www.militaar.net
http://militaar.net/phpBB2/

Lennuõnnetused
http://militaar.net/phpBB2/viewtopic.php?f=40&t=2891
1. leht 14-st

Autor:  Jeroen [ 26 Nov, 2005 0:10 ]
Teema pealkiri:  Lennuõnnetused

Leidsin jargmise nimekirja noukogude lennukitega juhtunud lennuonnetuste kohta Eestis.
12 aprill 1978 transpordilennuk ?, 16 august 1979 MIG-27 ? , 10 detsember 1979 MIG-23UB , 14.marts 1985 Su-24 , 18 marts 1986 Su-24 , 2. juuli 1989 Su-24 ? , 24.november 1990 Su-24 ? , 17.aprill 1991 Su-24,
1991 teine Su-24 Balti meres , 1991 Tu 16 Tartu lahedal.
1993 -al oli Amari lennuvaljal Endiselt uks Su-24.
Olem kuulnud ka lennuonnetusest MIG-19 Lasnamael.
Kes teab tapsemalt nende onnetuste kohta voi teistest lennuonnetustest ?
Sain osa sellest infost Amari lennuvalja surnuaiast.[/img]

Autor:  ministry [ 26 Nov, 2005 0:32 ]
Teema pealkiri: 

Millalgi kaheksakümnendate esimesel poolel kukkus Pärnus KEK'i taha MiG-23.Lajatas teine suvilate rajooni,pühkides ühe neist maa pealt.Naljakas on see, et lampkasti sisu olevat laotanud kõrvalasuva datša peale.Tegu oli Pärnus baseeruva MiG'iga.Jutud käivad,et ei saanud maanduda,lennuvälja kohal tiirutades lõppes kütus.Lendur proovis venitada Rääma rappa.Ei vedanud välja.Oli veel planeerinud üle Kuldse Kodu sahinal.Rabast jäi puudu umbes 1,5-2 kilomeetrit. Lenduril oli õnnestunud katapulteeruda,kukkus kuuri katusele. Täpsemalt ei tea,saan midagi ehk veel uurida.

Autor:  fireman [ 26 Nov, 2005 9:41 ]
Teema pealkiri: 

saku lähedale kukkus ka 80-date alguses mingisugune vene hävitaja alla.

Autor:  Ogre [ 26 Nov, 2005 10:09 ]
Teema pealkiri: 

ministry kirjutas:
Millalgi kaheksakümnendate esimesel poolel kukkus Pärnus KEK'i taha MiG-23.Lajatas teine suvilate rajooni,pühkides ühe neist maa pealt.Naljakas on see, et lampkasti sisu olevat laotanud kõrvalasuva datša peale.Tegu oli Pärnus baseeruva MiG'iga.Jutud käivad,et ei saanud maanduda,lennuvälja kohal tiirutades lõppes kütus.Lendur proovis venitada Rääma rappa.Ei vedanud välja.Oli veel planeerinud üle Kuldse Kodu sahinal.Rabast jäi puudu umbes 1,5-2 kilomeetrit. Lenduril oli õnnestunud katapulteeruda,kukkus kuuri katusele. Täpsemalt ei tea,saan midagi ehk veel uurida.

MIG-23-l lampkast? Piloodil krooniline kõhulahtisus? :shock:

Autor:  ministry [ 26 Nov, 2005 12:52 ]
Teema pealkiri: 

Ei tea kas Ogrel kõht tühi et pidevalt tähti närib?

Autor:  Ogre [ 26 Nov, 2005 14:17 ]
Teema pealkiri: 

Ei, aga lihtsalt igav ja peale seda lampkasti juttu ma ei saanud ju kuidagi jätta sellele teemale vastamata. Ära nüüd sellepärast solvu.

Autor:  ministry [ 26 Nov, 2005 14:41 ]
Teema pealkiri: 

Pole hullu.

Autor:  Jeroen [ 26 Nov, 2005 15:25 ]
Teema pealkiri:  Parnu onnetus

Tere Ministry!

tanan reageeringu eest. Kas saad dadza aadressi ja kusida naabritelt selle lennuonnetuse kohta tapsemalt ?

Jeroen

Autor:  Jeroen [ 26 Nov, 2005 23:48 ]
Teema pealkiri:  Saku onnetus

Tanan Fireman!
Tead kedagi kellel rohkem infot selle lennuonnetuse kohta Saku lahistel ?

Jeroen

Autor:  Jeroen [ 27 Nov, 2005 0:02 ]
Teema pealkiri:  Kuidas leida lennuonnetuse asukohta

1950-1991 paljude lennukitega nagu naiteks MiG-15, MiG-17, MiG-19, MiG-23, Su-7 voi Yak-28 peab olema toimunud lennuonnetusi. Mitmed onnetuset olid lennuvaljadel voi polugonide lahedal. Samuti pollumaadel.
Arvan et paljud inimesed peaksid maletama neid onnetusi.Kui lennukid on alla kukkunud metsas siis peaks koht olema leitav veel ka monekumne aasta parast. Peaks olema ka mitmeid haudu pilootidele kes surid,need voi
vad olla eraldi paiknevad hauad voi naiteks surnuaiad nagu Tapa, Haapsalu, Tartu, Parnu jt.
Kes teab veel teiste lennuonnetuste kohta nagu Tu-4, Tu-16, Tu-22M voi transpordi lennukite voi helikopterite kohta.

Autor:  soadf [ 27 Nov, 2005 1:09 ]
Teema pealkiri: 

Saaremaal on tulnud maha kaks hävitajat üks Mullutu lahte ja teine Könnu küla juurde.siis üks pommitaja kukkus öppuste aega Koigi rabase(Ring järve)

Autor:  fireman [ 27 Nov, 2005 10:10 ]
Teema pealkiri:  Re: Saku onnetus

Jeroen kirjutas:
Tanan Fireman!
Tead kedagi kellel rohkem infot selle lennuonnetuse kohta Saku lahistel ?

Jeroen

Kahjuks ei tea aga olen kindel,et kohalikud sovhoosnikud peaksid teadma.Asi oli nii,et käiseme kunagi sügisel Tallinna 43 kk kartuleid võtmas nagu tookord kombeks oli ja siis mingi agronoom näitas seda kukkumise kohta kus suurt enam midagi näha polnud peale murdunud puulatvade ja suure augu.Sõjaväelased olid kõik ärakoristanud ja leidsime tookord selt vaid orjenteeruvalt 15 cm pika alumiiniumi riba kus olid järjest needid sees.Ilmselt oli mingi valtsi koht.Ei tea kuis see oli kahesilma vahele neil jäänud.Kui me seal käiseme siis oli kukkumise koht värske ja isegi hein polnud pahupidi keeratud mullale veel peale kasvanud.

Autor:  retti [ 27 Nov, 2005 11:07 ]
Teema pealkiri: 

Eks neid lennuõnnetusi ole juhtunud mujalgi.
Kuulsaimad neist Moe piiritusetehase taga,mitmeid Tartu ümber -üks TU maandus Haagel põllule,
Rutja lennuväljal http://www.militaar.net/viewtopic.php?t=2548

Tartu lennukatastroofidest saab ajaliselt küllaltki hea ülevaate kui veidi jalutada Raadi surnuaial.Seal mitugi ühishauda.

Autor:  tlpWFG [ 27 Nov, 2005 11:11 ]
Teema pealkiri: 

Moe piitritusevabrikuga olevta old lugu selline,et põhiliseks õnnetuse põhjuseks olevat old liigne alkoholi tarbimine. Sellest ajast ongi vabrikulähedal põllupeal selle sama lennuki sabast tehtud mälestusmärk.

Autor:  -iff- [ 27 Nov, 2005 11:20 ]
Teema pealkiri: 

äpardustest olen ka ise kuulnud:) Et kui siin vahepeal jutuks tuli.
1. on see juhtum, kui 80-ndate lõpus vist, millest ka hr Ministry teadis rääkida. Pärnus kukkus alla üks reaktiivlennuk kuldse kodu lähedal asuvate suvilate peale. Isa mul töötas Pärnu KEK-is see aeg ja oli asja tunnistajaks. Alguses hakkas hirmus vile ja undamine - kuna see aeg olid kõik mehed sõjaväe läbinud viskusid nad kui üks mees kõhuli naised jäid muidugi püsti seistes passima maltsad tuttipidi käes rippumas. Aga hirmsa vilega see lennuk prantsatas siis ühte suvilasse. Piloot katapulteerus ja vedeles oma langevarjuga ühe suvila katusel ja paffis suitsu, sest jalaluud olid tal ikkagi sodiks läinud kuidagi. Igatahes piirati kiiresti territoorium ümber ja hommikuks oli suvilast ja lennukist kärgi ainult riisutud maa.
2 juhtum räägitakse et kas Haapsalu lennuvälja ülem sõitis Pärnu lennuväja ülemale külla või oli see vastupidi - aga igatahes tina pandi ja ühel momendil siis tuli tagasilennu aeg - ja ühel siis nendest, kes sadulasse kargas õnnestus lennukiga Pärnu lahte lajatada - läbi jää. Nii olen kuulnud, kuid olen ise reiust mere äärest leidnud lennuki mingi tüüri osa, mille meri välja uhtus, seisis mitu aastat metsa all, kui isalt küsisin, mis see on siis ta mulle selle legendi rääkis. -VÕTA VÕI JÄTA

1. leht 14-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/