10. leht 64-st

Re: GermanWings Airbus A320 katastroof

Postitatud: 25 Mär, 2015 16:52
Postitas Kulibin
See inf kinnitab esialgseid kahtluseid: Piloodid olid ilmselt teadvusetud.
http://www.unian.net/world/1059829-smi- ... aniya.html
Millest tingituna ei oska oletada
Blacbox on jah üsna kortsus, aga on hullemaid olnud ja siiski loetavad.

Re: GermanWings Airbus A320 katastroof

Postitatud: 25 Mär, 2015 17:48
Postitas jyrimyrk
Selle vastu räägib see, et lennuk oli jõudnud oma normaalkõrgusele ja sellel ajal lülitatakse tavaliselt autopiloot sisse.

Re: GermanWings Airbus A320 katastroof

Postitatud: 25 Mär, 2015 17:58
Postitas Lemet
Jääb oodata, mida kostavad ülessaadet prantsuse sõjaväepiloodid.

Re: GermanWings Airbus A320 katastroof

Postitatud: 25 Mär, 2015 18:14
Postitas Kulibin
Kas kusagil medias on juttu olnud teisest piloodist ? Räägitakse ainult, et piloot oli kogenud ja puha.
Kas on võimalik, et säästufirma lendas ühe ületöötanud piloodiga ? Selline pretsedent on tegelikult olemas vist.
Ja on pilootidel ennegi infarkte õhus ette tulnud.

Re: GermanWings Airbus A320 katastroof

Postitatud: 25 Mär, 2015 18:21
Postitas Ahilleus
Kulibin kirjutas:Kas kusagil medias on juttu olnud teisest piloodist ? Räägitakse ainult, et piloot oli kogenud ja puha.
Kas on võimalik, et säästufirma lendas ühe ületöötanud piloodiga ? Selline pretsedent on tegelikult olemas vist.
Ja on pilootidel ennegi infarkte õhus ette tulnud.

Tõenäosus, et teist pilooti ei olnud on nullilähedane. Infarkt mõjub südamele, mitte autopiloodile...

Re: GermanWings Airbus A320 katastroof

Postitatud: 25 Mär, 2015 18:25
Postitas Kulibin
Ahilleus kirjutas:
Kulibin kirjutas:Kas kusagil medias on juttu olnud teisest piloodist ? Räägitakse ainult, et piloot oli kogenud ja puha.
Kas on võimalik, et säästufirma lendas ühe ületöötanud piloodiga ? Selline pretsedent on tegelikult olemas vist.
Ja on pilootidel ennegi infarkte õhus ette tulnud.

Tõenäosus, et teist pilooti ei olnud on nullilähedane. Infarkt mõjub südamele, mitte autopiloodile...
Mis puutub siia autopiloot ? Kas lenduritel on lubatud sangas magada, ilm oli ilus ja kui kokpitis oleks kas või stjuardess viibinud, oleks tõstnud hädakisa sellise kõrgusekaotuse puhul.

Re: GermanWings Airbus A320 katastroof

Postitatud: 25 Mär, 2015 18:43
Postitas Ahilleus
Kulibin kirjutas: Mis puutub siia autopiloot ? Kas lenduritel on lubatud sangas magada,
Kas lenduritel on keelatud kasutada autopilooti kui lennukõrgus saavutatud ja koridor paigas?

Re: GermanWings Airbus A320 katastroof

Postitatud: 25 Mär, 2015 18:51
Postitas EOD
Iseenesest Porro pakutud versioon lennuki äkilisest dehermetiseerumisest oli loogiline. 10 kilomeetri kõrgusel on õhk hingamiseks liiga hõre. Normide järgi peab üle 10000 jala (ca 3 km) kõrgusel mittehermeetilises lennukis olevad inimesed saama lisahapnikku. Praktiliselt kannatab keskmine inimene küll üle 4 km kõrgust ilma lisahapnikuta.
Lisaks järsk õhurõhu langus võib põhjustada gaasimulle veres. Sama nähtus, mis tuukrite puhul, kes liiga kiiresti pinnale tõusevad.
Loogiline, et lennuki dehermetiseerumisel piloodid üritasid kiiresti laskuda ohutule kõrgusele. Võimalik, et läbi pilvede ja nullise nähtavusega. Seal aga olid Alpid... :rip:
Miks lennuki pardasüsteemid maa lähedusest ei hoiatanud või piloodid sellele hoiatusele ei reageerinud, selgub ilmselt pardasalvestitest.

Re: GermanWings Airbus A320 katastroof

Postitatud: 25 Mär, 2015 19:21
Postitas Kulibin
Nagu öeldud, nähtavus oli sel hetkel selles kohas hea.
Piloodikabiin on lennuki kõige paremini ehitatud koht ja ülejäänust eraldatud üsna pidava uksega. Pilootidel on kasutada oma autonoomne hapnikusüsteem. Niisis ootame kõnesalvestisi.
Selle pardaandmete salvestiga hetkel segane lugu liigub igasegaseid väiteid, et on katki ja pole veel leitud. No see vigur ei lähe katki sellise laksu puhul, väidan. See blackbox peaks kannatama välja paugu vastu betooni kiiruselt 300m/sek. Ja see mis väidetavalt nii katki, et kiibid kadunud lausa, asub lennuki sabas. Ja saba on kõige turvalisem koht sellise laksu puhul.
Edit:
Kõnesalvestised väidetavalt siis loetavad, nendega tegelevad spetsialistid
http://www.rte.ie/news/2015/0325/689528 ... ngs-crash/

Re: GermanWings Airbus A320 katastroof

Postitatud: 25 Mär, 2015 19:33
Postitas trs
See laskumine võttis neil nii kaua aega, et seda ei saa eriti nimetada manöövriks rõhukaotuse kompenseerimiseks. Laskumine kestis nii kaua, et konnaõgijad jõudsid väidetavalt lennukid üles ajada ja asja uurima saata. Praegune info viitab pigem sellele, et lennukit ei juhitud, või toimetas see iseseisvalt, kuid sellisel juhul tekib küsimus, miks keegi ei reageerinud.

Edit: ja 300m/s vastu betooni need salvestajad küll üle ei ela. Pigem 300km/h.

Re: GermanWings Airbus A320 katastroof

Postitatud: 25 Mär, 2015 19:47
Postitas Kulibin
trs kirjutas:See laskumine võttis neil nii kaua aega, et seda ei saa eriti nimetada manöövriks rõhukaotuse kompenseerimiseks. Laskumine kestis nii kaua, et konnaõgijad jõudsid väidetavalt lennukid üles ajada ja asja uurima saata. Praegune info viitab pigem sellele, et lennukit ei juhitud, või toimetas see iseseisvalt, kuid sellisel juhul tekib küsimus, miks keegi ei reageerinud.
No vot seda minagi.
Prantslastel on sealsamas ligidal õhustankimise tsoon, tanker tiirutas seal veel peale reisika matsu. Ilmselt tangiti kah mõnda patrullivat hävitajat ja mõni saadeti uurima miks tsiviil ei vasta dispetsherile.
Edit: See must kast peaks kannatama 3400G ülekoormust. Nii on kirjas wikipedias.

Re: GermanWings Airbus A320 katastroof

Postitatud: 25 Mär, 2015 19:57
Postitas herman30
Eilses Ringvades oli vist ming expert räägimas ja näitadi graafik kus oli paberil et kiirus oli umbes 400 sõlme kui kokkupõrke mäega juhtus. See on ju peaegu 800km/h?

Alates kohast 04:30.

http://etv.err.ee/v/meelelahutus/ringva ... 7b323ba3be

Re: GermanWings Airbus A320 katastroof

Postitatud: 25 Mär, 2015 20:21
Postitas Kulibin

Re: GermanWings Airbus A320 katastroof

Postitatud: 25 Mär, 2015 20:23
Postitas trs
800kmh vastu mäge lendav lennuk ei tähenda, et lennuki tagaosas asuv kast saab sama koormuse, mis näiteks lennuki nina. Arvestades seda, et alati on nende mustade kastidega mingi jama, siis pole tegemist üldse mingi eriti lollikindla vidinaga. Küll upuvad ära, küll lähevad katki ja vahest kaovad üldse ära.

Edit:

Flightradari graafikud ei lähe jälle eriti kokku palju kauem kestnud langusest kõnelevate väidetega. Algusest mäletan justkui mingeid väiteid, et piloodid olla saatnud mayday kutsungeid jnejne, aga viimased väited on sellised, et juba pikemat aega side puudus ning isegi hävitajad saadeti asja üle vaatama.

Re: GermanWings Airbus A320 katastroof

Postitatud: 25 Mär, 2015 20:36
Postitas Kulibin