www.militaar.net

Militaarteemad minevikust kaasaega
Tänane kuupäev 25 Juun, 2019 4:34

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 200 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Lennuõnnetused
PostitusPostitatud: 27 Jaan, 2019 13:42 
Eemal
Liige

Liitunud: 20 Aug, 2015 10:46
Postitusi: 151
retti kirjutas:

Kuidas - ei olnud ? Esimene sõna oli tavapärane blj...


Ok eksisin, see tõesti oli.

Samas veelkord videot üle kuulates jäi mulje, et ühel kaamera taga olevatest tegelasest oli raadioühendus juhtkonnaga. Tegelane vastas mu meelest kellegi küsimusele ja kinnitas katastroofi toimumist. See süvendab vähemalt minus veendumust, et ka sellise võimalusega oldi eelnevalt arvestatud.
https://www.youtube.com/watch?v=alHRSa366Xw


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Lennuõnnetused
PostitusPostitatud: 27 Jaan, 2019 13:50 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 12 Apr, 2006 16:49
Postitusi: 16918
Filmitud on ilmselt telefoniga, ka pole filmimises midagi imelikku, kui polguülem tühistas lendude juhi käsu minna tagavaralennuväljale. Loogiline, et sellisel juhul sätitakse telefonid valmis, kasvõi jäädvustamaks, kui krutõje ikkagi ollakse.

_________________
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Lennuõnnetused
PostitusPostitatud: 27 Jaan, 2019 14:03 
Eemal
Liige

Liitunud: 09 Dets, 2018 21:26
Postitusi: 494
Jura kirjutas:
retti kirjutas:

Kuidas - ei olnud ? Esimene sõna oli tavapärane blj...


Ok eksisin, see tõesti oli.

Samas veelkord videot üle kuulates jäi mulje, et ühel kaamera taga olevatest tegelasest oli raadioühendus juhtkonnaga. Tegelane vastas mu meelest kellegi küsimusele ja kinnitas katastroofi toimumist. See süvendab vähemalt minus veendumust, et ka sellise võimalusega oldi eelnevalt arvestatud.
https://www.youtube.com/watch?v=alHRSa366Xw


Kas ma kuulen õieti, et hetk enne maapuudet lisatakse päris palju mootorite tõmmet, nagu üritataks teisele ringile minna?


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Lennuõnnetused
PostitusPostitatud: 27 Jaan, 2019 14:43 
Eemal
Liige

Liitunud: 25 Mär, 2016 22:16
Postitusi: 3693
Tsiteeri:
Kas mõni teadjam oskab seda kommenteerida? Võhikule jääb mulje, et lennuk laskub lihtsalt liiga järsult ja maapind tuleb ootamatult vastu.

Päris kindlalt paistab nii. Nähtavus on väga vilets ja ilmselt ei suudetud instrumentide põhjal hinnata õiget kõrgust. Lennurajal pole ühtegi tulukest ega muud visuaalset abinõud. Lennuki enda tuled paistavad ka alles viimasel hetkel välja. Neli kuni viis sekundit enne kokkupõrget lükatakse mootori tuurid põhja, kuid selleks hetkeks on juba hilja. Ütleme nii, et sellise ilma ja sellise ettevalmistamata rajaga oli õnnetus peaaegu garanteeritud.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Lennuõnnetused
PostitusPostitatud: 27 Jaan, 2019 14:49 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 12 Apr, 2006 16:49
Postitusi: 16918
Летели парой на БП, Ласый сел все норм, Гурьев шёл по глиссаде все норм, тут резко стена снега, вывались над полосой точного приземления и от туда рухнул на основные стойки, в результате удара резко опустил нос и ударился передней стойкой, после чего отвалилась кабина прям за штурманами и откатилась в сторону начала гореть, остальной самолёт так прямо и поехал разрушаясь и продолжая гореть (горит до сих пор не могут потушить), кто был на аэродроме все туда давай доставать пацанов. Из них: Мазунина достали мертвым, Грейфа мертвым, Гурьев ещё был жив но скончался практически на руках инженеров, Рылков в больничке в Оленегорске, в тяжелом состоянии но в сознании, сказали можно перевозить в Москву, на мончегорск уже вылетел ил!!! 
ТЕПЕРЬ САМОЕ ИНТЕРЕСНОЕ: РП отправлял на запасной, но кудрявый САМ подал команду на посадку, дословно как мне сказали его слова:«зачем на запасной? Все нормально справиться!» . Потушить не могут потому что из подарки не льётся вода, а потом как полилась то ещё больше начал полыхать, потому что не было пены! .....

_________________
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Lennuõnnetused
PostitusPostitatud: 27 Jaan, 2019 19:46 
Eemal
Liige

Liitunud: 09 Mai, 2007 22:09
Postitusi: 434
Asukoht: Eesti
Kere ei pea tingimata mäda olema. Külma ilmaga võib bardaki poolt mõjutatud metall või sellele samades tingimustes tehtud parandus hapraks muutuda.

_________________

Kui tahad viidata vastase propagandale, tee seda arhiivlehe abil! Ära kogu vaenlasele klikke!
http://archive.is/ https://archive.org/web/


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Lennuõnnetused
PostitusPostitatud: 27 Jaan, 2019 19:59 
Eemal
Liige

Liitunud: 30 Okt, 2015 12:59
Postitusi: 1386
eloscuro kirjutas:
Kere ei pea tingimata mäda olema. Külma ilmaga võib bardaki poolt mõjutatud metall või sellele samades tingimustes tehtud parandus hapraks muutuda.
Need lennukid on projekteeritud lendama oludes kus on stabiilselt -55 kraadi (13 km kõrgusel). Kindlasti muutub metall sellel temperatuuril hapramaks, aga sellega on projekteerimisel arvestatud ja need olud seal lennuväljal polnud ligilähedasedki äärmuslikele tingimustele. Muidugi on võimalik veel metalli väsimuspurunemine aga videost jääb küll mulje et asi sai alguse liialt järsust maandumisnurgast.

_________________
Hundid on söönud, kuid lammastel on ka positiivne iive


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Lennuõnnetused
PostitusPostitatud: 27 Jaan, 2019 23:48 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 29 Aug, 2014 18:38
Postitusi: 521
Kokkupuude oli päris tugev, vasaku teliku lõi korralikult koopasse sisse. Eelpool jagatud raportis olnud lühendite kohta tuhnides leidsin siit ja sealt, et (vene sõja)lennukitel arvestatakse eraldi lennutunde ja maandumiste arvu - viimast just jälgimaks/arvestamaks kere (lisa)amortisatsiooni maandumisel tekkivatest lühiajalistest koormustest.
Mulle kui lennunduse igapäevaga mitte kõige kursisolevale tekitasid vastavad numbrid küll küsimusi (1157 lennutundi ja 1021 maandumist, kui pidada "час" - i tunniks ja "пос" - i посадка - ks, ehk keskmise lennu kestus vaid 1,13 tundi. Tundub vähevõitu, aga ei tea ju ka patrull- ja treeninglendude proportsioone selles ja omakorda nende keskmisi kestusi.

Manus:
25087768.jpg
25087768.jpg [ 189.84 KB | Vaadatud 1386 korda ]


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Lennuõnnetused
PostitusPostitatud: 28 Jaan, 2019 8:02 
Eemal
Liige

Liitunud: 22 Juun, 2014 20:52
Postitusi: 1706
Sekeldaja kirjutas:
… Mulle kui lennunduse igapäevaga mitte kõige kursisolevale tekitasid vastavad numbrid küll küsimusi (1157 lennutundi ja 1021 maandumist, kui pidada "час" - i tunniks ja "пос" - i посадка - ks, ehk keskmise lennu kestus vaid 1,13 tundi. Tundub vähevõitu, aga ei tea ju ka patrull- ja treeninglendude proportsioone selles ja omakorda nende keskmisi kestusi...
Mina (täieliku profaanina) saan aru nii, et ei tehta ju ainult patrull-lende. Treeninglennud sisaldavad sageli korduvaid lennuväljale lähenemisi ja maandumisi. Sellist asja saab küll algul õppida mingil odavamal lennukil, kuid korralik treening tuleb teha ikkagi selle masinaga, millega lendad. Tavaliselt sellistel "suurtel lindudel" on ka vahetusmeeskonnad. Sealt kordused.

PS. Kevadel on ilus vaadata, kui Ülenurmel Lennuakadeemia õppurid teevad just sellist korduvat harjutust üle Tartu-Võru maantee.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Lennuõnnetused
PostitusPostitatud: 28 Jaan, 2019 8:34 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 12 Apr, 2006 16:49
Postitusi: 16918
Tsiteeri:
vene sõja)lennukitel arvestatakse eraldi lennutunde ja maandumiste arvu 


See pole ju mingi vene militaarlennunduse eripära, nii toimub see ju terves maailmas. Nagu ka ressursiarvestus eraldi lennutundide ning üldvanuse osas. Nii võib ressurss otsa saada teatud vanuse juures sõltumata lennutundide arvust.

_________________
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Lennuõnnetused
PostitusPostitatud: 28 Jaan, 2019 8:44 
Eemal
Liige

Liitunud: 30 Okt, 2015 12:59
Postitusi: 1386
Maandumisharjutusi teevad teinekord ka Ämaris asuvate liitlasvägede lennukid - ükskord kui peale juhtusin tehti tunni jooksul nii 5-6 harjutust. Ja mis antud õnnetusse puutub siis hoolimata video kvaliteedist oli näha et telikuga midagi juhtus. Üks võimalik põhjus võib olla ka lennuki jäätumine - kuigi reeglina on neil kõigil jäätumisvastased süsteemid, siis selle tõrge viib ära nii aerodünaamika, kui ka muudab lennuki raskemaks, tulemuseks pealesunnitud järsem maandumisnurk.
Manus:
1685724_original-min-1140x570.jpg
1685724_original-min-1140x570.jpg [ 70.29 KB | Vaadatud 1250 korda ]

Lennuki esiotsast jäi suht palju järele - selle põhjal oleks meeskond võinud kõik ellu jääda...

_________________
Hundid on söönud, kuid lammastel on ka positiivne iive


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Lennuõnnetused
PostitusPostitatud: 28 Jaan, 2019 9:55 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 12 Apr, 2006 16:49
Postitusi: 16918
Telikuga oli kõik normaalne, lihtsalt ületati tunduvalt telikule ettenähtud koormusi.

_________________
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Lennuõnnetused
PostitusPostitatud: 28 Jaan, 2019 10:58 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 16 Okt, 2005 19:42
Postitusi: 7501
Asukoht: Siilis
Mind kõrvaltvaatajana hämmastab tegelt nende raskete lennukite näiliselt haprate telikute tugevusvaru:
-- kõigepealt põrutab halvasti maandunud pommitaja tagumiste telikutega ülemäärase jõuga vastu lennurada - ei hullu, telikud peavad vastu..
-- peale mida "virutab" aga inertsiga esiteliku ülemäärase jõuga vastu lennurada - telik jälle peab, aint kere enam ei pea, esiteliku "küljesolev kabiiniosa" murdub muu kere küljest ära..

_________________
Infanterie - königin aller Waffen.
Ja kolmas brigaad tuleb ka nagunii..


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Lennuõnnetused
PostitusPostitatud: 28 Jaan, 2019 11:06 
Eemal
Liige

Liitunud: 25 Mär, 2016 22:16
Postitusi: 3693
Tsiteeri:
Lennuki esiotsast jäi suht palju järele - selle põhjal oleks meeskond võinud kõik ellu jääda...

Nagu öeldakse - mitte kiirus ei tapa, vaid hoopis järsk peatumine. Kui kaelas naks ära käib, siis pole väga vahet milline see kabiin pärast on.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Lennuõnnetused
PostitusPostitatud: 28 Jaan, 2019 13:25 
Eemal
Liige

Liitunud: 30 Okt, 2015 12:59
Postitusi: 1386
Borja kirjutas:
Mind kõrvaltvaatajana hämmastab tegelt nende raskete lennukite näiliselt haprate telikute tugevusvaru:
-- kõigepealt põrutab halvasti maandunud pommitaja tagumiste telikutega ülemäärase jõuga vastu lennurada - ei hullu, telikud peavad vastu..
-- peale mida "virutab" aga inertsiga esiteliku ülemäärase jõuga vastu lennurada - telik jälle peab, aint kere enam ei pea, esiteliku "küljesolev kabiiniosa" murdub muu kere küljest ära..
Kuisjuurtes kui vaadata videot, siis kere murdus enne kui esitelik maad puudutas... murdumine oleks ka siis teistpidi toimunud.

_________________
Hundid on söönud, kuid lammastel on ka positiivne iive


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 200 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 7 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Eestikeelne tõlge phpbb.ee poolt