Lennuõnnetused
Re: GermanWings Airbus A320 katastroof
See inf kinnitab esialgseid kahtluseid: Piloodid olid ilmselt teadvusetud.
http://www.unian.net/world/1059829-smi- ... aniya.html
Millest tingituna ei oska oletada
Blacbox on jah üsna kortsus, aga on hullemaid olnud ja siiski loetavad.
http://www.unian.net/world/1059829-smi- ... aniya.html
Millest tingituna ei oska oletada
Blacbox on jah üsna kortsus, aga on hullemaid olnud ja siiski loetavad.
- Manused
-
- A320blackbox.jpg (9.25 KiB) Vaadatud 8034 korda
* Panic is called on unresolvable fatal errors.
* It syncs, prints "panic: mesg" and then loops.
* It syncs, prints "panic: mesg" and then loops.
Re: GermanWings Airbus A320 katastroof
Selle vastu räägib see, et lennuk oli jõudnud oma normaalkõrgusele ja sellel ajal lülitatakse tavaliselt autopiloot sisse.
Re: GermanWings Airbus A320 katastroof
Jääb oodata, mida kostavad ülessaadet prantsuse sõjaväepiloodid.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Re: GermanWings Airbus A320 katastroof
Kas kusagil medias on juttu olnud teisest piloodist ? Räägitakse ainult, et piloot oli kogenud ja puha.
Kas on võimalik, et säästufirma lendas ühe ületöötanud piloodiga ? Selline pretsedent on tegelikult olemas vist.
Ja on pilootidel ennegi infarkte õhus ette tulnud.
Kas on võimalik, et säästufirma lendas ühe ületöötanud piloodiga ? Selline pretsedent on tegelikult olemas vist.
Ja on pilootidel ennegi infarkte õhus ette tulnud.
* Panic is called on unresolvable fatal errors.
* It syncs, prints "panic: mesg" and then loops.
* It syncs, prints "panic: mesg" and then loops.
Re: GermanWings Airbus A320 katastroof
Kulibin kirjutas:Kas kusagil medias on juttu olnud teisest piloodist ? Räägitakse ainult, et piloot oli kogenud ja puha.
Kas on võimalik, et säästufirma lendas ühe ületöötanud piloodiga ? Selline pretsedent on tegelikult olemas vist.
Ja on pilootidel ennegi infarkte õhus ette tulnud.
Tõenäosus, et teist pilooti ei olnud on nullilähedane. Infarkt mõjub südamele, mitte autopiloodile...
Re: GermanWings Airbus A320 katastroof
Mis puutub siia autopiloot ? Kas lenduritel on lubatud sangas magada, ilm oli ilus ja kui kokpitis oleks kas või stjuardess viibinud, oleks tõstnud hädakisa sellise kõrgusekaotuse puhul.Ahilleus kirjutas:Kulibin kirjutas:Kas kusagil medias on juttu olnud teisest piloodist ? Räägitakse ainult, et piloot oli kogenud ja puha.
Kas on võimalik, et säästufirma lendas ühe ületöötanud piloodiga ? Selline pretsedent on tegelikult olemas vist.
Ja on pilootidel ennegi infarkte õhus ette tulnud.
Tõenäosus, et teist pilooti ei olnud on nullilähedane. Infarkt mõjub südamele, mitte autopiloodile...
* Panic is called on unresolvable fatal errors.
* It syncs, prints "panic: mesg" and then loops.
* It syncs, prints "panic: mesg" and then loops.
Re: GermanWings Airbus A320 katastroof
Kas lenduritel on keelatud kasutada autopilooti kui lennukõrgus saavutatud ja koridor paigas?Kulibin kirjutas: Mis puutub siia autopiloot ? Kas lenduritel on lubatud sangas magada,
Re: GermanWings Airbus A320 katastroof
Iseenesest Porro pakutud versioon lennuki äkilisest dehermetiseerumisest oli loogiline. 10 kilomeetri kõrgusel on õhk hingamiseks liiga hõre. Normide järgi peab üle 10000 jala (ca 3 km) kõrgusel mittehermeetilises lennukis olevad inimesed saama lisahapnikku. Praktiliselt kannatab keskmine inimene küll üle 4 km kõrgust ilma lisahapnikuta.
Lisaks järsk õhurõhu langus võib põhjustada gaasimulle veres. Sama nähtus, mis tuukrite puhul, kes liiga kiiresti pinnale tõusevad.
Loogiline, et lennuki dehermetiseerumisel piloodid üritasid kiiresti laskuda ohutule kõrgusele. Võimalik, et läbi pilvede ja nullise nähtavusega. Seal aga olid Alpid...
Miks lennuki pardasüsteemid maa lähedusest ei hoiatanud või piloodid sellele hoiatusele ei reageerinud, selgub ilmselt pardasalvestitest.
Lisaks järsk õhurõhu langus võib põhjustada gaasimulle veres. Sama nähtus, mis tuukrite puhul, kes liiga kiiresti pinnale tõusevad.
Loogiline, et lennuki dehermetiseerumisel piloodid üritasid kiiresti laskuda ohutule kõrgusele. Võimalik, et läbi pilvede ja nullise nähtavusega. Seal aga olid Alpid...
Miks lennuki pardasüsteemid maa lähedusest ei hoiatanud või piloodid sellele hoiatusele ei reageerinud, selgub ilmselt pardasalvestitest.
Re: GermanWings Airbus A320 katastroof
Nagu öeldud, nähtavus oli sel hetkel selles kohas hea.
Piloodikabiin on lennuki kõige paremini ehitatud koht ja ülejäänust eraldatud üsna pidava uksega. Pilootidel on kasutada oma autonoomne hapnikusüsteem. Niisis ootame kõnesalvestisi.
Selle pardaandmete salvestiga hetkel segane lugu liigub igasegaseid väiteid, et on katki ja pole veel leitud. No see vigur ei lähe katki sellise laksu puhul, väidan. See blackbox peaks kannatama välja paugu vastu betooni kiiruselt 300m/sek. Ja see mis väidetavalt nii katki, et kiibid kadunud lausa, asub lennuki sabas. Ja saba on kõige turvalisem koht sellise laksu puhul.
Edit:
Kõnesalvestised väidetavalt siis loetavad, nendega tegelevad spetsialistid
http://www.rte.ie/news/2015/0325/689528 ... ngs-crash/
Piloodikabiin on lennuki kõige paremini ehitatud koht ja ülejäänust eraldatud üsna pidava uksega. Pilootidel on kasutada oma autonoomne hapnikusüsteem. Niisis ootame kõnesalvestisi.
Selle pardaandmete salvestiga hetkel segane lugu liigub igasegaseid väiteid, et on katki ja pole veel leitud. No see vigur ei lähe katki sellise laksu puhul, väidan. See blackbox peaks kannatama välja paugu vastu betooni kiiruselt 300m/sek. Ja see mis väidetavalt nii katki, et kiibid kadunud lausa, asub lennuki sabas. Ja saba on kõige turvalisem koht sellise laksu puhul.
Edit:
Kõnesalvestised väidetavalt siis loetavad, nendega tegelevad spetsialistid
http://www.rte.ie/news/2015/0325/689528 ... ngs-crash/
* Panic is called on unresolvable fatal errors.
* It syncs, prints "panic: mesg" and then loops.
* It syncs, prints "panic: mesg" and then loops.
Re: GermanWings Airbus A320 katastroof
See laskumine võttis neil nii kaua aega, et seda ei saa eriti nimetada manöövriks rõhukaotuse kompenseerimiseks. Laskumine kestis nii kaua, et konnaõgijad jõudsid väidetavalt lennukid üles ajada ja asja uurima saata. Praegune info viitab pigem sellele, et lennukit ei juhitud, või toimetas see iseseisvalt, kuid sellisel juhul tekib küsimus, miks keegi ei reageerinud.
Edit: ja 300m/s vastu betooni need salvestajad küll üle ei ela. Pigem 300km/h.
Edit: ja 300m/s vastu betooni need salvestajad küll üle ei ela. Pigem 300km/h.
Re: GermanWings Airbus A320 katastroof
No vot seda minagi.trs kirjutas:See laskumine võttis neil nii kaua aega, et seda ei saa eriti nimetada manöövriks rõhukaotuse kompenseerimiseks. Laskumine kestis nii kaua, et konnaõgijad jõudsid väidetavalt lennukid üles ajada ja asja uurima saata. Praegune info viitab pigem sellele, et lennukit ei juhitud, või toimetas see iseseisvalt, kuid sellisel juhul tekib küsimus, miks keegi ei reageerinud.
Prantslastel on sealsamas ligidal õhustankimise tsoon, tanker tiirutas seal veel peale reisika matsu. Ilmselt tangiti kah mõnda patrullivat hävitajat ja mõni saadeti uurima miks tsiviil ei vasta dispetsherile.
Edit: See must kast peaks kannatama 3400G ülekoormust. Nii on kirjas wikipedias.
* Panic is called on unresolvable fatal errors.
* It syncs, prints "panic: mesg" and then loops.
* It syncs, prints "panic: mesg" and then loops.
Re: GermanWings Airbus A320 katastroof
Eilses Ringvades oli vist ming expert räägimas ja näitadi graafik kus oli paberil et kiirus oli umbes 400 sõlme kui kokkupõrke mäega juhtus. See on ju peaegu 800km/h?
Alates kohast 04:30.
http://etv.err.ee/v/meelelahutus/ringva ... 7b323ba3be
Alates kohast 04:30.
http://etv.err.ee/v/meelelahutus/ringva ... 7b323ba3be
Re: GermanWings Airbus A320 katastroof
Siit saab neid graafikuid näha:
https://twitter.com/flightradar24/statu ... 76/photo/1
https://twitter.com/flightradar24/statu ... 76/photo/1
* Panic is called on unresolvable fatal errors.
* It syncs, prints "panic: mesg" and then loops.
* It syncs, prints "panic: mesg" and then loops.
Re: GermanWings Airbus A320 katastroof
800kmh vastu mäge lendav lennuk ei tähenda, et lennuki tagaosas asuv kast saab sama koormuse, mis näiteks lennuki nina. Arvestades seda, et alati on nende mustade kastidega mingi jama, siis pole tegemist üldse mingi eriti lollikindla vidinaga. Küll upuvad ära, küll lähevad katki ja vahest kaovad üldse ära.
Edit:
Flightradari graafikud ei lähe jälle eriti kokku palju kauem kestnud langusest kõnelevate väidetega. Algusest mäletan justkui mingeid väiteid, et piloodid olla saatnud mayday kutsungeid jnejne, aga viimased väited on sellised, et juba pikemat aega side puudus ning isegi hävitajad saadeti asja üle vaatama.
Edit:
Flightradari graafikud ei lähe jälle eriti kokku palju kauem kestnud langusest kõnelevate väidetega. Algusest mäletan justkui mingeid väiteid, et piloodid olla saatnud mayday kutsungeid jnejne, aga viimased väited on sellised, et juba pikemat aega side puudus ning isegi hävitajad saadeti asja üle vaatama.
Re: GermanWings Airbus A320 katastroof
NY Times ülevaade
http://www.nytimes.com/interactive/2015 ... .html?_r=0
http://www.nytimes.com/interactive/2015 ... .html?_r=0
* Panic is called on unresolvable fatal errors.
* It syncs, prints "panic: mesg" and then loops.
* It syncs, prints "panic: mesg" and then loops.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 43 külalist