7. leht 64-st

Postitatud: 20 Sept, 2010 9:42
Postitas Lemet
Läheb sama teema alla...Primorjes kukkus venelaste SU-27 alla. Õnnetus juhtus 13.30 kohaliku elik 6.30 Moskva aja järgi, lennuk sooritas katselendu peale remonti Ussuriiski tehases, mõlemad piloodid katapulteerusid edukalt.
http://www.ng.ru/nvo/news/2010/09/20/1284964293.html

Postitatud: 25 Sept, 2010 14:50
Postitas Lemet
Tihedaks läheb...kolmapäeval kella viie paiku hakkas planeeritud treeninglennul kõrgemat pilotaaži harjutanud pilootide Sergei Kovalenko ja Aleksander Žigailo poolt piloteeritav MIG-29 järsult kõrgust kaotama ning kukkus Valgevenes Hotõnitši küla lähedal alla. Pealtnägija tunnistusel oli Mig teinud viraaži, sooritanud seejärel pöörde ning laskunud järsult madalamale. Ligi viie sekundi pärast märgati musta suitsusammast. Põhjusi pole veel tuvastatud, kuid õnnetust uurivad spetsid väidavad juba praegu, et ilmselt püüdsid piloodid lennuki asustatud punktist eemale suunata.
Sergei Kovalenko oli üks Valgevene kogenumatest pilootides, kelle kontos on ka lennuki maandamine selleks ettevalmistamata maanteelõigule.

http://topwar.ru/1529-piloty-pogibli-uv ... selka.html

Postitatud: 03 Okt, 2010 15:14
Postitas Lemet
Kes viitsib, võib vene keeles lugeda õnnetustest Haapsalu lennuväljal baseerunud hävitajatega MIG-19P. Samuti sellest, kuidas 1977 aastal üks sellise masina pilootidest avastas eńd korraga Stockholmi kohalt ja mis edasi sai... :wink: Leonidi suurte reavahedega pajatus...

http://www.forumavia.ru/forum/4/3/38754 ... 43_3.shtml

Postitatud: 12 Nov, 2010 11:37
Postitas Gs
Üks Vene reaktiiv kukkus mootori/kütuseprobleemi tõttu Valgu lähedale rabasse. Kahjuks täpset aastat nüüd ei mäleta, 80-ndate lõpus septembrikuus. Kartulivõtu ajal liugles seisvate mootoritega Märjamaa poolt Valgu suunas madalal kõrgust (hea, et puudel latvu ära ei viinud).
Paar päeva hiljem sõitis sõjaväekonvoi läbi küla ja peale seda said kohalikud lennuki juppe tükk aega metsast.

Postitatud: 12 Nov, 2010 12:29
Postitas FW Anton
Gs kirjutas:Üks Vene reaktiiv kukkus mootori/kütuseprobleemi tõttu Valgu lähedale rabasse. Kahjuks täpset aastat nüüd ei mäleta, 80-ndate lõpus septembrikuus. Kartulivõtu ajal liugles seisvate mootoritega Märjamaa poolt Valgu suunas madalal kõrgust (hea, et puudel latvu ära ei viinud).
Paar päeva hiljem sõitis sõjaväekonvoi läbi küla ja peale seda said kohalikud lennuki juppe tükk aega metsast.
Selle lennuki äravedamist auto kastis olen ma isegi pealt näinud Märjamaal kui sõitsin Pärnu poole. Tegu oli MiG-23ga.

Venemaa peatas lennud alla kukkunud hävitajaga MiG-31

Postitatud: 19 Nov, 2010 17:08
Postitas Kilo Tango
Delfi uudise pealkiri on küll üsna koomiline (kuda kurat sa ikka alla kukkunud lennukiga lendad) aga sisu selline, et MIG-31 on lendudelt maha võetud kuni matsu põhjus selgub.

http://www.delfi.ee/news/paevauudised/v ... d=35272305

Pilt

Postitatud: 17 Dets, 2010 13:25
Postitas Mõmps
Teema elushoidmiseks panen siia mõne pildi lennuki tükkidest, mis kukkus Massiaru külla, või küla lähedale:

Pilt

Pilt

Pilt

Tundub, et sealt päris kõike kokku ei kaabitud-vana tõi sealt veel lüliteid kah, monteeris tol aja põka külge, olid ikka paremad küll kui "originaalid"

Postitatud: 17 Dets, 2010 16:12
Postitas denis23
Lugedes nende veteraanide pajatused, jääb silma, kui lühike oli NLiidu sõjaväelase ning lenduri elu.

Statistika on järgmine - umbes 25% lennukooli lõpetanutest hukkusid erinevates katastroofidest, ning veel 25% surid suhteliselt varajast surma (enne 60 eluaastat)

Eks see kõik kokku teeb - eluviis, tehnika tase, ökokeskkond, alkohol, suits, jne.

Postitatud: 29 Dets, 2010 14:21
Postitas Lemet
2000-2010 vene sõjalennukitega toimunud õnnetused.

http://topwar.ru/2889-katastrofy-voenny ... 0-let.html

Postitatud: 30 Dets, 2010 21:24
Postitas matiair
Seni ajani õnneks praeguse vabariigi juhtumid piirduvad mõne ohtliku lähenemisega(sigakarmid juhtumid mõned), kaotatud väikese sõrme(maaväelase oma), kõvera propelleri ja hüdrolöögi saanud mootoriga. .. tänud loojale ja väikesele hulgale lennuvahenditele.

Postitatud: 31 Dets, 2010 11:40
Postitas denis23
selle eest tsiviillennunduse kaotused on ilmselt suhtelisel 1 arvul maailmas -

kaks või kolm helikopterit, kokku ca 15 hukkunut
2 enimexi An-28 (Saaremaa + Tallinn), mitu hukkunut
Lisaks sellele, hulganisti avariid Enimexi An-idega väljaspoolt vabariiki.
+ mitu kerglennukit.

Arvestades, et EV on Venemaalt 100 korda väiksem...

Postitatud: 31 Dets, 2010 12:12
Postitas Lemet
Deniss, ära aja jama. Sa ju võrdled 20 aasta jooksul Eestis toimunut ühe aasta jooksul mujal toimunuga. Tahad adekvaatne olla, siis pane kokku 20 aasta jooksul näiteks idapiiri taga juhtunu ja räägime siis edasi. Paljalt sel aastal toimus Venemaal tsiviillennukitega vähemalt neli tõsist ohvritega intsidenti, sõjaväe masinatest rääkimata.

http://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D0% ... 0%B4%D1%83


http://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D0% ... 0%B4%D1%83

Aga kui tahad neid sündmusi panna taustsüsteemi, siis ole lahke, tsiviillennundus läbi aastakümnete.

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_no ... l_aircraft

No mitte kuidagi ei joonista Eestit esikohale...

Postitatud: 02 Jaan, 2011 13:00
Postitas matiair
Eesti tsiviillennundus oma avariide, õnnetuste, intsidentide ja katastroofidega ei lähe maailma etteotsa ka siis mitte kui arvesse võtta elanike suhtarvu. ..

Postitatud: 02 Jaan, 2011 13:38
Postitas EOD
Intsidentidega on nii ja teisiti. Ühest küljest lähevad nendena kirja ka süütud juhtumid. Teisest küljest jäetakse tõsistest vahejuhtumitest teatamata kui need katastroofiga ei lõppe. Ei taheta jamasid kaela. Ja nii toimitakse loomulikult mitte ainult Eestis. Seega statistika on selles osas mitte eriti usaldatav.
Katastroofidest - kas Soomes registreeritud kopteri, ilmselt USA valmistaja tootmisdefekti põhjustatud õnnetus Eesti territooriumi kohal on ikka Eesti katastroof? Või siis kahe Poola lennuki meeskondade valest tegutsemisest põhjustatud õnnetused Tallinna lennuväljal? Või Tartust startinud, välisriigi registris oleva ja välismaalase piloteeritud väikelennuki katastroof mootori seiskumisel? Või Saksa piloodi otsusest visuaalselt maanduda ebapiisava nähtavusega põhjustatud õnnetus?
Purilennunduses oleme kahjuks küll ilmselt maailma statistika esiotsas kui võrrelda katastroofide arvu ja purilennukite koguarvu. Kusjuures suur osa purilennukitest seisab kasutuseta.

Postitatud: 03 Jaan, 2011 11:54
Postitas denis23
Mis puutub Copterline katastroofi (nagu ka Estonia parvlaeva katastroofi) siis ma kaldun arvama, et tegemist oli siiski Eestiga, kuna Copterline tegutses ametlikult Eestis, kõik pardal viibinud olid eestlased, piloodid eestlased jne.

Kõik ülejäänud Sinu poolt loetletud juhtumid tõepoolest ei oma suurt seost EV lennundusega.