Lennuõnnetused
- Tundmatu sõdur nr. 4
- Liige
- Postitusi: 10495
- Liitunud: 16 Okt, 2005 18:42
- Asukoht: Siilis
Re: GermanWings Airbus A320 katastroof
..mida siin enam "vandenõutada" - juba käidi prantsuse prokuröri poolt välja, et 2.piloodi korraldet enesetapp-massimõrv oli
Kuidagi tihti hakanud toimuma need reisilainerite pilootide psühhoosid
Kuidagi tihti hakanud toimuma need reisilainerite pilootide psühhoosid
Infanterie - königin aller Waffen.
Ja kolmas brigaad tuleb ka nagunii.
Ja kolmas brigaad tuleb ka nagunii.
- Kilo Tango
- Liige
- Postitusi: 9144
- Liitunud: 14 Aug, 2008 15:40
- Kontakt:
Re: GermanWings Airbus A320 katastroof
Ei tohi segamini ajada prokuröri ja lennuõnnetuse uurijate tööd. Lennuõnnetuse uurijate ülesanne on selgitada, miks lennuõnnetus juhtus ja kuidas selliseid õnnetusi edaspidi ära hoida. Prokuröri (tegelikult kohtu) ülesanne on teha selgeks, kes süüdi oli.
Lennuõnnetuse uurijaid on väga keeruline kallutada kirjutama mingit väljamõeldud raportit. Seda põhjusel, et nad on reeglina ise lennunduses tegevad ning ei taha, et mingid probleemid jääksid lahendamata. Tänu sellele metoodikale võib öelda, et tänapäeva lennundus lendab hukkunud lendajate laipadel - kogu metoodika ja protseduuristik on selliste raportite pealt kokku pandud.
Välistada ei saa muidugi midagi.
Lennuõnnetuse uurijaid on väga keeruline kallutada kirjutama mingit väljamõeldud raportit. Seda põhjusel, et nad on reeglina ise lennunduses tegevad ning ei taha, et mingid probleemid jääksid lahendamata. Tänu sellele metoodikale võib öelda, et tänapäeva lennundus lendab hukkunud lendajate laipadel - kogu metoodika ja protseduuristik on selliste raportite pealt kokku pandud.
Välistada ei saa muidugi midagi.
Re: GermanWings Airbus A320 katastroof
Samas on võrreldes mõne aastakümnetaguse ajaga enesetapumõttega pilootide hulk kõvat kasvu näitamas, seda ei saa paraku salata. Kui kuni 90ndateni selliseid õnnetusi mäletamist mööda ei toimunudki, siis peale seda on juhtunud mitmeid.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Re: GermanWings Airbus A320 katastroof
Võib olla on põhjus selles, et mingist ajast muutus kokpitti sisse saamine raskemaks ja enesetapjal tekkis võimalus ennast sinna lukustada? Varem oleks see paratamatult tähendanud käsikähmlust kabiinis.Lemet kirjutas:Samas on võrreldes mõne aastakümnetaguse ajaga enesetapumõttega pilootide hulk kõvat kasvu näitamas, seda ei saa paraku salata. Kui kuni 90ndateni selliseid õnnetusi mäletamist mööda ei toimunudki, siis peale seda on juhtunud mitmeid.
Re: GermanWings Airbus A320 katastroof
Õige jah. Jätkates tänamatu spekuleerimisega siis igatahes viimaste uudise saatel tundub küll asi enesetapule viitavat. Pani ukse kinni ja lukustas ära enda juhtkonsooliga. Seejärel saatis lennuki langusse. Kui see oli nii siis peab ikka ajuehitus olema, et terve reisilennuk endaga kaasa võtta...Kirs kirjutas:Ma ei tea kas sain valesti aru Kolm varianti vist oli. 1. asend - Piloot avab nupust ukse sissesoovijale.John kirjutas:Videos vaatan, et seal on koodikonsool olemas. Peaks ju siis niivisi saama, et piloot saab koodiga väljast ukse avada mida ainult tema teab?Lemet kirjutas:Videolõik, kuidas ukse avamine käib...https://www.youtube.com/watch?t=89&v=ixEHV7c3VXs
2. asend-väljast saab sisse vaid koodi sisestades. 3. asend- väljastpoolt ei saa sisse ka koodikonsooli kasutades ka piloot mitte.
http://maailm.postimees.ee/3135969/uuri ... orraldatud
Viimati muutis John, 29 Mär, 2015 0:54, muudetud 1 kord kokku.
Inter arma enim silent leges (sõja aegadel on seadused vaiksed) Cicero
Re: GermanWings Airbus A320 katastroof
Tüüp olla mõned aastad tagasi depressioonis olnud http://www.delfi.ee/news/paevauudised/v ... d=71107877
- Tundmatu sõdur nr. 4
- Liige
- Postitusi: 10495
- Liitunud: 16 Okt, 2005 18:42
- Asukoht: Siilis
Re: GermanWings Airbus A320 katastroof
Ja lessons learned-masinavärk läkski käima:
http://arileht.delfi.ee/news/uudised/ai ... d=71112995
..aga psühhopaadist piloodi koolitanud-litsenseeerinud Lufthansa bosside nahas ma praegu küll olla ei tahaks - peale otsese häbi on ju seda suurfirmat ees ootamas (ilmselt) ka nii umbes 149 x miljonihagi
Et firma bossid võivad dividendid nüüd ära unustada - ja paras neile..
http://arileht.delfi.ee/news/uudised/ai ... d=71112995
..aga psühhopaadist piloodi koolitanud-litsenseeerinud Lufthansa bosside nahas ma praegu küll olla ei tahaks - peale otsese häbi on ju seda suurfirmat ees ootamas (ilmselt) ka nii umbes 149 x miljonihagi
Et firma bossid võivad dividendid nüüd ära unustada - ja paras neile..
Infanterie - königin aller Waffen.
Ja kolmas brigaad tuleb ka nagunii.
Ja kolmas brigaad tuleb ka nagunii.
Re: GermanWings Airbus A320 katastroof
Nüüd siis selgub, et puhta hull oli http://www.delfi.ee/news/paevauudised/v ... d=71111677 Sellistele jagatakse siis piloodilitsentse .
Re: GermanWings Airbus A320 katastroof
Hakkavad vist vaikselt ka selle lennu ajal esinenud psühhoosi põhjused siis välja tulema:
http://www.bild.de/bild-plus/news/ausla ... .bild.html
Siin ka eestikeelne lühikokkuvõte:
http://maailm.postimees.ee/3136793/valj ... smaterjali
Naine jättis maha. On kah ikka põhjus mille pärast enesetapp-massimõrv sooritada. Ausalt öeldes loodan, et too värdjas põleb igavesti põrgus selle eest...
http://www.bild.de/bild-plus/news/ausla ... .bild.html
Siin ka eestikeelne lühikokkuvõte:
http://maailm.postimees.ee/3136793/valj ... smaterjali
Naine jättis maha. On kah ikka põhjus mille pärast enesetapp-massimõrv sooritada. Ausalt öeldes loodan, et too värdjas põleb igavesti põrgus selle eest...
Viimati muutis John, 27 Mär, 2015 13:27, muudetud 2 korda kokku.
Inter arma enim silent leges (sõja aegadel on seadused vaiksed) Cicero
Re: GermanWings Airbus A320 katastroof
Luft väidab, et kõik katsed jms olla teine piloot probleemideta läbinud. Aastast 2008 koolitatud ja õppinud nii Saksamaal kui Arizonas, omas teine piloot 630 lennutundi.
Officials from Germanwings’ parent company, Lufthansa, said Lubitz had completed all the criteria required to pilot a commercial aircraft and appeared to be both mentally and physically fit. A security probe last vetted Lubitz in January; however, nothing unusual appears to have come up during the routine inquiry, reports the Associated Press.
“The pilot has passed all his tests, all his medical exams, “ said Carsten Spohr, Lufthansa’s CEO. “All the safety nets we’re so proud of here, have not worked in this case.”
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Re: GermanWings Airbus A320 katastroof
Tegemist polnud esiteks Lufthansaga ja teiseks on vägagi kahtlane, et mingitel "kiiresti rikkaks" hagidel oleks alust, kui uurimine ei tuvasta, et ta algusest peale peast segi oli, või et enne õnnetust oli ettevõttel põhjust eeldada, et ta on peast segi läinud. Firma saaks karistada ennekõike selle eest, kui piloot oleks olnud ebakompetentne, aga paistab, et lennukit ta juhtida oskas
Aga kannatage veel, võib igasuguseid asju selguda. Võibolla studeeris vabast ajast islamit, või oli juba enne lennukooli astumist hullaris istunud, või mõni muu uudis, mida esialgu hea meelega ei avaldataks.
Aga kannatage veel, võib igasuguseid asju selguda. Võibolla studeeris vabast ajast islamit, või oli juba enne lennukooli astumist hullaris istunud, või mõni muu uudis, mida esialgu hea meelega ei avaldataks.
Re: GermanWings Airbus A320 katastroof
http://maailm.postimees.ee/3137229/saks ... andja-eestDüsseldorfi prokuratuuri kinnitusel võttis Germanwingsi kaaspiloot Andreas Lubitz regulaarselt ravimeid ja varjas haigust tööandja eest ning oleks pidanud katastroofipäeval olema haiguslehel.
Saksa väljaanded Bild ja Spiegel kirjutasid täna varem, et psüühikaprobleemide all kannatanud Lubitz võttis ravimeid.
Prokuratuur kinnitas neid andmeid, sest uurijad said selle kohta kinnitust lenduri kodust leitud dokumentidest, vahendas Reuters. Materjalide täpsem läbivaatamine võtab veel aega.
Re: GermanWings Airbus A320 katastroof
Viimane minut
http://www.liveleak.com/view?i=505_1427393112
http://www.liveleak.com/view?i=505_1427393112
* Panic is called on unresolvable fatal errors.
* It syncs, prints "panic: mesg" and then loops.
* It syncs, prints "panic: mesg" and then loops.
Re: GermanWings Airbus A320 katastroof
Arvestades, kui kõva on saksa pilootide ametiühing (streigivad vähemalt kord juus) on ka selle Germanwingsi pilootide palk kõrge või pigem piisavalt kõrge ja töötingimused enam kui head.Kurjam kirjutas:Mõte on väga lihtne - mida sa tahad saada selle raha eest? Odavlennud võivad lõpuks väga kalliks minna.jyrimyrk kirjutas:Mis selle posti point oli?
Pigem on probleem kaasaegses suhtumises, et igaühe terviseandmed on vaid tema ja raviarsti teada asi. Osadel erialadel võiks olla ikka süsteem nagu nõukaajal, et ilma hullari tõendita midagi teha ei saa.
Re: GermanWings Airbus A320 katastroof
See salvestus viimasest minutist on tõenäoliselt fake. Keegi pani taustaks flightsimulatori mängu, kopsis vastu puutükki ja ongi lennuki viimane minut. Sellised asjad naljalt ei leki ja salvestus ise äratas kahtlusi.
Unforeseen consequences
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 24 külalist