga tundub logish
Infanterie - königin aller Waffen.
Ja kolmas brigaad tuleb ka nagunii.
Ja kolmas brigaad tuleb ka nagunii.
Re: Lennuõnnetused
Noh, üldiselt pilti uurides saab aru, et komandöri iste on kadunud...üritas viimasel hetkel siiski katapulteeruda?
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Re: Lennuõnnetused
Spekuleeritakse tehnilise probleemi teemadel...
причиной крушения могла стать неисправная КГС (курсо-глиссадная система).
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
- Che Latino
- Liige
- Postitusi: 587
- Liitunud: 23 Veebr, 2015 0:14
- Kontakt:
Re: Lennuõnnetused
Video 1:24 ajal, ehk siis kohe peale "bljaadi" eraldub lennukist ebamäärase kujuga asi, lisaks veel miski hele sähvatus (katapultistme väljaheitelaeng ???). Hetk hiljem paistab korraks lennuki esiosa kohal midagi avatud kokpitiluugitaolist...Lemet kirjutas:Noh, üldiselt pilti uurides saab aru, et komandöri iste on kadunud...üritas viimasel hetkel siiski katapulteeruda?
- Sam Beaver
- Liige
- Postitusi: 826
- Liitunud: 09 Aug, 2017 19:54
- Asukoht: Siin & seal, põhiliselt tööl
- Kontakt:
Re: Lennuõnnetused
Ebamäärase kujuga asi tundub olevat lennuki ninakoonus. Must asi mis korraks murdunud esiosa kohal vilksatab on vast esitelik. Videot korduvalt vaadates mulle vähemalt tundus et murdunud esiosa rullis niiöelda "üle katuse." Kui komandör ka katapulteerus siis suure tõenäosusega maasse.Che Latino kirjutas:Video 1:24 ajal, ehk siis kohe peale "bljaadi" eraldub lennukist ebamäärase kujuga asi, lisaks veel miski hele sähvatus (katapultistme väljaheitelaeng ???). Hetk hiljem paistab korraks lennuki esiosa kohal midagi avatud kokpitiluugitaolist...Lemet kirjutas:Noh, üldiselt pilti uurides saab aru, et komandöri iste on kadunud...üritas viimasel hetkel siiski katapulteeruda?
Putin destroyed the pro-Russian lobby in the world with his own hands. Now acting in Putin's interests would mean admitting that you fucked a goat
Re: Lennuõnnetused
Nädalaga kaotas Vene lennuvägi siis 3 lennukit
https://thebarentsobserver.com/en/secur ... b0.twitter
https://thebarentsobserver.com/en/secur ... b0.twitter
Ainus, mida me ajaloost õpime, on see, et keegi ei õpi ajaloost midagi.
Live for nothing or die for something.
Kui esimene kuul kõrvust mõõda lendab, tuleb vastu lasta.
EA, EU, EH
Live for nothing or die for something.
Kui esimene kuul kõrvust mõõda lendab, tuleb vastu lasta.
EA, EU, EH
Re: Lennuõnnetused
Minevikust...nime järgi võiks eestlast oletada.
18 марта 1986 года боевая машина СУ-24 этого же полка потерпел крушение над Финским заливом. Член экипажа А.Таран удачно катапультировался, но приземлился в лед, очень тонкий, даже выбраться на него не смог, так и погиб от холодного шока. Летчик Крулль катапультировался на малой высоте с креном, парашют не раскрылся, погиб. Причина аварии – отказ МИС (малогабаритная инерциальная система, отвечающая за ориентацию самолета в горизонтальной системе координат).
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Re: Lennuõnnetused
Legendi järgi olevat kohalikud kalurid hiljem kaldaleuhutud piloodikiivri leidnud. SEPKA, võib vabalt olla folkloor rubriigist "just meie küla taga tiigis on saksa Tiger, T-34 ja IL-2".
Re: Lennuõnnetused
Indias kukkus alla "VF-s toodetud kolmanda põlvkonna pommituslennuk" MIG-27
MiG 27 aircraft crashes near Jodhpur in Rajasthan
https://timesofindia.indiatimes.com/ind ... 654562.cms
В Индии разбился российский бомбардировщик третьего поколения МиГ-27
https://sprotyv.info/news/v-indii-razbi ... iya-mig-27
MiG 27 aircraft crashes near Jodhpur in Rajasthan
https://timesofindia.indiatimes.com/ind ... 654562.cms
В Индии разбился российский бомбардировщик третьего поколения МиГ-27
https://sprotyv.info/news/v-indii-razbi ... iya-mig-27
Re: Lennuõnnetused
Neid kukub seal alla kadestamisväärt stabiilsusega. Stabiilsus teatavasti on aga kõrgetasemelise proffessionalismi üks põhilisi tunnuseid. Aga kui tõsiselt, siis mida oodatagi ühemootoriliselt lennukilt, mis ka parimal juhul on leidnud täie rauaga kasutust 35 aasta kestel. Ime, et see nõukogude aegne tehnika täna ülepea rattad maast lahti saab...lisaks veel soojas ja niiskes keskkonnas idanedes.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 16 külalist