Õnneks pole vaja õnnetuse hetkel kaptenisillal olijate tuvastamise jaoks vaja sukelduda 70+ m sügavusele...TS Laevade juhi Indrek Randveeri sõnul põhjustas kokkupõrke see, et parvlaev Tõll sildus oluliselt suurema kiirusega, kui ta oleks pidanud. “Me ei tea veel, kas see oli tehniline rike või inimlik viga,” rääkis Randveer Delfile.....
Vabariigi Presidendi avalike suhete nõunik Taavi Linnamäe kinnitas Delfile, et sadamat ramminud praami pardal viibis ka Eesti Vabariigi president Kersti Kaljulaid.
Linnamäe märkis, et praami peal viibinud isikud on teatavasti kõik terved, sealhulgas ka Eesti Vabariigi president. Küll aga märkis presidendi nõunik, et riigipea auto sai mingisuguse väiksema vigastuse.
Laevaõnnetused
Laevaõnnetused
Ma isegi ei oska leida teemat kuhu see asi sokutada. pole ei nali, ega nutt ja hala, ja kui vaadata tõenäosusteooriast siis tõenäosus asendub vandenõuga.... aga uudis ise: https://www.delfi.ee/artikkel/94066941/ ... laidi-auto
Re: Parvlaev "Estonia" hukkumine
https://www.facebook.com/52581307747330 ... 22319/?d=n
Seda galeriid ja parvlaeva vigastusi vaadates on hea meel, et sõitis kõigest vastu kaid ja jäi erinevalt kaist terveks. Ei taha mõeldagi, mis juhtunuks, kui kai asemel olnuks mõni suurem laine või veealune hoovus.
Seda galeriid ja parvlaeva vigastusi vaadates on hea meel, et sõitis kõigest vastu kaid ja jäi erinevalt kaist terveks. Ei taha mõeldagi, mis juhtunuks, kui kai asemel olnuks mõni suurem laine või veealune hoovus.
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 40172
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Parvlaev "Estonia" hukkumine
Kurja juur on elektrimootorid, nende pöörded kasvavad erinevalt diislitest väga kiiresti ja üks vale liigutus toob kaasa pöörete ootamatu kasvu ning laeva soovimatu edasisööstu.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: Parvlaev "Estonia" hukkumine
Kapten Trumm kirjutas:Kurja juur on elektrimootorid, nende pöörded kasvavad erinevalt diislitest väga kiiresti ja üks vale liigutus toob kaasa pöörete ootamatu kasvu ning laeva soovimatu edasisööstu.
Hahahahaaaa.
jutt käib laevast sellest laevast: Summer DWT 635 t
Nüüdseks pole vist teemat, kus trumm pole endale vett peale tõmmanud
Re: Laevaõnnetused
AK-s räägiti, et sõitis kaile sisse kiirusega 4 sõlme (=7,41km/h).
Kirves pole mänguasi, raiuge see omale pealuu sisse!
"Suured inimesed on ikka tõesti imelikud," ütles ta endamisi lihtsal moel, kui ta oma teekonda jätkas.
"Suured inimesed on ikka tõesti imelikud," ütles ta endamisi lihtsal moel, kui ta oma teekonda jätkas.
Re: Laevaõnnetused
Tsitaat artiklist " Esimesed ütlused on võetud nii kaptenilt kui vanemalt tüürimehelt. "
Ei ole "vanemat tüürimeest". On vanemtüürimees
Ei ole "vanemat tüürimeest". On vanemtüürimees
Re: Laevaõnnetused
Manurhin kirjutas:AK-s räägiti, et sõitis kaile sisse kiirusega 4 sõlme (=7,41km/h).
Ja õhtuses Ringvaates näidati turvakaamera videot, kus oli näha, et kai äärde sõitmise kurss erines oluliselt tavapärasest kursist, tuli viltu mitte otse.
https://etv.err.ee/1608271662
Viimase 24 tunni ilmaolud Kuivastu sadamas: http://on-line.msi.ttu.ee/kuivastu/
14.00 oli tuul paremast pardast 13m/sek.
Ainuke asi, mis jagades paljuneb on teadmised.
Re: Parvlaev "Estonia" hukkumine
smr kirjutas:Kapten Trumm kirjutas:Kurja juur on elektrimootorid, nende pöörded kasvavad erinevalt diislitest väga kiiresti ja üks vale liigutus toob kaasa pöörete ootamatu kasvu ning laeva soovimatu edasisööstu.
Hahahahaaaa.
jutt käib laevast sellest laevast: Summer DWT 635 t
Nüüdseks pole vist teemat, kus trumm pole endale vett peale tõmmanud
Enne edasikaagutamist tutvume näiteks selle 2019 aasta uudisega...
The subsidiary of Tallinna Sadam, TS Laevad OÜ has signed an agreement with the Estonian shipbuilding company Baltic Workboats AS to rebuild the ferry Tõll, which operates the on the Virtsu-Kuivastu line, into environmentally friendly hybrid ship. During the reconstruction, a battery bank will be installed on the vessel to reduce the consumption of diesel fuel and reduce the resulting exhaust gas by replacing fossil fuel with electricity stored in battery banks.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Re: Laevaõnnetused
Vaatasin mitu korda veel seda videot ja no ei jõua kohale... sellist asja lihtsalt ei tohi juhtuda. Või ongi meie laevapargi tehniline tase selline et kord laguneb Ruhnu laev ja nats üle nädala hiljem teeb Tõll "Speed 2" kordusvõtteid?
Re: Laevaõnnetused
Mulle tulid millegipärast korraga silme ette Costa Concordia ja see kuidas Putin Kamazi roolis üle Kertshi silla sõitis
Enne tehnilistesse analüüsidesse laskumist peaks ikka üle küsima et kas hoobade taga olid ikka ainult meeskonnaliikmed või veel keegi.
Enne tehnilistesse analüüsidesse laskumist peaks ikka üle küsima et kas hoobade taga olid ikka ainult meeskonnaliikmed või veel keegi.
Re: Laevaõnnetused
vanahalb kirjutas:Enne tehnilistesse analüüsidesse laskumist peaks ikka üle küsima et kas hoobade taga olid ikka ainult meeskonnaliikmed või veel keegi.
No ei taha uskuda , et meie President , kuigi naljapildid netis liiguvad jah...
See kes peale korralikku kaklust veel rusikatega vehib ,on tõenäoliselt võitja.....
Re: Laevaõnnetused
Kas videosalvestis riigile kuuluva laeva roolikambris toimunust on avalik teave...
Re: Laevaõnnetused
Ja kas oleks väga vale küsida täiesti asjakohastele inimestele teada olevat infot et kas President siis õnnetuse hetkel viibis kaptenisillal. Pelk Jah/Ei vastus?Mudakoon kirjutas:vanahalb kirjutas:Enne tehnilistesse analüüsidesse laskumist peaks ikka üle küsima et kas hoobade taga olid ikka ainult meeskonnaliikmed või veel keegi.
No ei taha uskuda , et meie President , kuigi naljapildid netis liiguvad jah...
EDIT
Mitte et ma kedagi süüdistaks... meil käivad sellesama alusega Saaremaal nii President kui ka eelnevad presidendid, peaministrid, Riigikogu esimehed... mõnel on isegi joogid autos, aga mitte siiski igapäevaselt. Käesolevalt aga selle väga ebahariliku õnnetuse ja mõjuka VIP pardal viibimise kokkusattumus on siiski natuke häiriv.
Viimati muutis Dr.Sci, 22 Juul, 2021 12:17, muudetud 1 kord kokku.
Re: Laevaõnnetused
Ärge kutsuge kurja kaela ega kaevake seda auku sügavamaks , lugupeetud Härra.
See kes peale korralikku kaklust veel rusikatega vehib ,on tõenäoliselt võitja.....
Re: Laevaõnnetused
vanahalb kirjutas:... Enne tehnilistesse analüüsidesse laskumist peaks ikka üle küsima et kas hoobade taga olid ikka ainult meeskonnaliikmed või veel keegi.
Meenutades meedias avaldatut, siis kanalis juhib laeva GPS järgi autopiloot ja meeskonna asi on selle tööd jälgida ning vajadusel korrigeerida.
Kuna seekord tuldi kai äärde nii "uhke kaarega" võib arvata et midagi oli nihu juba enne pööramist.
Ainuke asi, mis jagades paljuneb on teadmised.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 17 külalist