Pardanumbrid
Pardanumbrid
Raadil nagin Tu16 pardanumbriga 04,08,14,17,23,30,36,43 ja Tu22M3 75(ex55), 77(ex31), 79 ja seal olid parkimis kohad numbritele 70-79
lennuvalja kaguosas. Nagin ka IL76 CCCP-76761,78797,86544,86910.
Amari olid Su24 numbritega 30-37 ja veel kahte eskadrilli mille numbreid ma ei nainud.Kes teab rohkem numbreid MiG-23, Su-24, Mi-24 jt lennukite nr-id?
lennuvalja kaguosas. Nagin ka IL76 CCCP-76761,78797,86544,86910.
Amari olid Su24 numbritega 30-37 ja veel kahte eskadrilli mille numbreid ma ei nainud.Kes teab rohkem numbreid MiG-23, Su-24, Mi-24 jt lennukite nr-id?
-
- Liige
- Postitusi: 312
- Liitunud: 30 Mär, 2005 9:46
- Asukoht: Espoo, Soome
- Kontakt:
Tere Jeroen!
Küsimusi sul jätkub. Aga väga huvitavaid. Kunagi (vist 1991?) tegime grupifoto milles Tu-26 (Tu22m3) tagaplaanil. Paistis teele, mille nime ei mäleta enam. Jätsin endale meelde et selle lennuki pardanumber oli "75" sellepärast et äkki kunagi teeks mudeli sellest. Aitäh väga kinnituse eest! Ise enam kindel polnud oma mälu suhtes. Huvitaks teada kust info et see "75" oli ex 55?
Fotosid 132 TBAP Tupolevidest tean ainult ühte. Vaata see artikel:
"Применением дальней авиации в Афганистане", Виктор Марковский
http://www.airwar.ru/history/locwar/afgan/da/ada.html
Seal on foto mis kirjelduse järgi on Dudajevi "74" ( http://www.airwar.ru/history/locwar/afgan/da/da3101.jpg "На Ту-22МЗ (борт 74) из 132-го ТБАП несколько боевых вылетов выполнил ген.-м-р Д.М.Дудаев" ) aga nagu olen aru saanud on kaheldav kui isiklik lennuk see siiski oli ja kas Dudajev sellega ülse tegi lahingulendusid Afganistanis.
tv
Kari
Küsimusi sul jätkub. Aga väga huvitavaid. Kunagi (vist 1991?) tegime grupifoto milles Tu-26 (Tu22m3) tagaplaanil. Paistis teele, mille nime ei mäleta enam. Jätsin endale meelde et selle lennuki pardanumber oli "75" sellepärast et äkki kunagi teeks mudeli sellest. Aitäh väga kinnituse eest! Ise enam kindel polnud oma mälu suhtes. Huvitaks teada kust info et see "75" oli ex 55?
Fotosid 132 TBAP Tupolevidest tean ainult ühte. Vaata see artikel:
"Применением дальней авиации в Афганистане", Виктор Марковский
http://www.airwar.ru/history/locwar/afgan/da/ada.html
Seal on foto mis kirjelduse järgi on Dudajevi "74" ( http://www.airwar.ru/history/locwar/afgan/da/da3101.jpg "На Ту-22МЗ (борт 74) из 132-го ТБАП несколько боевых вылетов выполнил ген.-м-р Д.М.Дудаев" ) aga nagu olen aru saanud on kaheldav kui isiklik lennuk see siiski oli ja kas Dudajev sellega ülse tegi lahingulendusid Afganistanis.
tv
Kari
Tere Kari! Arvan me nagime sama lennukit 1991 aastal.Kas sa oled teistel lennuvaljadel kainud? Moned inimesed on kainud ka Venemaal.Nad on nainud Saarel Tu22M(2) 21,44,49,54,57,59,60,76,77,78,79,82. Soltsil Tu22M3 39,40,42,47,50,60,62,64,68.
Kes teab Eesti MiG23 & Su-24 pardanumbreid, inimesid peaks olema kainud sojavaeteenistuses lennuvaes? Lugesin parlamendi tootajaid olnud inspekteerimas Raadi lennuvalja ja nad olevad seal ka fotosid teinud.
Samuti on seal kainud ka ajakirjanikud.
Kes teab Eesti MiG23 & Su-24 pardanumbreid, inimesid peaks olema kainud sojavaeteenistuses lennuvaes? Lugesin parlamendi tootajaid olnud inspekteerimas Raadi lennuvalja ja nad olevad seal ka fotosid teinud.
Samuti on seal kainud ka ajakirjanikud.
Re: Pardanumbrid
Kas meil on rohkem sõjalise lennuki pardal leidis numbrid Nõukogude Eestis õhusõiduki 1945-1993 / 1994, sest minu viimane küsimus 2005. sellest?
Re: Pardanumbrid
Rakvere PN 05,10,12 who knows others?
Tapa PN 01
Parnu PN ..(?) Yak28 (now in Museum Tartu)
Tartu PN
Tapa PN 01
Parnu PN ..(?) Yak28 (now in Museum Tartu)
Tartu PN
Re: Pardanumbrid
Arizona august 1993 start scrapping of 365 US Bombers B-52
http://articles.latimes.com/1994-09-11/ ... -air-force
Under the treaty, which Ukraine hasn't ratified yet(at publishing date 11 sept 1994), the hulks must stay in place for 90 days to allow satellite verification.
Tartu 6 april 1993
Tu16's I did observe and wrote down there, all still in 1, 2 or 3 pieces, nose, main airframe and or tail.
On airframe that crashed (on base in 1991 or was it 1990 if I remember well?), was there in pieces to, I asumed then.
Only the monumental Tu16A in the garrison was still in one piece.
04, 08, 10, 14 (Badger-L), 17,20, 23, 30, 36, 43 and two with unknown BN because of missing parts.
When I visited Tartu airbase again 1 Juli 1993 all parts were gone except the remaining gateguard.
When was the last flight of a Tu16 in Tartu?
When was last flight of a Tu22M departing Tartu?
1 Juli 1993 was last departing Il-76 from Tartu, I was there, and saw it.
http://articles.latimes.com/1994-09-11/ ... -air-force
Under the treaty, which Ukraine hasn't ratified yet(at publishing date 11 sept 1994), the hulks must stay in place for 90 days to allow satellite verification.
Tartu 6 april 1993
Tu16's I did observe and wrote down there, all still in 1, 2 or 3 pieces, nose, main airframe and or tail.
On airframe that crashed (on base in 1991 or was it 1990 if I remember well?), was there in pieces to, I asumed then.
Only the monumental Tu16A in the garrison was still in one piece.
04, 08, 10, 14 (Badger-L), 17,20, 23, 30, 36, 43 and two with unknown BN because of missing parts.
When I visited Tartu airbase again 1 Juli 1993 all parts were gone except the remaining gateguard.
When was the last flight of a Tu16 in Tartu?
When was last flight of a Tu22M departing Tartu?
1 Juli 1993 was last departing Il-76 from Tartu, I was there, and saw it.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist