Vene laevastik, samuti analooge mitteomav

Laevad, lennukid, tankid... Kõik sõjatehnikast.
Vasta
Arnold
Liige
Postitusi: 5110
Liitunud: 23 Jaan, 2005 16:26
Kontakt:

Postitus Postitas Arnold »

Pilt
Lemet
Liige
Postitusi: 19939
Liitunud: 12 Apr, 2006 15:49
Kontakt:

Postitus Postitas Lemet »

See see Akula oligi... :wink:
Olgu muud mis on, aga ühe ürgselt suure juraka on venelased ikka valmis meisterdanud küll...
http://www.youtube.com/watch?v=I6EX9Ef4x6A
Многокорпусные: (несколько прочных корпусов внутри одного легкого). Такая конструкция не типична. Известны проекты «Долфейн» (Нидерланды), имеющий три прочных корпуса внутри одного лёгкого, и проект 941 («Акула», СССР), имеющие два основных прочных корпуса и три соединяющих их отсека внутри одного лёгкого корпуса. Некоторые авторы относят проект 941 к двухкорпусным
Pilt

Hollandlaste paadi läbilõige näeb välja selline:

Pilt

Aga millised hakkavad välja nägema uued veealused raketikandjad. Kümme aastat tagasi arvati niimoodi...

http://n1l3m.narod.ru/submarine/Borey.htm
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Kasutaja avatar
Hydrazine
Liige
Postitusi: 1182
Liitunud: 17 Mär, 2008 11:12
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Hydrazine »

See "mingi" rubber-coatingu moodi asjaga katmine on üsna levinud, nett ju pilte täis, näiteks siin on näha "Projekt 949A", et oleks nagu vastu nina saanud ja mõned "laastud" on kaduma läinud: http://www.ausairpower.net/000-Oscar-II-ddst8809447.jpg

Ja siin veel hea pilt iseloomustamaks "Projekt 949A" välist katet: http://www.armscontrol.ru/atmtc/Arms_sy ... _Oscar.jpg

Viimase pildi võttenurk on parajalt madal piki laeva väliskere, et näidata kui mitmest lapist see värk koosneb ja pole nii sile ja pehme midagi nagu arvata võiks. Üksjagu igasugu nurgakesi, servakesi, praokesi ja ebatasasusi... Kui see värk kõik nii veel töötab, no miks mitte, ma pole allvelaevnik, et öelda... Aga kui allveelaev ikka näiteks kašelotile otsa põrutab või riivab(mida on juhtunud küll ja küll) siis küll need laastud ikka lendavad ka sealt kahte lehte...
Roamless
Liige
Postitusi: 3811
Liitunud: 22 Okt, 2005 20:57
Kontakt:

Postitus Postitas Roamless »

Ei teagi, kas see on fakt või rahvalegend. Kuid kui NSVL alustas Typhoon klassi laevade tootmist 80-ndatel, siis suunati kummitehaste tootmisliinid tootmaks just neid mürasummutusmatte.
Selle tulemusel tekis kaubandusvõrgus defitsiit kummitoodete osas. Eelkõige ei olnud saada kalosse.
Unforeseen consequences
Lemet
Liige
Postitusi: 19939
Liitunud: 12 Apr, 2006 15:49
Kontakt:

Postitus Postitas Lemet »

Milleks on Venemaale "Mistrali vaja?
Где и как может использовать подобные корабли Россия? Если смотреть на ближайшую перспективу – до 5–10 лет, то потенциальных точек применения для «Мистраля» и впрямь найдется немного. Однако корабли подобного класса служат по 30 и более лет и их приобретение решает не столько задачу сиюминутного пополнения флота, сколько строительства ВМФ на перспективу. В этой перспективе неизбежно встанет вопрос защиты национальных интересов страны в удаленных от ее побережья районах, требующих военного присутствия достаточного для ведения (предотвращения, прекращения) локальных конфликтов. В этих условиях экспедиционная группа в составе УДК и его сопровождения является незаменимым инструментом.
http://nvo.ng.ru/concepts/2010-10-01/10_mistral.html
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
nokkloom
Liige
Postitusi: 251
Liitunud: 03 Nov, 2008 20:38
Kontakt:

Postitus Postitas nokkloom »

http://www.delfi.ee/news/paevauudised/v ... 5&l=fplead

2 tükki ostetakse, huvitaval kombel jäi nendesse kogu tehnika ja elektroonika sisse. :roll:
Kasutaja avatar
oleeg
Liige
Postitusi: 5193
Liitunud: 23 Jaan, 2006 14:10
Asukoht: Kodutares
Kontakt:

Postitus Postitas oleeg »

2 tükki ostetakse, huvitaval kombel jäi nendesse kogu tehnika ja elektroonika sisse ...
Seda tõsisemalt tuleks suhtuda küsimusse:
Kuidas uputada MIstrali?
:write:
Nüüd aga juba kahte !

terv
o
Kasutaja avatar
Marissa
Liige
Postitusi: 1069
Liitunud: 10 Juun, 2005 8:57
Kontakt:

Postitus Postitas Marissa »

Nagu ma näen, on meil taaskord päevakorras Mistralid :scratch: nojah, aga nagu ma lugesin jäi elektroonika sisse ju :write: Aru ma ei saa milles siis veel küsimus?! :wall: Siis peaks ju see lihtsalt käima ...
Kes kontrollib olevikku, kontrollib minevikku. See kes kontrollib minevikku, kontrollib ka tulevikku.
Kasutaja avatar
Kapten Trumm
Liige
Postitusi: 40201
Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
Kontakt:

Postitus Postitas Kapten Trumm »

http://www.delfi.ee/news/paevauudised/v ... d=38274893

Mistralid lähevad jutu järgi Murmanskisse ja Vladivostokki. Gruusia ja Eesti on pääsenud 8)
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
sekeldaja

Postitus Postitas sekeldaja »

Kisub legendi poole - venekeelse Wikipedia andmeil kaalub Typhooni kummikest 800 tonni. Käiku jõuti neid laevu lasta 6, kokku siis kulus neile kummi 6 x 800 = 4800 tonni. Ehitati Typhoone 12 aastat ("Dmitri Donskoi" kiil pandi maha 17.06.1976 ja "Severstal" lasti vette 1988. aasta juulis), 4800 / 12 = 400 tonni aastas. See nüüd küll N. Liidu kummitehaseid koomasse ei tõmmanud. Küll aga ehitati samal ajal ka teiste projektide allveelaevu, mis võib kokkuvõttes pilti oluliselt faktide poole kallutada.

In the former Soviet Union, nuclear submarines were built at four different shipyards. One of these, Sevmash (formerly shipyard No. 402) in Severodvinsk, has been operative since 1955. The Amursky Yard (formerly shipyard No. 199) at Komosomolsk-na-Amur was operative from 1957, and has a subdivision in Bolshaya Kamen near Vladivostok. Nuclear submarines have also been built at Krasnoye Soromovo (formerly shipyard No. 112) in Nizhny Novgorod and at the Admiralty Yard (formerly shipyards No. 194 and 196) in St. Petersburg since 1960.

At each of these four shipyards, approximately five to ten nuclear submarines were built a year until 1992.


(http://warfare.ru: "Submarines: general information")
Kasutaja avatar
Satakas
Liige
Postitusi: 2354
Liitunud: 21 Jaan, 2005 0:33
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Satakas »

Sporrenberg kirjutas: Monodispeerne vask. Kui see teema huvitab lähemalt siis võin saata privasse nii populaarteaduslikku kraami kui ka tootjatehase dokumente
saada parem paar grammi monodispeerset nanovaske. mul parasjagu majaostmise plaanid ja iga lisaöiru kuluks marjaks ära 8)
Lemet
Liige
Postitusi: 19939
Liitunud: 12 Apr, 2006 15:49
Kontakt:

Merelennuvägi

Postitus Postitas Lemet »

Ligi tunnine seriaal mereväelennundusest, põhirõhuga küll NSVL vastaval võimekusel, aga veidi on juttu ka teistest riikidest ja ajaloost. 30 minutist tuleb juttu ka venelaste vertikaalstardiga masinate väljatöötamisest.

http://topwar.ru/3351-krylya-rossii-mor ... flota.html
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Kasutaja avatar
FW Anton
Liige
Postitusi: 1831
Liitunud: 01 Jaan, 2005 20:06
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas FW Anton »

Vanad ajad tulid meelde ainult oma masinat näitas alatult vähe.
Anton - horridoo!
paul
Liige
Postitusi: 354
Liitunud: 31 Jaan, 2006 22:20
Kontakt:

Postitus Postitas paul »

http://www.epl.ee/artikkel/593620
Venemaa dessantlaevade tehing Prantsusmaaga takerdus
Moskva kavatseb dessantlaevade Mistral eest maksta prantslastele soovitust viiendiku võrra vähem.
Lemet
Liige
Postitusi: 19939
Liitunud: 12 Apr, 2006 15:49
Kontakt:

Postitus Postitas Lemet »

Venelaste poolne info sama asja kohta....

http://www.lenta.ru/news/2011/03/03/buy/
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Vasta

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 21 külalist