Lennuõnnetused
Lugesin algpostituse, ning mõtlesin kas 7 Su-24 alates 1985 aastast ei ole palju ühe õnnetu polku jaoks...brrrr..on ikka kamikazed olnud...
Veel tahtsin öelda et Ämari Su24 nüüdseks on viimased lendavad Su-24 (mitte M) maailmas. Umbes paarkümmend allesjäänud masinad asuvad Krimmis, Musta mere laevastiku koosseisus. Vahest isegi lendavad ning harjutavad pommide viskamist. Olen alles hiljuti suhelnud ühe lenduriga, saatsin veel pilte..
Veel tahtsin öelda et Ämari Su24 nüüdseks on viimased lendavad Su-24 (mitte M) maailmas. Umbes paarkümmend allesjäänud masinad asuvad Krimmis, Musta mere laevastiku koosseisus. Vahest isegi lendavad ning harjutavad pommide viskamist. Olen alles hiljuti suhelnud ühe lenduriga, saatsin veel pilte..
Vabandan vana teema uuendamise pärast aga ma lugesin seda lõiku ja kuna elan seal kandis siis pärisin muidugi vanematelt kohe järgi. Ja nad rääkisidki et Paasiku raudtee juurde oligi see maha prantsatand. Muidugi inimesi ligi ei lastud ja NL armee vedas selle kiiruga ära. Võibolla lähen seda paika isegi kunagi vaatama aga millal seda ei tea. Siis lähen veel vaatan Kihmla soojärve üle et kas seal on tõesti mingit märki tanki kohta mis seal pidi olema uppund. Absoluutselt kõik vanemad inimesed räägiva seda juttu ja täpselt ühte moodi.Aspelund kirjutas:Täna ühe vanema härrasmehega lennuõnnetustest rääkides tuli välja kaks juhtumit.
Teine juhtum kuuekümnendate esimeses pooles, kus Raasiku ja Kehra vahel tuli raudtee kõrval oleva mingi künka otsa samuti lennuk. Mõlemad piloodid hukkusid. Väidetavalt oli pauk olnud piisavalt kõva, nii et ühest lendurist oli olnud alles vaid kõrv puu otsas. Suurem osa tükkegi olla maasse jäänud.
Soomes kukkus hävitaja alla
Soome õhujõud teatasid, et neljapäeva õhtul kukkus õppelennu ajal alla Hawk hävituslennuk, piloot suutis katapulteeruda ja jäi ellu.
Õnnetus juhtus Kruunupyyn asula lähedal, esialgu arvatakse lennuõnnetuse põhjuseks olevat tehniline viga, teatab YLE.
Piloot ei saanud õnnetuses viga, kuid viidi igaks juhuks haiglasse ülevaatusele.
Soome õhujõudude teatel juhtus Hawk reaktiivlennukiga õnnetus manöövriharjutuste käigus. Peale järsku manöövrit üritas lendur masinat üles poole tõsta, kui kuulis kõva pauku, mille järel mootor välja suri ja enam ei käivitunud.
Hawk kukkus vastu maad umbes kilomeetri kaugusel lennuväljasat umbes kell 22.20.
Briti päritolu Hawk on Soomes kasutusel õppelennukina. Soome võimud on alustanud uurimist.
*Copy uudistest
Õnnetus juhtus Kruunupyyn asula lähedal, esialgu arvatakse lennuõnnetuse põhjuseks olevat tehniline viga, teatab YLE.
Piloot ei saanud õnnetuses viga, kuid viidi igaks juhuks haiglasse ülevaatusele.
Soome õhujõudude teatel juhtus Hawk reaktiivlennukiga õnnetus manöövriharjutuste käigus. Peale järsku manöövrit üritas lendur masinat üles poole tõsta, kui kuulis kõva pauku, mille järel mootor välja suri ja enam ei käivitunud.
Hawk kukkus vastu maad umbes kilomeetri kaugusel lennuväljasat umbes kell 22.20.
Briti päritolu Hawk on Soomes kasutusel õppelennukina. Soome võimud on alustanud uurimist.
*Copy uudistest
- Würger 190G
- Liige
- Postitusi: 2039
- Liitunud: 27 Sept, 2005 12:57
- Asukoht: Harjumaa
- Kontakt:
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 40131
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Vana teema ülesupitamiseks ühelt Padise elanikult kuuldu 1978. ja 1991. aasta lennuõnnetuste kohta:
1978 sai 17 soldatit surma, kui sõdurite veoauto põrkas Ämari lennubaasi territooriumil kokku ühe teise veokiga ja hiljem plahvatas selle kütusepaak. Enamike ohvrite surmade põhjused olid hingamisteede ja kopsude põletused (leekide sissehingamisest), mitte tulle kinni jäämine. Plahvatus oli alles ca minut peale avariid.
1991. aasta õnnetusele Ellamaa lähedal aitas kaasa see, et lennukil oli vahetatud kõrgusemõõtur, see osutus aga tehasepraagiks...
1978 sai 17 soldatit surma, kui sõdurite veoauto põrkas Ämari lennubaasi territooriumil kokku ühe teise veokiga ja hiljem plahvatas selle kütusepaak. Enamike ohvrite surmade põhjused olid hingamisteede ja kopsude põletused (leekide sissehingamisest), mitte tulle kinni jäämine. Plahvatus oli alles ca minut peale avariid.
1991. aasta õnnetusele Ellamaa lähedal aitas kaasa see, et lennukil oli vahetatud kõrgusemõõtur, see osutus aga tehasepraagiks...
mrali kirjutas: 1978 sai 17 soldatit surma, kui sõdurite veoauto põrkas Ämari lennubaasi territooriumil kokku ühe teise veokiga ja hiljem plahvatas selle kütusepaak. Enamike ohvrite surmade põhjused olid hingamisteede ja kopsude põletused (leekide sissehingamisest), mitte tulle kinni jäämine. Plahvatus oli alles ca minut peale avariid.
Sellest oli mõni aasta tagasi Ekspressis artikkel.
[url=http://www.hot.ee/emulaator][img]http://www.hot.ee/emulaator/toetan3.gif[/img][/url]
Summeri pirisemisel on metsavennal aega hüpata laskepessa ja oodata mis sünnib - kas tegemist on inimese, looma või linnuga, või hoopis UFO-ga kirsavoi saabastes, automaat kaelas. Viimasel juhul kohe tuli peale.
Summeri pirisemisel on metsavennal aega hüpata laskepessa ja oodata mis sünnib - kas tegemist on inimese, looma või linnuga, või hoopis UFO-ga kirsavoi saabastes, automaat kaelas. Viimasel juhul kohe tuli peale.
- Eesti Mees
- Uudistaja
- Postitusi: 7
- Liitunud: 08 Veebr, 2009 20:23
- Asukoht: Vändra
- Kontakt:
- AddressUnknown
- Liige
- Postitusi: 237
- Liitunud: 19 Juun, 2008 17:47
- Kontakt:
võib-olla on tegemist hoopis Mäo juures allasadanud lannukiga, mis olevat olnud 2-kohaline õppelennuk. Aeg vast sama ja jutt lenduritest kah nagu tuttav, et olevat teinud hädamaandumist lähedale põllule aga pehme maaga visand üle võlli. Oli 2 kohaline alumiiniumkerega ühemootoriline lennuk, mõlemad istmed sõidusuunas. Vedeles teine Mäo mõisa taga prügihunnikus kuni Silvese metallibuumi alguseni, seda küll päris nuditud kujul- kere enam-vähem, küll muljutud aga ühes tükis, vasak tiib terve, parem poole meetri kauguselt ära rebitud, saba ka läinud, mootorit muidugi ka polnud. Margi kohta ärge küsige.
Et kui palju on Vene sõjalennukeid Eesti kohal alla kukkunud? Reaktiiviajastul, 1950 -1994. Kõrvutades infot, mida olin omal ajal kuulnud NLiidu õhukaitse ohvitseride käest ja muud infot nagu Tapa surnuaed, siis pakun et paarsada lennukit võis küll olla 44 aasta jooksul.
Osalenud Eesti piirivalve ülesehitamisel. Raadioside. NLiidu sõjaväes 40. tankidiviisi 75.motolaskurpolgus Gussevis 1970-1972. Lasketiiru elektrik. 50a. metsas ja soodes jooksnud.
Eesti kohal?? Vaevalt. Alla saja jääb see number, ma usun. Ka sellisel juhul tähendaks see arv kaht-kolme õnnetust aastas ja nii palju neid siin kohe kindlasti ep olnud. Riik nii väike, et hoolimata kõikvõimalikust salastamisest olid need õnnetused ikkagi rahval hiljemalt järgmisel nädalal teada ning hammaste vahel. Eestist startinud lennukite arv võib küll suurem olla. Aga need registrid on ju ka netis aeg-ajalt ette jäänud.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Mina küll usun et üle saja oli, sest juba 1982a. kuulsin kuuest alla sadanud lennukist. Algusaastatel tulid MIG-15 ka usinalt alla, Tapa surnuaial nägin ca 20 lendurite hauaplaati. Kui kõik kokku saaks lugeda, siis see arv polegi nii tühine. Võib'olla on kuskil olemas andmeid terve NLiidu kohta?
Osalenud Eesti piirivalve ülesehitamisel. Raadioside. NLiidu sõjaväes 40. tankidiviisi 75.motolaskurpolgus Gussevis 1970-1972. Lasketiiru elektrik. 50a. metsas ja soodes jooksnud.
-
- Site Admin
- Postitusi: 5563
- Liitunud: 16 Dets, 2003 11:32
- Kontakt:
Noh, 20 inimest võib ka ühes õnnetuses surma saada. Nagu Tapal näiteks juhtuski 19. aprillil 1977 kui maandumisele tulnud transportlennuk riivas Moe piiritusetehase korstent. Hukkusid kõik pardalolnud 21 inimest, peamiselt polgu lendav-koosseis.
http://paber.ekspress.ee/viewdoc/BB58AE ... 5F003E638B
Samuti surevad inimesed ka muudel põhjustel. Isegi lendurid...
http://paber.ekspress.ee/viewdoc/BB58AE ... 5F003E638B
Samuti surevad inimesed ka muudel põhjustel. Isegi lendurid...
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist