1. leht 2-st

PZL104 Wilga

Postitatud: 26 Nov, 2005 23:26
Postitas Jeroen
1991 nagin Kuusikul lennukeid Wilga35 pardanumbriga 15,22,24,25,26,28,29 ja An-2 02,09,67 .Kes teab teiste pardanumbritega Wilga -sid ja An-2 -sid Eesti teistelt lennuvaljadelt nagu Narva, Johvi, Ridali?

Postitatud: 26 Nov, 2005 23:45
Postitas FW Anton
Peale Tallinna lennuklubi (siis nüüd Kuusikul) oli An-2 vaid Kohtla-Järve lennuklubil (Jõhvi lennuväljal). Numbrit kahjuks ei mäleta.

Postitatud: 27 Nov, 2005 13:36
Postitas Soobel
Wilga...

Läheks annaks sellele vennale üle kaalika, kes selle pliu disainis.

Postitatud: 27 Nov, 2005 18:52
Postitas kari lumppio
Tere!

Ridalis oli vähemalt "23" 1989a. Kaks muudgi Wilgad lendasid, äkki mul on kuskil üleval nende numbrid ka.

Hiljem (ise nägin neid esimest korda vist 1991a?) ilmus sabale veel numbrid "1" ja vist "2" oli ka. Siis ilmusid ju väljale vabariigi pardatähised ES-RAB, -RAC, RAD jne.

Kari

Postitatud: 28 Nov, 2005 2:13
Postitas Jeroen
Tere Kari! Igal pardanumbril peab olema vahemalt kaks ,kolm numbrit.
Kas sa nagid ka L 13 Blanik pardanumbrit? Kuusikul nagin 40 & 55.

Postitatud: 13 Dets, 2005 23:05
Postitas Jeroen
Tartu lennumuuseum PZL104 Wilga35 ES-TAB fuselage k/n 15800578, right wing k/n 139469. Missugune PZL104 Kuressaarel? Viljandil? Ridalil?

Postitatud: 03 Jaan, 2008 13:42
Postitas Jeroen
Anybody living near these lennuvalja Kuressaare, Viljandi, Ridali ot others who can help to find the ES-TAA serials and old pardanumbrig?

the same for old ALMAVU jak12 at Lasnamae or Haapsalu/Parnu/Tapa?
or An-14?

Jeroen

Postitatud: 03 Jaan, 2008 21:46
Postitas EOD
Võta ühendust Era- ja Harrastuslendurite Liiduga http://www.pilots.ee/downloads/eehlingl.pdf.
Küsi Wilgasid kasutavate lennuklubide kontaktandmeid. Nõukogude pardanumbrid võivad uue värvi all veel nähtavad olla.
Try contact http://www.pilots.ee/downloads/eehlingl.pdf.
Ask contacts of air clubs of Estonia, having these planes. Soviet era board numbers can be still visible under new paint.

Postitatud: 04 Jaan, 2008 10:10
Postitas Kapten Trumm
Üks lendur jutustas, et Wilga pidi olema pull lennuk - kui mootor seisma jääb, ära maandumiskohta otsi, sest see on otse all :shock:

Postitatud: 04 Jaan, 2008 14:09
Postitas EOD
Kapten Trumm kirjutas:Üks lendur jutustas, et Wilga pidi olema pull lennuk - kui mootor seisma jääb, ära maandumiskohta otsi, sest see on otse all :shock:
Käsiraamatu järgi on väärtus 6, meie rontidel 4-5. Aga mõnusalt saab Stuka stiilis 60-70 kraadise laskumisnurgaga pikeerida. Kahe purilennuki lennuväljaringile pukseerimisel muud moodi maanduma tulla ei saagi, kuna selle ajaga, mis üks purjekas ringi lendab, pead maanduma, teise purjeka taha haakima, puksiirköie pingule tõmbama ja startima. :D

Postitatud: 04 Jaan, 2008 14:42
Postitas Immelmann
Jagan EOD arvamust. Wilga robustsus ta just mõnusaks teebki. Temas on veel seda lennunduse kuldajastu fiilingut. Kõva plärin ja vibra, õlihais ja plekikolin. Sabarattaga telik on kah selline elamus, mis tänapäeval kättesaamatuks kipub muutuma.
Nõuka-aegsete pardanumbrite osas ei saa kahjuks aidata.

Postitatud: 04 Jaan, 2008 16:30
Postitas stg44
Estonian Airi juhatuses on selline mees nagu Rait Kalda, kes oli Ridalis juhataja siis kui klubi oli aktiivne. 1994 .a oli seal ikka päris hulga lennukeid, tema ütleks täpselt.

Postitatud: 07 Jaan, 2008 0:28
Postitas Telc
Klubi on praegu ka aktiivne. www.purilend.ee leiad kontaktandmeid ka ja kui ilusasti küsida, arvata, et eestimaal lennanud Wilgadest räägitakse sulle päris palju,

Postitatud: 07 Jaan, 2008 14:50
Postitas stg44
Kuni 1996 - 1998.a. oli purilennukeid seal umbes 20tk ja Wilgasid 2-3. Piltlikult öeldes plats oli lennukeid täis.

Postitatud: 07 Jaan, 2008 17:01
Postitas Telc
koduleheküljel kuskil mainitud, et 5 Wilgat ja 89 aastal üks neist nipli teinud.