Lennuõnnetused

Laevad, lennukid, tankid... Kõik sõjatehnikast.
Vasta
oliver
Liige
Postitusi: 2100
Liitunud: 01 Dets, 2004 17:53
Asukoht: Saarel
Kontakt:

Postitus Postitas oliver »

Lisaks on Ämaris mälu järgi vähemalt paarkümmend lendurit maetud.
toomas tyrk
Site Admin
Postitusi: 5564
Liitunud: 16 Dets, 2003 11:32
Kontakt:

Postitus Postitas toomas tyrk »

Õnnetusi juhtub ka maapeal

Ämari õnnetustest
http://blog.devion.ee/amari-giid
ghost
Liige
Postitusi: 277
Liitunud: 17 Mai, 2006 21:01
Kontakt:

Postitus Postitas ghost »

Mingi osa lennuõnnetustest siin kirjas, nendest 4 Ämari (Suurkül) kohta.
On muidugi väga ebatõenäoline saada kusagilt 100% infot õnnetuste kohta isegi Eesti territooriumil juhtunute puhul.
http://forum.evvaul.com/index.php?actio ... pic=1023.0
Mida paksem ajatolm, seda ilusamad tunduvad selle all olevad asjad.
Kasutaja avatar
Würger 190G
Liige
Postitusi: 2040
Liitunud: 27 Sept, 2005 12:57
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

Postitus Postitas Würger 190G »

ghost kirjutas:Mingi osa lennuõnnetustest siin kirjas, nendest 4 Ämari (Suurkül) kohta.
On muidugi väga ebatõenäoline saada kusagilt 100% infot õnnetuste kohta isegi Eesti territooriumil juhtunute puhul.
http://forum.evvaul.com/index.php?actio ... pic=1023.0
Ei ole küll teemasse, aga selline inff muudab selle saidi info kahtlaseks:
26 июля 1980г. повреждение самолёта Ту-16.
Экипаж выполнял в Атлантике патрульный полет. Самолет был перехвачен тремя F-18A Hornet. Пытаясь сбить советский самолет с курса, они делали опасные маневры, вплоть до атаки в лоб. В результате два F-18 столкнулись прямо над Ту-16 и взорвались в воздухе: один пилот погиб, другой катапультировался. Взрывом был поврежден и Ту-16. Экипаж сумел вернуться на свой аэродром.
mx77
Liige
Postitusi: 1452
Liitunud: 15 Jaan, 2010 20:36

Postitus Postitas mx77 »

Würger 190G kirjutas:
ghost kirjutas:Mingi osa lennuõnnetustest siin kirjas, nendest 4 Ämari (Suurkül) kohta.
On muidugi väga ebatõenäoline saada kusagilt 100% infot õnnetuste kohta isegi Eesti territooriumil juhtunute puhul.
http://forum.evvaul.com/index.php?actio ... pic=1023.0
Ei ole küll teemasse, aga selline inff muudab selle saidi info kahtlaseks:
26 июля 1980г. повреждение самолёта Ту-16.
Экипаж выполнял в Атлантике патрульный полет. Самолет был перехвачен тремя F-18A Hornet. Пытаясь сбить советский самолет с курса, они делали опасные маневры, вплоть до атаки в лоб. В результате два F-18 столкнулись прямо над Ту-16 и взорвались в воздухе: один пилот погиб, другой катапультировался. Взрывом был поврежден и Ту-16. Экипаж сумел вернуться на свой аэродром.
Miks sa arvad, et sellist nalja ei tehtud. Vene ja USA tuumaallveelaevad olevat vee all ka suht ohtlikke manöövreid harrastanud teineteise õrritamiseks.
Lemet
Liige
Postitusi: 19939
Liitunud: 12 Apr, 2006 15:49
Kontakt:

Postitus Postitas Lemet »

Aga sellepärast, et F-18 sooritas esimese katselennu alles 1978 aastal ning relvastusse võeti mu mäletamist mööda 83 aasta algul...
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Mamba
Liige
Postitusi: 587
Liitunud: 28 Jaan, 2007 20:14
Kontakt:

Postitus Postitas Mamba »

Saaremaal kukkus Valjala juures lennuk põllule, 80ndate lõpus, piloot katapulteerus ja jäi ellu.
Peale lenduri ei viinud sõjavägi sealt vist midagi ära, igatahes pole ümbruskonnas majapidamist kus selle lennuki tükke poleks.
Muhus Koguvas rääkis üks külamees mitu huvitavat lugu.
Vist 60ndaltel kukkus üks lennuk küla lähedal merre.
Kaks lennukit oli vist liiga lähestikku lennanud nii et üks riivas teist, merel oli jää peal ja üks põletas läbi jää. lendur küll hüppas välja aga midagi läks nihu. Paar päeva hiljem suri. Mis teisest sai ei tea.
Koigi rappa kukkunud vene pommitaja asemel oli hoopis hädamaandunud metsavaht.
Lennuk mis koigi rappa ümarjärvele maandus oli kahe kandepinnaga nn "moosiriiul". Hädamaandus järvejääle kuna mootor vedas alt. hobustega viidi uus mootor ja masin lendas sealt ka ise minema.
Lugu juhtus vist 50ndatel.
Lemet
Liige
Postitusi: 19939
Liitunud: 12 Apr, 2006 15:49
Kontakt:

Postitus Postitas Lemet »

Nagu näha, on põhimõtteliselt üles loetavad enamus ENSV toimunud lennuõnnetustest. No ja ei kogu mingi vindiga paarisadat kokku.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Kasutaja avatar
Mõmps
Liige
Postitusi: 467
Liitunud: 11 Mär, 2009 13:39
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas Mõmps »

Mul isa mainis nii, et millalgi kaheksakümnendate lõpus ,NL-i lõpuaegadel kukkus Pärnu rajoonis alla umbes 4 lennukit aastaga, vana muigles, et tea kui palju liidu peale ühe aastaga alla pudenes. Paar-kolm tuli neist merre, üks Massiarru.
Kõigi maade proletaarlased,palun ärge enam kunagi ühinege.
Treimani muuseumimaja :wink:
PRESSRAUD
Uudistaja
Postitusi: 4
Liitunud: 16 Mär, 2010 12:59
Asukoht: rapla külje all
Kontakt:

Postitus Postitas PRESSRAUD »

Tere.Vanemad inimesed teadsid rääkida lennukist Hagudi rabas.Raba suht väikene,kuid vesine,seetõttu sügaval sees ja ligi ei olla saadud .Kuna Kuusiku lennuväli linnulennult ca 5 km kaugusel oli lennuk ehk sealt pärit.Kuna rääkijad mõlemad vanamemmed,siis marki palju nõuda.
Lemet
Liige
Postitusi: 19939
Liitunud: 12 Apr, 2006 15:49
Kontakt:

Postitus Postitas Lemet »

Veel sest õnnetuste arvust. Netis pöörates jäi ette selline lõik.
В период с 1960 по 1989 год (т.е. за тридцать лет части ДА налетали более 3,5 млн. часов. В этот период в частях ДА произошло 161 характерное летное происшествие, при этом потеряно 122 самолета и погибло около 400 человек летного состава. На боевых самолетах произошло 148 характерных летных происшествий: 80 катастроф, 31 авария и 37 поломок. В авариях и катастрофах потеряно 112 боевых самолетов и 360 человек из числа экипажей. Участниками аварий и катастроф стали более 600 человек летного состава. Из-за малой высоты полета, внезапности возникновения аварийной ситуации и несовершенства средств аварийного покидания самолетов катапультировались (покинули самолет в воздухе) всего 107 человек. Имелись случаи гибели летного состава из-за слабой морально-психологической подготовленности, недостаточной натренированности в действиях при покидании самолета и преступной небрежности в подготовке средств спасения.
http://images.google.ee/imgres?imgurl=h ... s%3Disch:1

Seda siis kõike Kauglennuväe kohta ja üle terve Nõukogude Liidu
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Kasutaja avatar
Würger 190G
Liige
Postitusi: 2040
Liitunud: 27 Sept, 2005 12:57
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

Postitus Postitas Würger 190G »

Venelaste statistika läbi aegade on näidanud, et palju igat liiki õnnetusi oli Tu-16,-22 ja-128-ga ning An-12 oli ka ebakindel.
alban
Liige
Postitusi: 1208
Liitunud: 11 Veebr, 2005 17:01
Kontakt:

Vene lennuväe uued "võidud"

Postitus Postitas alban »

Ei muutu ka maailmas miski...

http://www.postimees.ee/?id=313284
Kasutaja avatar
Kapten Trumm
Liige
Postitusi: 40175
Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
Kontakt:

Postitus Postitas Kapten Trumm »

Noorematele oleks vast hea teada, et lennumasinatel kasutatakse piiritust kabiiniklaaside jääst puhastamiseks, elektroonika jahutamiseks jms.

Gsh-301 kahuril ka kahuritoru jahutamiseks (kuumenedes aurab piiritus minema).

Vene ajal seda ka joodi, ainult siis olevat see olnud täiesti puhas piiritus, mida siis ärajoomise võrra lahjendati. Eks majanduslik reaalsus on jõudnud ka venelasteni ja puhta etanooliga kahureid ei jahutata.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Arnold
Liige
Postitusi: 5110
Liitunud: 23 Jaan, 2005 16:26
Kontakt:

Postitus Postitas Arnold »

Eks majanduslik reaalsus on jõudnud ka venelasteni ja puhta etanooliga kahureid ei jahutata.
Etanool ei maksa ju midagi!
Vasta

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 14 külalist